H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
Διαβάστηκε 142 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Το υγιές βάρος είναι αποτέλεσμα διατροφικής εκπαίδευσης με τη βοήθεια ειδικού που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις πως μπορείς να τρως τα πάντα.

Στη βάση της πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής και άρα στην καθημερινή σκέψη για μια ισορροπημένη διατροφή, βρίσκονται τα δημητριακά και προϊόντα αυτών, όπως το ψωμί και τα ζυμαρικά. Όσον αφορά τη θρεπτική τους αξία κύριο συστατικό τους είναι οι υδατάνθρακες, στην πλειονότητά τους σύνθετοι, που αποδεσμεύουν με σταδιακό τρόπο ενέργεια στον οργανισμό.

Τα ζυμαρικά περιέχουν λίγες θερμίδες από μόνα τους ( 130 περίπου θερμίδες ανά 100γρ μαγειρεμένης ποσότητας). Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις αν δεν θέλεις να έχεις μια θερμιδική βόμβα μπροστά σου, είναι ο τρόπος που τα μαγειρεύεις. Οι λιπαρές σάλτσες με κρέμα γάλακτος και βούτυρο που συνοδεύουν συνήθως ένα πιάτο ζυμαρικών θα πρέπει να αντικατασταθούν με υλικά που δεν θα σου προσθέτουν κιλά και θα είναι περισσότερο υγιεινά.

Μια μερίδα μακαρόνια χωρίς βούτυρο με κόκκινη σάλτσα και τυρί έχει περίπου 300 θερμίδες
Μια μερίδα καρμπονάρα έχει περίπου 700 θερμίδες

Ο χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης των σύνθετων υδατανθράκων, (απορροφώνται σιγά και σταδιακά από τον οργανισμό), σε αντίθεση με τους απλούς υδατάνθρακες (απορροφώνται άμεσα) που αυξάνουν απότομα τη γλυκόζη στο αίμα, δρα ευεργετικά στη διατήρηση της ευγλυκαιμίας στο αίμα αλλά και στο επίπεδο κορεσμού.
Αυτή η αργή καύση των σύνθετων υδατανθράκων διατηρεί την ενέργεια στο σώμα για μεγάλο χρονικό διάστημα, για αυτό και τα ζυμαρικά συστήνονται ιδιαίτερα σε αθλητές, αλλά και στα παιδιά σε μεγαλύτερη συχνότητα. Τα ζυμαρικά είναι εξίσου ιδανική τροφή και για την τρίτη ηλικία, λόγω του ότι είναι από τα πιο εύπεπτα, αλλά και πιο εύκολα στην προετοιμασία φαγητά όμως και σε αυτή την περίπτωση με μέτρο.

Παράλληλα, αποτελούν μια πρόταση υψηλής διατροφικής αξίας και για δυο ακόμη λόγους: αφενός εμπεριέχουν ένα ποσοστό εύπεπτων πρωτεϊνών, αφετέρου περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στην καλή λειτουργία του νευρομυικού μας συστήματος και διευκολύνουν την παροχή ενέργειας στον οργανισμό.

Τα τελευταία χρόνια μια νέα κατηγορία ζυμαρικών έχει κάνει την εμφάνισή της, τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Το γεγονός αυτό τους δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από τα ευεργετικά οφέλη μιας διατροφής πλούσιας σε φυτικές ίνες και βιταμινών. Με βάση τα επιστημονικά δεδομένα που έχουμε σήμερα οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, στον καλύτερο έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, τον έλεγχο της χοληστερίνης κ.α. Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης επίσης είναι φυσικά εμπλουτισμένα με σίδηρο και βιταμίνες και είναι ιδιαίτερα θρεπτικά για την υγεία. Επίσης είναι υψηλής περιεκτικότητας σε μεταλλικά στοιχεία, όπως ο χαλκός, το σελήνιο, μαγνήσιο και μαγγάνιο.

Tips για να απολαύσεις το αγαπημένο σου πιάτο χωρίς επιπλέον θερμίδες:

-Προτίμησε να βάλεις ωμό ελαιόλαδο όταν έχουν βράσει στην θέση του βουτύρου
-Αντικατέστησε την κρέμα γάλακτος με μια χαμηλών λιπαρών ή με γιαούρτι 2%
-Πρόσθεσε λαχανικά στο πιάτο σου
-Αντικατέστησε το μπέικον με γαλοπούλα ή κοτόπουλο
-Επίλεξε τυρί χαμηλών λιπαρών
-Βάλε μέτρο στην ποσότητα

Διάβασε επίσης

  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Μήπως έχεις συναισθηματική υπερφαγία;
  • 8 λόγοι για να φας πεπόνι κάθε μέρα
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
  • Πώς τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
Διαβάστηκε 142 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Το υγιές βάρος είναι αποτέλεσμα διατροφικής εκπαίδευσης με τη βοήθεια ειδικού που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις πως μπορείς να τρως τα πάντα.

