H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τρόποι να δοκιμάσεις  κινόα όλες τις ώρες της ημέρας!!
Τρόποι να δοκιμάσεις κινόα όλες τις ώρες της ημέρας!!
Διαβάστηκε 220 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Μοιάζει με δημητριακό, αλλά δεν κατηγοριοποιείται σε αυτά ( για βιομηχανικούς λόγους). Πρόκειται για τον μικροσκοπικό αποξηραμένο καρπό του φυτού της Κινόα ο οποίος έχει περισσότερες πρωτεΐνες, Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο, αμινοξέα και πληθώρα άλλων ευεργετικών χαρακτηριστικών.

Είναι εύπεπτη τροφή και επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθάει στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στη συγκέντρωση και την πνευματική απόδοση. Βοηθάει στην καρδιά, τις ημικρανίες και είναι επίσης αντιοξειδωτική. Χρησιμοποιείται ευρέως στις συνταγές μαγειρικής και είναι εύπεπτη. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα!

Αν δεν ξέρεις πως να την εντάξεις στην διατρoφή σου ,σου δίνουμε μερικές ιδέες :

-Μια παραλλαγή της για πρωινό: Αφού σιγοβράσει η κινόα για 5 λεπτά, προσθέτετε φέτες μήλου, σταφίδες και συνεχίζετε το βράσιμο ώσπου να απορροφηθεί το νερό. Στη συνέχεια σερβίρετε με γάλα και μέλι .
-Μπορείς ακόμα να φτιάξεις ταμπουλέ, τη δροσερή ανατολίτικη σαλάτα με το πλιγούρι και το μαϊντανό, χρησιμοποιώντας αντί για πλιγούρι κινόα.
-Μια άλλη ιδέα είναι να προσθέσεις στη βρασμένη κινόα ψιλοκομμένα σοταρισμένα λαχανικά, όπως καρότα, πιπεριά πράσινη και κόκκινη, κρεμμύδι, σκόρδο και καβουρντισμένα αμύγδαλα.
-Σε σαλάτα με ντοματάκια, αβοκάντο, φρέσκο κολίανδρο & ελαιόλαδο.
-Ένα ζεστό πιάτο με γλυκοπατάτα σε κυβάκια, φρέσκο σπανάκι (baby), pecans & φρέσκο κρεμμυδάκι.
-Ακόμη και σε κρύο πιάτο με καλαμπόκι, τυρί ρικότα, φρέσκο δυόσμο & κολοκύθα σε κυβάκια.

Διάβασε επίσης

  • Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες ;;
  • Χάσε 2 κιλά μέχρι το ρεβεγιόν των Χριστουγέννων !!!
  • Πως οφελούν τον οργανισμό μας τα αμύγδαλα ;;
  • Light προτάσεις για να αγαπήσετε την κολοκύθα !!
  • Κόκκινο λάχανο .Ο κόκκινος θησαυρός !!
  • Η σοκολάτα μας κρατάει νέους !!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Τρόποι να δοκιμάσεις  κινόα όλες τις ώρες της ημέρας!!
Τρόποι να δοκιμάσεις κινόα όλες τις ώρες της ημέρας!!
Διαβάστηκε 220 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Μοιάζει με δημητριακό, αλλά δεν κατηγοριοποιείται σε αυτά ( για βιομηχανικούς λόγους). Πρόκειται για τον μικροσκοπικό αποξηραμένο καρπό του φυτού της Κινόα ο οποίος έχει περισσότερες πρωτεΐνες, Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο, αμινοξέα και πληθώρα άλλων ευεργετικών χαρακτηριστικών.

Είναι εύπεπτη τροφή και επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθάει στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στη συγκέντρωση και την πνευματική απόδοση. Βοηθάει στην καρδιά, τις ημικρανίες και είναι επίσης αντιοξειδωτική. Χρησιμοποιείται ευρέως στις συνταγές μαγειρικής και είναι εύπεπτη. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα!

Αν δεν ξέρεις πως να την εντάξεις στην διατρoφή σου ,σου δίνουμε μερικές ιδέες :

-Μια παραλλαγή της για πρωινό: Αφού σιγοβράσει η κινόα για 5 λεπτά, προσθέτετε φέτες μήλου, σταφίδες και συνεχίζετε το βράσιμο ώσπου να απορροφηθεί το νερό. Στη συνέχεια σερβίρετε με γάλα και μέλι .
-Μπορείς ακόμα να φτιάξεις ταμπουλέ, τη δροσερή ανατολίτικη σαλάτα με το πλιγούρι και το μαϊντανό, χρησιμοποιώντας αντί για πλιγούρι κινόα.
-Μια άλλη ιδέα είναι να προσθέσεις στη βρασμένη κινόα ψιλοκομμένα σοταρισμένα λαχανικά, όπως καρότα, πιπεριά πράσινη και κόκκινη, κρεμμύδι, σκόρδο και καβουρντισμένα αμύγδαλα.
-Σε σαλάτα με ντοματάκια, αβοκάντο, φρέσκο κολίανδρο & ελαιόλαδο.
-Ένα ζεστό πιάτο με γλυκοπατάτα σε κυβάκια, φρέσκο σπανάκι (baby), pecans & φρέσκο κρεμμυδάκι.
-Ακόμη και σε κρύο πιάτο με καλαμπόκι, τυρί ρικότα, φρέσκο δυόσμο & κολοκύθα σε κυβάκια.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
Τρόποι να δοκιμάσεις  κινόα όλες τις ώρες της ημέρας!!
Τρόποι να δοκιμάσεις κινόα όλες τις ώρες της ημέρας!!
Διαβάστηκε 220 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Μοιάζει με δημητριακό, αλλά δεν κατηγοριοποιείται σε αυτά ( για βιομηχανικούς λόγους). Πρόκειται για τον μικροσκοπικό αποξηραμένο καρπό του φυτού της Κινόα ο οποίος έχει περισσότερες πρωτεΐνες, Ω3 λιπαρά, κάλιο, σίδηρο, αμινοξέα και πληθώρα άλλων ευεργετικών χαρακτηριστικών.

Είναι εύπεπτη τροφή και επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι βοηθάει στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στη συγκέντρωση και την πνευματική απόδοση. Βοηθάει στην καρδιά, τις ημικρανίες και είναι επίσης αντιοξειδωτική. Χρησιμοποιείται ευρέως στις συνταγές μαγειρικής και είναι εύπεπτη. Δεν έχει γλουτένη και χωνεύεται εύκολα!

Αν δεν ξέρεις πως να την εντάξεις στην διατρoφή σου ,σου δίνουμε μερικές ιδέες :

-Μια παραλλαγή της για πρωινό: Αφού σιγοβράσει η κινόα για 5 λεπτά, προσθέτετε φέτες μήλου, σταφίδες και συνεχίζετε το βράσιμο ώσπου να απορροφηθεί το νερό. Στη συνέχεια σερβίρετε με γάλα και μέλι .
-Μπορείς ακόμα να φτιάξεις ταμπουλέ, τη δροσερή ανατολίτικη σαλάτα με το πλιγούρι και το μαϊντανό, χρησιμοποιώντας αντί για πλιγούρι κινόα.
-Μια άλλη ιδέα είναι να προσθέσεις στη βρασμένη κινόα ψιλοκομμένα σοταρισμένα λαχανικά, όπως καρότα, πιπεριά πράσινη και κόκκινη, κρεμμύδι, σκόρδο και καβουρντισμένα αμύγδαλα.
-Σε σαλάτα με ντοματάκια, αβοκάντο, φρέσκο κολίανδρο & ελαιόλαδο.
-Ένα ζεστό πιάτο με γλυκοπατάτα σε κυβάκια, φρέσκο σπανάκι (baby), pecans & φρέσκο κρεμμυδάκι.
-Ακόμη και σε κρύο πιάτο με καλαμπόκι, τυρί ρικότα, φρέσκο δυόσμο & κολοκύθα σε κυβάκια.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved