H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Σήμερα θα φάμε πράσινα φασόλια!
Σήμερα θα φάμε πράσινα φασόλια!
Διαβάστηκε 476 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα πράσινα φασόλια παρά την χαμηλή θερμιδική τους αξία (40kcal/100γρ) είναι εμπλουτισμένα με πολλά θρεπτικά συστατικά.Είναι λαχανικά και μάλιστα περισσότερο θρεπτικά απο τον αρακά και τις μπάμιες.

-Είναι 3-4 φορές πλουσιότερα σε πολύτιμα αντιοξειδωτικά σε σύγκριση με τα ξερά φασόλια
-Περιέχουν βιταμίνες Α, C και B
-Αποτελούν βασική πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών που βοηθούν στη διατήρηση της υγείας του γαστρεντερικού σωλήνα και διευκολύνουν τις κενώσεις
-Είναι πλούσια σε μέταλλα και βιταμίνες, ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος.
-Εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ η οποία είναι αναγκαία για να διατηρηθεί η κατάλληλη πυκνότητα των οστών και η πήξη του αίματος
-Αποτελούν εξαιρετική πηγή μαγγανίου, πολύ καλή πηγή φυλλικού οξέος και σιδήρου
-Στο περίβλημα των φασολιών έχουν εντοπιστεί φλαβονοειδή που συσχετίζονται με σημαντική αντικαρκινική και αντιοξειδωτική δράση
-Θεωρούνται ωφέλιμα σε καρδιαγγειακές παθήσεις και στον καρκίνο της μήτρας.

Μπορείτε να τα προσθέσετε στο διαιτολόγιο
- ως κυρίως γεύμα ,μαγειρεμένα στην κατσαρόλα με ντομάτα κρεμμυδάκια ,με πατάτες και με την προσθήκη φέτας χαμηλής σε λιπαρά.
-ως συνοδευτικό των ψαριών σας και του κοτόπουλου
-ως σαλάτα με μπόλικο λεμόνι και 2 κουταλιές λάδι.

Διάβασε επίσης

  • 8 λόγοι για να τρως πεπόνι κάθε μέρα
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
  • Το ανοσοποιητικό σύμμαχος ενάντια στο κρυολόγημα
  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • Τι σημαίνει τελικά η Παγκόσμια Mέρα Διατροφής;
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Σήμερα θα φάμε πράσινα φασόλια!
Σήμερα θα φάμε πράσινα φασόλια!
Διαβάστηκε 476 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα πράσινα φασόλια παρά την χαμηλή θερμιδική τους αξία (40kcal/100γρ) είναι εμπλουτισμένα με πολλά θρεπτικά συστατικά.Είναι λαχανικά και μάλιστα περισσότερο θρεπτικά απο τον αρακά και τις μπάμιες.

-Είναι 3-4 φορές πλουσιότερα σε πολύτιμα αντιοξειδωτικά σε σύγκριση με τα ξερά φασόλια
-Περιέχουν βιταμίνες Α, C και B
-Αποτελούν βασική πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών που βοηθούν στη διατήρηση της υγείας του γαστρεντερικού σωλήνα και διευκολύνουν τις κενώσεις
-Είναι πλούσια σε μέταλλα και βιταμίνες, ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος.
-Εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ η οποία είναι αναγκαία για να διατηρηθεί η κατάλληλη πυκνότητα των οστών και η πήξη του αίματος
-Αποτελούν εξαιρετική πηγή μαγγανίου, πολύ καλή πηγή φυλλικού οξέος και σιδήρου
-Στο περίβλημα των φασολιών έχουν εντοπιστεί φλαβονοειδή που συσχετίζονται με σημαντική αντικαρκινική και αντιοξειδωτική δράση
-Θεωρούνται ωφέλιμα σε καρδιαγγειακές παθήσεις και στον καρκίνο της μήτρας.

Μπορείτε να τα προσθέσετε στο διαιτολόγιο
- ως κυρίως γεύμα ,μαγειρεμένα στην κατσαρόλα με ντομάτα κρεμμυδάκια ,με πατάτες και με την προσθήκη φέτας χαμηλής σε λιπαρά.
-ως συνοδευτικό των ψαριών σας και του κοτόπουλου
-ως σαλάτα με μπόλικο λεμόνι και 2 κουταλιές λάδι.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved

menu
  
Σήμερα θα φάμε πράσινα φασόλια!
Σήμερα θα φάμε πράσινα φασόλια!
Διαβάστηκε 476 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Τα πράσινα φασόλια παρά την χαμηλή θερμιδική τους αξία (40kcal/100γρ) είναι εμπλουτισμένα με πολλά θρεπτικά συστατικά.Είναι λαχανικά και μάλιστα περισσότερο θρεπτικά απο τον αρακά και τις μπάμιες.

-Είναι 3-4 φορές πλουσιότερα σε πολύτιμα αντιοξειδωτικά σε σύγκριση με τα ξερά φασόλια
-Περιέχουν βιταμίνες Α, C και B
-Αποτελούν βασική πηγή πρωτεϊνών και φυτικών ινών που βοηθούν στη διατήρηση της υγείας του γαστρεντερικού σωλήνα και διευκολύνουν τις κενώσεις
-Είναι πλούσια σε μέταλλα και βιταμίνες, ενώ έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος.
-Εξαιρετική πηγή βιταμίνης Κ η οποία είναι αναγκαία για να διατηρηθεί η κατάλληλη πυκνότητα των οστών και η πήξη του αίματος
-Αποτελούν εξαιρετική πηγή μαγγανίου, πολύ καλή πηγή φυλλικού οξέος και σιδήρου
-Στο περίβλημα των φασολιών έχουν εντοπιστεί φλαβονοειδή που συσχετίζονται με σημαντική αντικαρκινική και αντιοξειδωτική δράση
-Θεωρούνται ωφέλιμα σε καρδιαγγειακές παθήσεις και στον καρκίνο της μήτρας.

Μπορείτε να τα προσθέσετε στο διαιτολόγιο
- ως κυρίως γεύμα ,μαγειρεμένα στην κατσαρόλα με ντομάτα κρεμμυδάκια ,με πατάτες και με την προσθήκη φέτας χαμηλής σε λιπαρά.
-ως συνοδευτικό των ψαριών σας και του κοτόπουλου
-ως σαλάτα με μπόλικο λεμόνι και 2 κουταλιές λάδι.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2020 All rights reserved