Στη βάση της πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής και άρα στην καθημερινή σκέψη για μια ισορροπημένη διατροφή, βρίσκονται τα δημητριακά και προϊόντα αυτών, όπως το ψωμί και τα ζυμαρικά. Όσον αφορά τη θρεπτική τους αξία κύριο συστατικό τους είναι οι υδατάνθρακες, στην πλειονότητά τους σύνθετοι, που αποδεσμεύουν με σταδιακό τρόπο ενέργεια στον οργανισμό.

Τα ζυμαρικά περιέχουν λίγες θερμίδες από μόνα τους ( 130 περίπου θερμίδες ανά 100γρ μαγειρεμένης ποσότητας). Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις αν δεν θέλεις να έχεις μια θερμιδική βόμβα μπροστά σου, είναι ο τρόπος που τα μαγειρεύεις. Οι λιπαρές σάλτσες με κρέμα γάλακτος και βούτυρο που συνοδεύουν συνήθως ένα πιάτο ζυμαρικών θα πρέπει να αντικατασταθούν με υλικά που δεν θα σου προσθέτουν κιλά και θα είναι περισσότερο υγιεινά.

Μια μερίδα μακαρόνια χωρίς βούτυρο με κόκκινη σάλτσα και τυρί έχει περίπου 300 θερμίδες
Μια μερίδα καρμπονάρα έχει περίπου 700 θερμίδες

Ο χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης των σύνθετων υδατανθράκων, (απορροφώνται σιγά και σταδιακά από τον οργανισμό), σε αντίθεση με τους απλούς υδατάνθρακες (απορροφώνται άμεσα) που αυξάνουν απότομα τη γλυκόζη στο αίμα, δρα ευεργετικά στη διατήρηση της ευγλυκαιμίας στο αίμα αλλά και στο επίπεδο κορεσμού.
Αυτή η αργή καύση των σύνθετων υδατανθράκων διατηρεί την ενέργεια στο σώμα για μεγάλο χρονικό διάστημα, για αυτό και τα ζυμαρικά συστήνονται ιδιαίτερα σε αθλητές, αλλά και στα παιδιά σε μεγαλύτερη συχνότητα. Τα ζυμαρικά είναι εξίσου ιδανική τροφή και για την τρίτη ηλικία, λόγω του ότι είναι από τα πιο εύπεπτα, αλλά και πιο εύκολα στην προετοιμασία φαγητά όμως και σε αυτή την περίπτωση με μέτρο.

Παράλληλα, αποτελούν μια πρόταση υψηλής διατροφικής αξίας και για δυο ακόμη λόγους: αφενός εμπεριέχουν ένα ποσοστό εύπεπτων πρωτεϊνών, αφετέρου περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στην καλή λειτουργία του νευρομυικού μας συστήματος και διευκολύνουν την παροχή ενέργειας στον οργανισμό.

Τα τελευταία χρόνια μια νέα κατηγορία ζυμαρικών έχει κάνει την εμφάνισή της, τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Το γεγονός αυτό τους δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από τα ευεργετικά οφέλη μιας διατροφής πλούσιας σε φυτικές ίνες και βιταμινών. Με βάση τα επιστημονικά δεδομένα που έχουμε σήμερα οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, στον καλύτερο έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, τον έλεγχο της χοληστερίνης κ.α. Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης επίσης είναι φυσικά εμπλουτισμένα με σίδηρο και βιταμίνες και είναι ιδιαίτερα θρεπτικά για την υγεία. Επίσης είναι υψηλής περιεκτικότητας σε μεταλλικά στοιχεία, όπως ο χαλκός, το σελήνιο, μαγνήσιο και μαγγάνιο.

Tips για να απολαύσεις το αγαπημένο σου πιάτο χωρίς επιπλέον θερμίδες:

-Προτίμησε να βάλεις ωμό ελαιόλαδο όταν έχουν βράσει στην θέση του βουτύρου
-Αντικατέστησε την κρέμα γάλακτος με μια χαμηλών λιπαρών ή με γιαούρτι 2%
-Πρόσθεσε λαχανικά στο πιάτο σου
-Αντικατέστησε το μπέικον με γαλοπούλα ή κοτόπουλο
-Επίλεξε τυρί χαμηλών λιπαρών
-Βάλε μέτρο στην ποσότητα
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
Διαβάστηκε 142 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Το υγιές βάρος είναι αποτέλεσμα διατροφικής εκπαίδευσης με τη βοήθεια ειδικού που θα σε βοηθήσει να κατανοήσεις πως μπορείς να τρως τα πάντα.

Στη βάση της πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής και άρα στην καθημερινή σκέψη για μια ισορροπημένη διατροφή, βρίσκονται τα δημητριακά και προϊόντα αυτών, όπως το ψωμί και τα ζυμαρικά. Όσον αφορά τη θρεπτική τους αξία κύριο συστατικό τους είναι οι υδατάνθρακες, στην πλειονότητά τους σύνθετοι, που αποδεσμεύουν με σταδιακό τρόπο ενέργεια στον οργανισμό.

Τα ζυμαρικά περιέχουν λίγες θερμίδες από μόνα τους ( 130 περίπου θερμίδες ανά 100γρ μαγειρεμένης ποσότητας). Αυτό που θα πρέπει να προσέξεις αν δεν θέλεις να έχεις μια θερμιδική βόμβα μπροστά σου, είναι ο τρόπος που τα μαγειρεύεις. Οι λιπαρές σάλτσες με κρέμα γάλακτος και βούτυρο που συνοδεύουν συνήθως ένα πιάτο ζυμαρικών θα πρέπει να αντικατασταθούν με υλικά που δεν θα σου προσθέτουν κιλά και θα είναι περισσότερο υγιεινά.

Μια μερίδα μακαρόνια χωρίς βούτυρο με κόκκινη σάλτσα και τυρί έχει περίπου 300 θερμίδες
Μια μερίδα καρμπονάρα έχει περίπου 700 θερμίδες

Ο χαμηλός γλυκαιμικός δείκτης των σύνθετων υδατανθράκων, (απορροφώνται σιγά και σταδιακά από τον οργανισμό), σε αντίθεση με τους απλούς υδατάνθρακες (απορροφώνται άμεσα) που αυξάνουν απότομα τη γλυκόζη στο αίμα, δρα ευεργετικά στη διατήρηση της ευγλυκαιμίας στο αίμα αλλά και στο επίπεδο κορεσμού.
Αυτή η αργή καύση των σύνθετων υδατανθράκων διατηρεί την ενέργεια στο σώμα για μεγάλο χρονικό διάστημα, για αυτό και τα ζυμαρικά συστήνονται ιδιαίτερα σε αθλητές, αλλά και στα παιδιά σε μεγαλύτερη συχνότητα. Τα ζυμαρικά είναι εξίσου ιδανική τροφή και για την τρίτη ηλικία, λόγω του ότι είναι από τα πιο εύπεπτα, αλλά και πιο εύκολα στην προετοιμασία φαγητά όμως και σε αυτή την περίπτωση με μέτρο.

Παράλληλα, αποτελούν μια πρόταση υψηλής διατροφικής αξίας και για δυο ακόμη λόγους: αφενός εμπεριέχουν ένα ποσοστό εύπεπτων πρωτεϊνών, αφετέρου περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β, οι οποίες συμβάλουν στην καλή λειτουργία του νευρομυικού μας συστήματος και διευκολύνουν την παροχή ενέργειας στον οργανισμό.

Τα τελευταία χρόνια μια νέα κατηγορία ζυμαρικών έχει κάνει την εμφάνισή της, τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως. Το γεγονός αυτό τους δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από τα ευεργετικά οφέλη μιας διατροφής πλούσιας σε φυτικές ίνες και βιταμινών. Με βάση τα επιστημονικά δεδομένα που έχουμε σήμερα οι φυτικές ίνες συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος, στον καλύτερο έλεγχο της αρτηριακής πίεσης, τον έλεγχο της χοληστερίνης κ.α. Τα ζυμαρικά ολικής άλεσης επίσης είναι φυσικά εμπλουτισμένα με σίδηρο και βιταμίνες και είναι ιδιαίτερα θρεπτικά για την υγεία. Επίσης είναι υψηλής περιεκτικότητας σε μεταλλικά στοιχεία, όπως ο χαλκός, το σελήνιο, μαγνήσιο και μαγγάνιο.

Tips για να απολαύσεις το αγαπημένο σου πιάτο χωρίς επιπλέον θερμίδες:

-Προτίμησε να βάλεις ωμό ελαιόλαδο όταν έχουν βράσει στην θέση του βουτύρου
-Αντικατέστησε την κρέμα γάλακτος με μια χαμηλών λιπαρών ή με γιαούρτι 2%
-Πρόσθεσε λαχανικά στο πιάτο σου
-Αντικατέστησε το μπέικον με γαλοπούλα ή κοτόπουλο
-Επίλεξε τυρί χαμηλών λιπαρών
-Βάλε μέτρο στην ποσότητα
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved