H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΤΑ SUPERFOODS ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ!!!
ΤΑ SUPERFOODS ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ!!!
Διαβάστηκε 359 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ως superfoods χαρακτηρίζονται οι τροφές που περιέχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά συγκριτικά με άλλες.
Συστατικά δηλαδή που συντελούν στην καλή υγεία του ανθρώπινου οργανισμού.Ουσιαστικά έχουν υψηλή διατροφική αξία χωρίς όμως να έχουν πολλές θερμίδες.
Προλαμβάνουν διάφορες ασθένειες, έχουν αντιοξειδωτική δράση, αποτοξινώνουν, ενώ κάποιες από αυτές, μάλιστα, θεωρούνται και αφροδισιακές.
Επίσης ενισχύουν την ευεξία, την αντοχή και την καλή διάθεση.

Cranberry .Τα cranberries είναι γνωστά κυρίως για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Είναι πηγή φλαβονοειδών, βιταμινών B και C και η κατανάλωσή τους σχετίζεται με την πρόληψη των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Μπορόυν να προστεθούν στις σαλάτες ,στα smoothie ακόμη και να καταναλωθούν ως σνάκ μαζί με ξηρούς ανάλατους καρπούς .

Μύρτιλο (Blueberry).Βιταμίνες Α, C, E, B, καροτίνη, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες είναι μερικά μόνο από τα θρεπτικά του συστατικά.
Το blueberry έχει αντιοξειδωτικές και αντιγηραντικές ιδιότητες που συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου και στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς. Μπορεί επίσης να συμβάλει στην ανανέωση του οργανισμού και στην πρόληψη αλλεργιών.
Είναι μία πολύ καλή ιδέα να το προσθέσετε στο απογευματινό σας γιαούρτι για ένα εύγεστο απογευματινό σνακ .

Σμέουρα (ή Raspberries) .Έχουν πολύ υψηλή διατροφική αξία και καλύπτουν περίπου το 16% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε φυτικές ίνες. Είναι πλούσια σε μαγγάνιο, βιταμίνες C και Κ, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, κάλιο και χαλκό. Έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες και δρουν κατά του οξειδωτικού στρες όσο και των φλεγμονών, χρόνιων ή μη. Ρυθμίζουν τα επίπεδα του σακχάρου και των λιπών στο αίμα. Πρόσθεσε τα στο πρωινό σου γάλα με δημητριακά για ένα πλήρες πρωινό .

Chia Seeds. Αποτελούν πηγή ενέργειας και είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και Ω3 λιπαρά οξέα. Μειώνουν τη χοληστερόλη, έχουν αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες και βοηθούν σε προβλήματα υψηλής πίεσης, καρδιακές ασθένειες και σακχαρώδη διαβήτη.Μπορέιτε να τα δοκιμάσετε προσθέτοντας τα ,στις σπιτικές μπάρες δημητριακών,στο γιαούρτι ακόμη και στα smoothie .

Ρόδι. Γεμάτο βιταμίνες , C και K, φολικό οξύ και κάλιο, οι μελέτες έχουν δείξει ότι το ρόδι περιέχει ισχυρότατες ουσίες με ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία της καρδιάς, στο διαβήτη τύπου 2, στη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρκίνου, στο αδυνάτισμα, ενώ βελτιώνει και τα προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας. Ταιριάζει πολύ με τις σαλάτες σας

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα καταναλώνουμε σε υπέρμετρο βαθμό και να προσπαθήσουμε να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς εμμονές και υπερβολές.

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΑ SUPERFOODS ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ!!!
ΤΑ SUPERFOODS ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ!!!
Διαβάστηκε 359 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ως superfoods χαρακτηρίζονται οι τροφές που περιέχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά συγκριτικά με άλλες.
Συστατικά δηλαδή που συντελούν στην καλή υγεία του ανθρώπινου οργανισμού.Ουσιαστικά έχουν υψηλή διατροφική αξία χωρίς όμως να έχουν πολλές θερμίδες.
Προλαμβάνουν διάφορες ασθένειες, έχουν αντιοξειδωτική δράση, αποτοξινώνουν, ενώ κάποιες από αυτές, μάλιστα, θεωρούνται και αφροδισιακές.
Επίσης ενισχύουν την ευεξία, την αντοχή και την καλή διάθεση.

Cranberry .Τα cranberries είναι γνωστά κυρίως για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Είναι πηγή φλαβονοειδών, βιταμινών B και C και η κατανάλωσή τους σχετίζεται με την πρόληψη των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Μπορόυν να προστεθούν στις σαλάτες ,στα smoothie ακόμη και να καταναλωθούν ως σνάκ μαζί με ξηρούς ανάλατους καρπούς .

Μύρτιλο (Blueberry).Βιταμίνες Α, C, E, B, καροτίνη, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες είναι μερικά μόνο από τα θρεπτικά του συστατικά.
Το blueberry έχει αντιοξειδωτικές και αντιγηραντικές ιδιότητες που συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου και στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς. Μπορεί επίσης να συμβάλει στην ανανέωση του οργανισμού και στην πρόληψη αλλεργιών.
Είναι μία πολύ καλή ιδέα να το προσθέσετε στο απογευματινό σας γιαούρτι για ένα εύγεστο απογευματινό σνακ .

Σμέουρα (ή Raspberries) .Έχουν πολύ υψηλή διατροφική αξία και καλύπτουν περίπου το 16% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε φυτικές ίνες. Είναι πλούσια σε μαγγάνιο, βιταμίνες C και Κ, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, κάλιο και χαλκό. Έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες και δρουν κατά του οξειδωτικού στρες όσο και των φλεγμονών, χρόνιων ή μη. Ρυθμίζουν τα επίπεδα του σακχάρου και των λιπών στο αίμα. Πρόσθεσε τα στο πρωινό σου γάλα με δημητριακά για ένα πλήρες πρωινό .

Chia Seeds. Αποτελούν πηγή ενέργειας και είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και Ω3 λιπαρά οξέα. Μειώνουν τη χοληστερόλη, έχουν αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες και βοηθούν σε προβλήματα υψηλής πίεσης, καρδιακές ασθένειες και σακχαρώδη διαβήτη.Μπορέιτε να τα δοκιμάσετε προσθέτοντας τα ,στις σπιτικές μπάρες δημητριακών,στο γιαούρτι ακόμη και στα smoothie .

Ρόδι. Γεμάτο βιταμίνες , C και K, φολικό οξύ και κάλιο, οι μελέτες έχουν δείξει ότι το ρόδι περιέχει ισχυρότατες ουσίες με ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία της καρδιάς, στο διαβήτη τύπου 2, στη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρκίνου, στο αδυνάτισμα, ενώ βελτιώνει και τα προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας. Ταιριάζει πολύ με τις σαλάτες σας

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα καταναλώνουμε σε υπέρμετρο βαθμό και να προσπαθήσουμε να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς εμμονές και υπερβολές.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΑ SUPERFOODS ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ!!!
ΤΑ SUPERFOODS ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ!!!
Διαβάστηκε 359 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ως superfoods χαρακτηρίζονται οι τροφές που περιέχουν πολύ περισσότερα θρεπτικά συστατικά συγκριτικά με άλλες.
Συστατικά δηλαδή που συντελούν στην καλή υγεία του ανθρώπινου οργανισμού.Ουσιαστικά έχουν υψηλή διατροφική αξία χωρίς όμως να έχουν πολλές θερμίδες.
Προλαμβάνουν διάφορες ασθένειες, έχουν αντιοξειδωτική δράση, αποτοξινώνουν, ενώ κάποιες από αυτές, μάλιστα, θεωρούνται και αφροδισιακές.
Επίσης ενισχύουν την ευεξία, την αντοχή και την καλή διάθεση.

Cranberry .Τα cranberries είναι γνωστά κυρίως για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες. Είναι πηγή φλαβονοειδών, βιταμινών B και C και η κατανάλωσή τους σχετίζεται με την πρόληψη των λοιμώξεων του ουροποιητικού συστήματος. Μπορόυν να προστεθούν στις σαλάτες ,στα smoothie ακόμη και να καταναλωθούν ως σνάκ μαζί με ξηρούς ανάλατους καρπούς .

Μύρτιλο (Blueberry).Βιταμίνες Α, C, E, B, καροτίνη, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες είναι μερικά μόνο από τα θρεπτικά του συστατικά.
Το blueberry έχει αντιοξειδωτικές και αντιγηραντικές ιδιότητες που συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου και στην ομαλή λειτουργία της καρδιάς. Μπορεί επίσης να συμβάλει στην ανανέωση του οργανισμού και στην πρόληψη αλλεργιών.
Είναι μία πολύ καλή ιδέα να το προσθέσετε στο απογευματινό σας γιαούρτι για ένα εύγεστο απογευματινό σνακ .

Σμέουρα (ή Raspberries) .Έχουν πολύ υψηλή διατροφική αξία και καλύπτουν περίπου το 16% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας σε φυτικές ίνες. Είναι πλούσια σε μαγγάνιο, βιταμίνες C και Κ, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο, κάλιο και χαλκό. Έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες και δρουν κατά του οξειδωτικού στρες όσο και των φλεγμονών, χρόνιων ή μη. Ρυθμίζουν τα επίπεδα του σακχάρου και των λιπών στο αίμα. Πρόσθεσε τα στο πρωινό σου γάλα με δημητριακά για ένα πλήρες πρωινό .

Chia Seeds. Αποτελούν πηγή ενέργειας και είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και Ω3 λιπαρά οξέα. Μειώνουν τη χοληστερόλη, έχουν αντιφλεγμονώδεις και αντιοξειδωτικές ιδιότητες και βοηθούν σε προβλήματα υψηλής πίεσης, καρδιακές ασθένειες και σακχαρώδη διαβήτη.Μπορέιτε να τα δοκιμάσετε προσθέτοντας τα ,στις σπιτικές μπάρες δημητριακών,στο γιαούρτι ακόμη και στα smoothie .

Ρόδι. Γεμάτο βιταμίνες , C και K, φολικό οξύ και κάλιο, οι μελέτες έχουν δείξει ότι το ρόδι περιέχει ισχυρότατες ουσίες με ευεργετικές επιδράσεις στην υγεία της καρδιάς, στο διαβήτη τύπου 2, στη μείωση της πιθανότητας εμφάνισης καρκίνου, στο αδυνάτισμα, ενώ βελτιώνει και τα προβλήματα στυτικής δυσλειτουργίας. Ταιριάζει πολύ με τις σαλάτες σας

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα καταναλώνουμε σε υπέρμετρο βαθμό και να προσπαθήσουμε να ακολουθούμε μια ισορροπημένη διατροφή, χωρίς εμμονές και υπερβολές.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved