H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΤΑ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ !!!
ΤΑ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ !!!
Διαβάστηκε 179 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Το καλοκαίρι είναι όμορφο μιας και ζούμε στην Ελλάδα. Είναι και η εποχή που φέρνει μαζί της όλα αυτά τα καλοκαιρινά φρούτα , γεμάτα αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που θα μας προσφέρουν- βάζοντας τα στην διατροφή μας-, όλα τους τα οφέλη .

Το κεράσι: Μπορείτε να καταναλώσετε 10 – 15 κεράσια (100γρ.) Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και ελαγικό οξύ, ουσία που εμποδίζει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων, φυτικές ίνες, σίδηρο, ασβέστιο και κάλιο. Έχουν ισχυρή καθαρτική δράση. Αποδίδει 70 θερμίδες / 100γρ.

Το νεκταρίνι : Το κύριο διατροφικό στοιχείο που έχει είναι οι φυτικές ίνες, οπότε είναι ένα φρούτο ιδιαίτερα καλό για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Δίνει 50 θερμίδες / 100γρ

Φράουλες. Δεν αποτελεί καμία έκπληξη, ότι οι φράουλες ανήκουν στη κορυφή της λίστας με τις καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές. Αυτό το φρούτο μειώνει την κακή χοληστερόλη και μπορεί να συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς. Οι φράουλες έχουν μεγάλη συγκέντρωση φαινολικών ενώσεων, όπως τα φλαβονοειδή, που είναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Δίνουν 37 θερμίδες/100γρ.

Μύρτιλλα. Είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν πρόκειται για την υγεία της καρδιάς .Διατηρεί σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γι αυτό και είναι το ιδανικό φρούτο για τους διαβητικούς. Είτε ωμά, είτε αποξηραμένα, τα οφέλη από τα μύρτιλλα είναι πολλαπλά.

Το σταφύλι : Καταπολεμά την κατακράτηση των υγρών. Είναι πλούσιο σε κάλιο και βιταμίνες, έχει αντιοξειδωτική αλλά και αντικαρκινική δράση, λόγω της ρεσβερατρόλης, που βρίσκεται στη φλούδα του. Δίνει 69 θερμίδες/100γρ.

Καρπούζι. Το καρπούζι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και αντιοξειδωτικά όπως καροτενόειδή, βιταμίνες Α και C και τέλος λικοπένιο. Το λικοπένιο είναι πλούσιο αντιοξειδωτικό και έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση ενώ επιστημονικές έρευνες υποστηρίζουν οτι δρά ενάντια στη δημιουργία του καρκίνου του προστάτη.

Το σύκο : Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου. Τα μικρά σποράκια που έχουν προκαλούν πρόβλημα σε άτομα με κολίτιδες ή άλλες γαστρεντερικές παθήσεις γιαυτό και πρέπει να αποφεύγονται σε αυτή την περίπτωση . Δίνουν 50 θερμίδες / 100γρ.

Διάβασε επίσης

  • ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΣΟΥ !!
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΣΚΟΝΗ ΜΑΤΣΑ ?
  • 5 ΓΕΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΩΣ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΧΑΙΝΕΙΣ!!
  • ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ !!!
  • ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΑ ΣΥΚΑ, ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΣΝΑΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ
  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΛΕΜΟΝΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ !!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΑ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ !!!
ΤΑ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ !!!
Διαβάστηκε 179 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Το καλοκαίρι είναι όμορφο μιας και ζούμε στην Ελλάδα. Είναι και η εποχή που φέρνει μαζί της όλα αυτά τα καλοκαιρινά φρούτα , γεμάτα αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που θα μας προσφέρουν- βάζοντας τα στην διατροφή μας-, όλα τους τα οφέλη .

Το κεράσι: Μπορείτε να καταναλώσετε 10 – 15 κεράσια (100γρ.) Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και ελαγικό οξύ, ουσία που εμποδίζει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων, φυτικές ίνες, σίδηρο, ασβέστιο και κάλιο. Έχουν ισχυρή καθαρτική δράση. Αποδίδει 70 θερμίδες / 100γρ.

Το νεκταρίνι : Το κύριο διατροφικό στοιχείο που έχει είναι οι φυτικές ίνες, οπότε είναι ένα φρούτο ιδιαίτερα καλό για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Δίνει 50 θερμίδες / 100γρ

Φράουλες. Δεν αποτελεί καμία έκπληξη, ότι οι φράουλες ανήκουν στη κορυφή της λίστας με τις καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές. Αυτό το φρούτο μειώνει την κακή χοληστερόλη και μπορεί να συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς. Οι φράουλες έχουν μεγάλη συγκέντρωση φαινολικών ενώσεων, όπως τα φλαβονοειδή, που είναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Δίνουν 37 θερμίδες/100γρ.

Μύρτιλλα. Είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν πρόκειται για την υγεία της καρδιάς .Διατηρεί σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γι αυτό και είναι το ιδανικό φρούτο για τους διαβητικούς. Είτε ωμά, είτε αποξηραμένα, τα οφέλη από τα μύρτιλλα είναι πολλαπλά.

Το σταφύλι : Καταπολεμά την κατακράτηση των υγρών. Είναι πλούσιο σε κάλιο και βιταμίνες, έχει αντιοξειδωτική αλλά και αντικαρκινική δράση, λόγω της ρεσβερατρόλης, που βρίσκεται στη φλούδα του. Δίνει 69 θερμίδες/100γρ.

Καρπούζι. Το καρπούζι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και αντιοξειδωτικά όπως καροτενόειδή, βιταμίνες Α και C και τέλος λικοπένιο. Το λικοπένιο είναι πλούσιο αντιοξειδωτικό και έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση ενώ επιστημονικές έρευνες υποστηρίζουν οτι δρά ενάντια στη δημιουργία του καρκίνου του προστάτη.

Το σύκο : Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου. Τα μικρά σποράκια που έχουν προκαλούν πρόβλημα σε άτομα με κολίτιδες ή άλλες γαστρεντερικές παθήσεις γιαυτό και πρέπει να αποφεύγονται σε αυτή την περίπτωση . Δίνουν 50 θερμίδες / 100γρ.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΑ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ !!!
ΤΑ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ !!!
Διαβάστηκε 179 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Το καλοκαίρι είναι όμορφο μιας και ζούμε στην Ελλάδα. Είναι και η εποχή που φέρνει μαζί της όλα αυτά τα καλοκαιρινά φρούτα , γεμάτα αντιοξειδωτικά και βιταμίνες που θα μας προσφέρουν- βάζοντας τα στην διατροφή μας-, όλα τους τα οφέλη .

Το κεράσι: Μπορείτε να καταναλώσετε 10 – 15 κεράσια (100γρ.) Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και ελαγικό οξύ, ουσία που εμποδίζει την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων, φυτικές ίνες, σίδηρο, ασβέστιο και κάλιο. Έχουν ισχυρή καθαρτική δράση. Αποδίδει 70 θερμίδες / 100γρ.

Το νεκταρίνι : Το κύριο διατροφικό στοιχείο που έχει είναι οι φυτικές ίνες, οπότε είναι ένα φρούτο ιδιαίτερα καλό για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας. Δίνει 50 θερμίδες / 100γρ

Φράουλες. Δεν αποτελεί καμία έκπληξη, ότι οι φράουλες ανήκουν στη κορυφή της λίστας με τις καλύτερες αντιοξειδωτικές τροφές. Αυτό το φρούτο μειώνει την κακή χοληστερόλη και μπορεί να συμβάλλει στην υγεία της καρδιάς. Οι φράουλες έχουν μεγάλη συγκέντρωση φαινολικών ενώσεων, όπως τα φλαβονοειδή, που είναι γνωστά για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Δίνουν 37 θερμίδες/100γρ.

Μύρτιλλα. Είναι εξαιρετικά χρήσιμο όταν πρόκειται για την υγεία της καρδιάς .Διατηρεί σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, γι αυτό και είναι το ιδανικό φρούτο για τους διαβητικούς. Είτε ωμά, είτε αποξηραμένα, τα οφέλη από τα μύρτιλλα είναι πολλαπλά.

Το σταφύλι : Καταπολεμά την κατακράτηση των υγρών. Είναι πλούσιο σε κάλιο και βιταμίνες, έχει αντιοξειδωτική αλλά και αντικαρκινική δράση, λόγω της ρεσβερατρόλης, που βρίσκεται στη φλούδα του. Δίνει 69 θερμίδες/100γρ.

Καρπούζι. Το καρπούζι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και αντιοξειδωτικά όπως καροτενόειδή, βιταμίνες Α και C και τέλος λικοπένιο. Το λικοπένιο είναι πλούσιο αντιοξειδωτικό και έχει ισχυρή αντικαρκινική δράση ενώ επιστημονικές έρευνες υποστηρίζουν οτι δρά ενάντια στη δημιουργία του καρκίνου του προστάτη.

Το σύκο : Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου. Τα μικρά σποράκια που έχουν προκαλούν πρόβλημα σε άτομα με κολίτιδες ή άλλες γαστρεντερικές παθήσεις γιαυτό και πρέπει να αποφεύγονται σε αυτή την περίπτωση . Δίνουν 50 θερμίδες / 100γρ.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved