H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
Διαβάστηκε 93 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θα μπορούσαμε να πούμε ότι όσο σημαντική είναι η ποιότητα της τροφής τόσο σημαντική είναι και η ώρα που θα καταναλωθεί κάθε γεύμα .
Η αυξημένη συχνότητα των γευμάτων συμβάλλει , στη σταθερή παροχή ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς και στην καλύτερη απορρόφηση και αφομοίωση των θρεπτικών συστατικών.

Επιπλέον, η συχνή πρόσληψη ισορροπημένων γευμάτων προλαμβάνει την εξάντληση των αποθεμάτων ενέργειας κατά την άσκηση και συμβάλλει στη βέλτιστη αναπλήρωσή τους.

Τρώγοντας κάθε τρεις ώρες, τονώνεις το μεταβολισμό σου και σταθεροποιείς τα επίπεδα του σακχάρου. Αυτό με τη σειρά του διατηρεί υψηλά τα επίπεδα της ενέργειάς σου και την όρεξή σου υπό έλεγχο.
Άλλωστε φαίνεται ότι τα συχνά και σταθερά γεύμα συμβάλλουν στην καλύτερη ρύθμιση μεταβολικών παραμέτρων του οργανισμού (γλυκόζη αίματος, χοληστερόλη, τριγλυκερίδια) και πιθανόν στον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους.
Είναι προτιμότερο λοιπόν, να καταναλώνουμε περισσότερα και μικρότερα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, εφόσον αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου διαιτολογίου και δεν επιβαρύνουν το ενεργειακό μας ισοζύγιο.

Μια καλή διαφορά ανάμεσα στα γεύματα λοιπόν και τα σνακ θα λέγαμε ότι είναι οι 3 ώρες .Αυτό δεν σημαίνει ότι για όλους λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο για αυτό καλό θα ήταν να ακούτε το σώμα σας και αν πεινάτε πάρα πολύ στις 2,5 ώρες να φάτε ή αν δεν πεινάτε ακριβώς στις 3 ώρες να το αναβάλετε για περίπου μισή ώρα .
Τρώμε τακτικά γεύματα ώστε να αποφύγουμε:
- την πείνα
- την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού και/ή ανθυγιεινών τροφίμων
- την καταστροφή της ισορροπίας των επιπέδων γλυκόζης

Μην ξεχνάτε ότι η κατανάλωση μικρών και συχνών γευμάτων μπορεί να είναι μια πολύ υγιής και ισορροπημένη διατροφική συνήθεια, που μας χαρίζει ενέργεια.

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
Διαβάστηκε 93 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θα μπορούσαμε να πούμε ότι όσο σημαντική είναι η ποιότητα της τροφής τόσο σημαντική είναι και η ώρα που θα καταναλωθεί κάθε γεύμα .
Η αυξημένη συχνότητα των γευμάτων συμβάλλει , στη σταθερή παροχή ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς και στην καλύτερη απορρόφηση και αφομοίωση των θρεπτικών συστατικών.

Επιπλέον, η συχνή πρόσληψη ισορροπημένων γευμάτων προλαμβάνει την εξάντληση των αποθεμάτων ενέργειας κατά την άσκηση και συμβάλλει στη βέλτιστη αναπλήρωσή τους.

Τρώγοντας κάθε τρεις ώρες, τονώνεις το μεταβολισμό σου και σταθεροποιείς τα επίπεδα του σακχάρου. Αυτό με τη σειρά του διατηρεί υψηλά τα επίπεδα της ενέργειάς σου και την όρεξή σου υπό έλεγχο.
Άλλωστε φαίνεται ότι τα συχνά και σταθερά γεύμα συμβάλλουν στην καλύτερη ρύθμιση μεταβολικών παραμέτρων του οργανισμού (γλυκόζη αίματος, χοληστερόλη, τριγλυκερίδια) και πιθανόν στον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους.
Είναι προτιμότερο λοιπόν, να καταναλώνουμε περισσότερα και μικρότερα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, εφόσον αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου διαιτολογίου και δεν επιβαρύνουν το ενεργειακό μας ισοζύγιο.

Μια καλή διαφορά ανάμεσα στα γεύματα λοιπόν και τα σνακ θα λέγαμε ότι είναι οι 3 ώρες .Αυτό δεν σημαίνει ότι για όλους λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο για αυτό καλό θα ήταν να ακούτε το σώμα σας και αν πεινάτε πάρα πολύ στις 2,5 ώρες να φάτε ή αν δεν πεινάτε ακριβώς στις 3 ώρες να το αναβάλετε για περίπου μισή ώρα .
Τρώμε τακτικά γεύματα ώστε να αποφύγουμε:
- την πείνα
- την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού και/ή ανθυγιεινών τροφίμων
- την καταστροφή της ισορροπίας των επιπέδων γλυκόζης

Μην ξεχνάτε ότι η κατανάλωση μικρών και συχνών γευμάτων μπορεί να είναι μια πολύ υγιής και ισορροπημένη διατροφική συνήθεια, που μας χαρίζει ενέργεια.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
Τελικά έχει σημασία το ωράριο στην διατροφή;
Διαβάστηκε 93 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θα μπορούσαμε να πούμε ότι όσο σημαντική είναι η ποιότητα της τροφής τόσο σημαντική είναι και η ώρα που θα καταναλωθεί κάθε γεύμα .
Η αυξημένη συχνότητα των γευμάτων συμβάλλει , στη σταθερή παροχή ενέργειας κατά τη διάρκεια της ημέρας, καθώς και στην καλύτερη απορρόφηση και αφομοίωση των θρεπτικών συστατικών.

Επιπλέον, η συχνή πρόσληψη ισορροπημένων γευμάτων προλαμβάνει την εξάντληση των αποθεμάτων ενέργειας κατά την άσκηση και συμβάλλει στη βέλτιστη αναπλήρωσή τους.

Τρώγοντας κάθε τρεις ώρες, τονώνεις το μεταβολισμό σου και σταθεροποιείς τα επίπεδα του σακχάρου. Αυτό με τη σειρά του διατηρεί υψηλά τα επίπεδα της ενέργειάς σου και την όρεξή σου υπό έλεγχο.
Άλλωστε φαίνεται ότι τα συχνά και σταθερά γεύμα συμβάλλουν στην καλύτερη ρύθμιση μεταβολικών παραμέτρων του οργανισμού (γλυκόζη αίματος, χοληστερόλη, τριγλυκερίδια) και πιθανόν στον καλύτερο έλεγχο του σωματικού βάρους.
Είναι προτιμότερο λοιπόν, να καταναλώνουμε περισσότερα και μικρότερα γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας, εφόσον αυτά εντάσσονται στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου διαιτολογίου και δεν επιβαρύνουν το ενεργειακό μας ισοζύγιο.

Μια καλή διαφορά ανάμεσα στα γεύματα λοιπόν και τα σνακ θα λέγαμε ότι είναι οι 3 ώρες .Αυτό δεν σημαίνει ότι για όλους λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο για αυτό καλό θα ήταν να ακούτε το σώμα σας και αν πεινάτε πάρα πολύ στις 2,5 ώρες να φάτε ή αν δεν πεινάτε ακριβώς στις 3 ώρες να το αναβάλετε για περίπου μισή ώρα .
Τρώμε τακτικά γεύματα ώστε να αποφύγουμε:
- την πείνα
- την κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων φαγητού και/ή ανθυγιεινών τροφίμων
- την καταστροφή της ισορροπίας των επιπέδων γλυκόζης

Μην ξεχνάτε ότι η κατανάλωση μικρών και συχνών γευμάτων μπορεί να είναι μια πολύ υγιής και ισορροπημένη διατροφική συνήθεια, που μας χαρίζει ενέργεια.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved