H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Σε παχαίνει το κάστανο;
Σε παχαίνει το κάστανο;
Διαβάστηκε 567 φορές
Από την Σοφία Κόντη




Το κάστανο είναι ένας πολύτιμος καρπός που έχει μεγάλη θρεπτική αξία, η οποία μάλιστα δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο.

Όπως όλες οι τροφές έτσι και το κάστανο ακριβώς επειδή παρέχει στον οργανισμό θερμίδες, δεν μπορεί να καταναλωθεί σε απεριόριστη ποσότητα και χωρίς μέτρo. Μια λογική μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων την ημέρα είναι ιδανική ακόμα και για άτομα που προσέχουν την διατροφή τους και θα προσδώσει στον οργανισμό 196 θερμίδες. Σε σχέση με τους άλλους ξηρούς καρπούς όπου τα 30 γραμμάρια (περίπου 1 χούφτα) παρέχουν 200 με 250 θερμίδες, το κάστανο είναι πιο «ελαφρύ» και ταυτόχρονα το ίδιο θρεπτικό.
-Το κάστανο είναι ο μοναδικός ξηρός καρπός που περιέχει βιταμίνη C και μάλιστα σε μια ποσότητα 10mg ανά μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων, που αντιστοιχεί στο 20% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.
-Παρέχει 1,6 γραμμάρια καλής ποιότητας πρωτεϊνών/100γρ. γιατί περιέχει τα απαραίτητα αμινοξέα που ο οργανισμός δεν συνθέτει από μόνος του.
-Είναι πηγή βιταμινών B1 και B2 που είναι απαραίτητες για την μετατροπή των τροφών σε ενέργεια και για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και του μεταβολισμού.
-Περιέχει Φυλλικό οξύ που είναι απαραίτητο για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και άρα του αίματος.
-Είναι πλούσιο σε ασβέστιο 52mg/100γρ. γεγονός που βοηθάει στην ενίσχυση των οστών και των δοντιών.
-Περιέχει σίδηρο 3,3 mg/100γρ. καθαρισμένου καρπού που είναι επίσης σημαντική ποσότητα για τον οργανισμό.
-Αποτελεί καλή πηγή καλίου, που είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καρδιακής συστολής .

Εκτός από snack όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα φαγητά, τα ψητά ή τις σαλάτες και να τις νοστιμεύσει αρκετά.
Είναι ένας πολύτιμος καρπός που έχει μεγάλη θρεπτική αξία, η οποία μάλιστα δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο.

Διάβασε επίσης

  • 8 λόγοι για να τρως πεπόνι κάθε μέρα
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
  • Το ανοσοποιητικό σύμμαχος ενάντια στο κρυολόγημα
  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • Τι σημαίνει τελικά η Παγκόσμια Mέρα Διατροφής;
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Σε παχαίνει το κάστανο;
Σε παχαίνει το κάστανο;
Διαβάστηκε 567 φορές
Από την Σοφία Κόντη




Το κάστανο είναι ένας πολύτιμος καρπός που έχει μεγάλη θρεπτική αξία, η οποία μάλιστα δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο.

Όπως όλες οι τροφές έτσι και το κάστανο ακριβώς επειδή παρέχει στον οργανισμό θερμίδες, δεν μπορεί να καταναλωθεί σε απεριόριστη ποσότητα και χωρίς μέτρo. Μια λογική μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων την ημέρα είναι ιδανική ακόμα και για άτομα που προσέχουν την διατροφή τους και θα προσδώσει στον οργανισμό 196 θερμίδες. Σε σχέση με τους άλλους ξηρούς καρπούς όπου τα 30 γραμμάρια (περίπου 1 χούφτα) παρέχουν 200 με 250 θερμίδες, το κάστανο είναι πιο «ελαφρύ» και ταυτόχρονα το ίδιο θρεπτικό.
-Το κάστανο είναι ο μοναδικός ξηρός καρπός που περιέχει βιταμίνη C και μάλιστα σε μια ποσότητα 10mg ανά μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων, που αντιστοιχεί στο 20% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.
-Παρέχει 1,6 γραμμάρια καλής ποιότητας πρωτεϊνών/100γρ. γιατί περιέχει τα απαραίτητα αμινοξέα που ο οργανισμός δεν συνθέτει από μόνος του.
-Είναι πηγή βιταμινών B1 και B2 που είναι απαραίτητες για την μετατροπή των τροφών σε ενέργεια και για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και του μεταβολισμού.
-Περιέχει Φυλλικό οξύ που είναι απαραίτητο για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και άρα του αίματος.
-Είναι πλούσιο σε ασβέστιο 52mg/100γρ. γεγονός που βοηθάει στην ενίσχυση των οστών και των δοντιών.
-Περιέχει σίδηρο 3,3 mg/100γρ. καθαρισμένου καρπού που είναι επίσης σημαντική ποσότητα για τον οργανισμό.
-Αποτελεί καλή πηγή καλίου, που είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καρδιακής συστολής .

Εκτός από snack όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα φαγητά, τα ψητά ή τις σαλάτες και να τις νοστιμεύσει αρκετά.
Είναι ένας πολύτιμος καρπός που έχει μεγάλη θρεπτική αξία, η οποία μάλιστα δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Σε παχαίνει το κάστανο;
Σε παχαίνει το κάστανο;
Διαβάστηκε 567 φορές
Από την Σοφία Κόντη




Το κάστανο είναι ένας πολύτιμος καρπός που έχει μεγάλη θρεπτική αξία, η οποία μάλιστα δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο.

Όπως όλες οι τροφές έτσι και το κάστανο ακριβώς επειδή παρέχει στον οργανισμό θερμίδες, δεν μπορεί να καταναλωθεί σε απεριόριστη ποσότητα και χωρίς μέτρo. Μια λογική μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων την ημέρα είναι ιδανική ακόμα και για άτομα που προσέχουν την διατροφή τους και θα προσδώσει στον οργανισμό 196 θερμίδες. Σε σχέση με τους άλλους ξηρούς καρπούς όπου τα 30 γραμμάρια (περίπου 1 χούφτα) παρέχουν 200 με 250 θερμίδες, το κάστανο είναι πιο «ελαφρύ» και ταυτόχρονα το ίδιο θρεπτικό.
-Το κάστανο είναι ο μοναδικός ξηρός καρπός που περιέχει βιταμίνη C και μάλιστα σε μια ποσότητα 10mg ανά μερίδα 4-5 μέτριων κάστανων, που αντιστοιχεί στο 20% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.
-Παρέχει 1,6 γραμμάρια καλής ποιότητας πρωτεϊνών/100γρ. γιατί περιέχει τα απαραίτητα αμινοξέα που ο οργανισμός δεν συνθέτει από μόνος του.
-Είναι πηγή βιταμινών B1 και B2 που είναι απαραίτητες για την μετατροπή των τροφών σε ενέργεια και για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και του μεταβολισμού.
-Περιέχει Φυλλικό οξύ που είναι απαραίτητο για την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και άρα του αίματος.
-Είναι πλούσιο σε ασβέστιο 52mg/100γρ. γεγονός που βοηθάει στην ενίσχυση των οστών και των δοντιών.
-Περιέχει σίδηρο 3,3 mg/100γρ. καθαρισμένου καρπού που είναι επίσης σημαντική ποσότητα για τον οργανισμό.
-Αποτελεί καλή πηγή καλίου, που είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και της καρδιακής συστολής .

Εκτός από snack όμως μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στα φαγητά, τα ψητά ή τις σαλάτες και να τις νοστιμεύσει αρκετά.
Είναι ένας πολύτιμος καρπός που έχει μεγάλη θρεπτική αξία, η οποία μάλιστα δεν είναι τόσο γνωστή στον κόσμο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved