H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ;
ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ;
Διαβάστηκε 108 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ο ύπνος καταλαμβάνει σημαντικό μέρος της ζωής του ανθρώπου. Και σε ό,τι αφορά τη σημασία του, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο σωστός ύπνος είναι απαραίτητη προϋπόθεση της καλής υγείας.

Σύμφωνα με μελέτες, ο ύπνος είναι ένας καλός σύμμαχος στην απώλεια λίπους κατά την διάρκεια μιας δίαιτας. Έτσι, τα άτομα που στερούνται ύπνου, ενώ ακολουθούν κάποια δίαιτα φαίνεται να χάνουν λιγότερο βάρος σε σχέση με άτομα που ακολουθούν ίδια δίαιτα αλλά κοιμούνται σωστά.

Ο ύπνος επηρεάζει άμεσα την πορεία του σωματικού μας βάρους καθώς όταν ο οργανισμός δεν κοιμάται αρκετά ή παρουσιάζει κατά τη διάρκεια του ύπνου διαταραχές, τότε αντιμετωπίζει δυσκολία στην επεξεργασία της γλυκόζης, γεγονός που επηρεάζει την πορεία της ινσουλίνης στο αίμα , που έχει σαν αποτέλεσμα την αποθήκευση λίπους στο σώμα.

Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι προγραμματισμένος τις νυχτερινές ώρες ,μέσω των αυξητικών ορμονών που παράγει το σώμα να επιδιορθώνει όλες τις φθορές που υπέστη κατά την διάρκεια της ημέρας.Όσο εσύ απομακρύνεσαι από αυτό τον λίγο χρόνο ανάκαμψης ή των περιορίζεις το σώμα σου το αντιλαμβάνεται ως κατάσταση στρες και γιαυτό εκκρίνει ορμόνες που συνδέονται με αυτό ,γνωστές αδρεναλίνη και κορντιζόλη και αν συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα θα έχει επιπτώσεις σε όλο το ορμονικό σύστημα με αποτέλεσμα σταδιακά να δημιουργηθούν διάφορα προβλήματα όπως, πτώση του μεταβολισμού , διαταραχές στην λειτουργία του θυρεοειδή αδένα ,διαταραχές στην πέψη και απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών ,αυξημένη τάση για φαγητό και πολλά άλλα .

Γιαυτό :
1.Μην αμελείτε την ανάγκη σας για ξεκούραση 
2.Να τρέφεστε σωστά ,λαμβάνοντας όλα τα απαράιτητα θρεπτικά συστατικά 
3.Να ακούτε το σώμα σας

Διάβασε επίσης

  • ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
  • ΣΕ ΠΑΧΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΣΤΑΝΟ;
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ?
  • ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΣΟΥΠΕΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ?
  • ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ !!
  • 5 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ;
ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ;
Διαβάστηκε 108 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ο ύπνος καταλαμβάνει σημαντικό μέρος της ζωής του ανθρώπου. Και σε ό,τι αφορά τη σημασία του, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο σωστός ύπνος είναι απαραίτητη προϋπόθεση της καλής υγείας.

Σύμφωνα με μελέτες, ο ύπνος είναι ένας καλός σύμμαχος στην απώλεια λίπους κατά την διάρκεια μιας δίαιτας. Έτσι, τα άτομα που στερούνται ύπνου, ενώ ακολουθούν κάποια δίαιτα φαίνεται να χάνουν λιγότερο βάρος σε σχέση με άτομα που ακολουθούν ίδια δίαιτα αλλά κοιμούνται σωστά.

Ο ύπνος επηρεάζει άμεσα την πορεία του σωματικού μας βάρους καθώς όταν ο οργανισμός δεν κοιμάται αρκετά ή παρουσιάζει κατά τη διάρκεια του ύπνου διαταραχές, τότε αντιμετωπίζει δυσκολία στην επεξεργασία της γλυκόζης, γεγονός που επηρεάζει την πορεία της ινσουλίνης στο αίμα , που έχει σαν αποτέλεσμα την αποθήκευση λίπους στο σώμα.

Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι προγραμματισμένος τις νυχτερινές ώρες ,μέσω των αυξητικών ορμονών που παράγει το σώμα να επιδιορθώνει όλες τις φθορές που υπέστη κατά την διάρκεια της ημέρας.Όσο εσύ απομακρύνεσαι από αυτό τον λίγο χρόνο ανάκαμψης ή των περιορίζεις το σώμα σου το αντιλαμβάνεται ως κατάσταση στρες και γιαυτό εκκρίνει ορμόνες που συνδέονται με αυτό ,γνωστές αδρεναλίνη και κορντιζόλη και αν συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα θα έχει επιπτώσεις σε όλο το ορμονικό σύστημα με αποτέλεσμα σταδιακά να δημιουργηθούν διάφορα προβλήματα όπως, πτώση του μεταβολισμού , διαταραχές στην λειτουργία του θυρεοειδή αδένα ,διαταραχές στην πέψη και απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών ,αυξημένη τάση για φαγητό και πολλά άλλα .

Γιαυτό :
1.Μην αμελείτε την ανάγκη σας για ξεκούραση 
2.Να τρέφεστε σωστά ,λαμβάνοντας όλα τα απαράιτητα θρεπτικά συστατικά 
3.Να ακούτε το σώμα σας
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ;
ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ;
Διαβάστηκε 108 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Ο ύπνος καταλαμβάνει σημαντικό μέρος της ζωής του ανθρώπου. Και σε ό,τι αφορά τη σημασία του, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο σωστός ύπνος είναι απαραίτητη προϋπόθεση της καλής υγείας.

Σύμφωνα με μελέτες, ο ύπνος είναι ένας καλός σύμμαχος στην απώλεια λίπους κατά την διάρκεια μιας δίαιτας. Έτσι, τα άτομα που στερούνται ύπνου, ενώ ακολουθούν κάποια δίαιτα φαίνεται να χάνουν λιγότερο βάρος σε σχέση με άτομα που ακολουθούν ίδια δίαιτα αλλά κοιμούνται σωστά.

Ο ύπνος επηρεάζει άμεσα την πορεία του σωματικού μας βάρους καθώς όταν ο οργανισμός δεν κοιμάται αρκετά ή παρουσιάζει κατά τη διάρκεια του ύπνου διαταραχές, τότε αντιμετωπίζει δυσκολία στην επεξεργασία της γλυκόζης, γεγονός που επηρεάζει την πορεία της ινσουλίνης στο αίμα , που έχει σαν αποτέλεσμα την αποθήκευση λίπους στο σώμα.

Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι προγραμματισμένος τις νυχτερινές ώρες ,μέσω των αυξητικών ορμονών που παράγει το σώμα να επιδιορθώνει όλες τις φθορές που υπέστη κατά την διάρκεια της ημέρας.Όσο εσύ απομακρύνεσαι από αυτό τον λίγο χρόνο ανάκαμψης ή των περιορίζεις το σώμα σου το αντιλαμβάνεται ως κατάσταση στρες και γιαυτό εκκρίνει ορμόνες που συνδέονται με αυτό ,γνωστές αδρεναλίνη και κορντιζόλη και αν συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα θα έχει επιπτώσεις σε όλο το ορμονικό σύστημα με αποτέλεσμα σταδιακά να δημιουργηθούν διάφορα προβλήματα όπως, πτώση του μεταβολισμού , διαταραχές στην λειτουργία του θυρεοειδή αδένα ,διαταραχές στην πέψη και απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών ,αυξημένη τάση για φαγητό και πολλά άλλα .

Γιαυτό :
1.Μην αμελείτε την ανάγκη σας για ξεκούραση 
2.Να τρέφεστε σωστά ,λαμβάνοντας όλα τα απαράιτητα θρεπτικά συστατικά 
3.Να ακούτε το σώμα σας
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved