H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
Διαβάστηκε 89 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το αλάτι Ιμαλαΐων έχει γίνει γνωστό για την περιεκτικότητα σε μικροθρεπτικά συστατικά (όπως κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο). Εντούτοις αυτή περιεκτικότητα είναι μόνο σε ποσοστό 1- 5%, το οποίο θεωρείται μικρό.

Ένας ισχυρισμός που διαβάζουμε συχνά είναι ότι το ροζ αλάτι περιέχει λιγότερο νάτριο από το κανονικό, γι’ αυτό και είναι πιο υγιεινό. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού όλα τα ορυκτά άλατα περιέχουν σχεδόν την ίδια ποσότητα νατρίου όπως και το επιτραπέζιο, όμως θα μπορούσαμε να πούμε ότι επειδή έχει πιο αλμυρή γεύση, το χρησιμοποιούμε σε μικρότερες ποσότητες αν και δεν υπάρχει κάποια επιστημονική μελέτη που να επιβεβαιώνει το παραπάνω. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούμε αλάτι, από όπου και αν προέρχεται.

Και το αλάτι Ιμαλαΐων και το ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι είναι ποιοτικά καλά και ωφελούν την υγεία, όταν καταναλώνονται με μέτρο. Το συνηθισμένο επιτραπέζιο αλάτι, που βρίσκεται στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ, έχει τόσο πολύ υποβληθεί σε επεξεργασία με πρόσθετες ουσίες και χημικά που δεν είναι τόσο πλούσιο σε φυσικά συστατικά.

Ακόμη οι σχετικές οδηγίες συστήνουν την καθημερινή κατανάλωση λιγότερων από 2.300 mg νατρίου την ημέρα- ποσότητα που αντιστοιχεί σε ένα κουταλάκι του γλυκού .Ο μέσος πολίτης όμως λαμβάνει ημερησίως 10 γραμμάρια.

Μπορεί να αναγράφεται στην ετικέτα του ροζ αλατιού ότι είναι ποιοτικά καλό και ωφελεί την υγεία όπως το θαλασσινό ,αλλά θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ,καθώς επιδρά εξίσου αρνητικά στην αρτηριακή πίεση, άρα και στην εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων και στην αγορά να προτιμάμε αυτά που έχουν υποστεί τη λιγότερη επεξεργασία

Διάβασε επίσης

  • ΥΓΕΙΑ & ΟΜΟΡΦΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΜΕΤΑ ΤΑ 40 !!
  • ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
  • ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΙΝΟΑ;;
  • ΠΩΣ Η ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ!!!
  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΔΡΑΚΕΣ???
  • ΕΠΙΤΑΧΥΝΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΣΩΜΑ !!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
Διαβάστηκε 89 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το αλάτι Ιμαλαΐων έχει γίνει γνωστό για την περιεκτικότητα σε μικροθρεπτικά συστατικά (όπως κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο). Εντούτοις αυτή περιεκτικότητα είναι μόνο σε ποσοστό 1- 5%, το οποίο θεωρείται μικρό.

Ένας ισχυρισμός που διαβάζουμε συχνά είναι ότι το ροζ αλάτι περιέχει λιγότερο νάτριο από το κανονικό, γι’ αυτό και είναι πιο υγιεινό. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού όλα τα ορυκτά άλατα περιέχουν σχεδόν την ίδια ποσότητα νατρίου όπως και το επιτραπέζιο, όμως θα μπορούσαμε να πούμε ότι επειδή έχει πιο αλμυρή γεύση, το χρησιμοποιούμε σε μικρότερες ποσότητες αν και δεν υπάρχει κάποια επιστημονική μελέτη που να επιβεβαιώνει το παραπάνω. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούμε αλάτι, από όπου και αν προέρχεται.

Και το αλάτι Ιμαλαΐων και το ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι είναι ποιοτικά καλά και ωφελούν την υγεία, όταν καταναλώνονται με μέτρο. Το συνηθισμένο επιτραπέζιο αλάτι, που βρίσκεται στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ, έχει τόσο πολύ υποβληθεί σε επεξεργασία με πρόσθετες ουσίες και χημικά που δεν είναι τόσο πλούσιο σε φυσικά συστατικά.

Ακόμη οι σχετικές οδηγίες συστήνουν την καθημερινή κατανάλωση λιγότερων από 2.300 mg νατρίου την ημέρα- ποσότητα που αντιστοιχεί σε ένα κουταλάκι του γλυκού .Ο μέσος πολίτης όμως λαμβάνει ημερησίως 10 γραμμάρια.

Μπορεί να αναγράφεται στην ετικέτα του ροζ αλατιού ότι είναι ποιοτικά καλό και ωφελεί την υγεία όπως το θαλασσινό ,αλλά θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ,καθώς επιδρά εξίσου αρνητικά στην αρτηριακή πίεση, άρα και στην εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων και στην αγορά να προτιμάμε αυτά που έχουν υποστεί τη λιγότερη επεξεργασία
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΩΦΕΛΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΛΑΤΙ ?
Διαβάστηκε 89 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το αλάτι Ιμαλαΐων έχει γίνει γνωστό για την περιεκτικότητα σε μικροθρεπτικά συστατικά (όπως κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο). Εντούτοις αυτή περιεκτικότητα είναι μόνο σε ποσοστό 1- 5%, το οποίο θεωρείται μικρό.

Ένας ισχυρισμός που διαβάζουμε συχνά είναι ότι το ροζ αλάτι περιέχει λιγότερο νάτριο από το κανονικό, γι’ αυτό και είναι πιο υγιεινό. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αφού όλα τα ορυκτά άλατα περιέχουν σχεδόν την ίδια ποσότητα νατρίου όπως και το επιτραπέζιο, όμως θα μπορούσαμε να πούμε ότι επειδή έχει πιο αλμυρή γεύση, το χρησιμοποιούμε σε μικρότερες ποσότητες αν και δεν υπάρχει κάποια επιστημονική μελέτη που να επιβεβαιώνει το παραπάνω. Γι’ αυτό πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν χρησιμοποιούμε αλάτι, από όπου και αν προέρχεται.

Και το αλάτι Ιμαλαΐων και το ανεπεξέργαστο θαλασσινό αλάτι είναι ποιοτικά καλά και ωφελούν την υγεία, όταν καταναλώνονται με μέτρο. Το συνηθισμένο επιτραπέζιο αλάτι, που βρίσκεται στα ράφια όλων των σούπερ μάρκετ, έχει τόσο πολύ υποβληθεί σε επεξεργασία με πρόσθετες ουσίες και χημικά που δεν είναι τόσο πλούσιο σε φυσικά συστατικά.

Ακόμη οι σχετικές οδηγίες συστήνουν την καθημερινή κατανάλωση λιγότερων από 2.300 mg νατρίου την ημέρα- ποσότητα που αντιστοιχεί σε ένα κουταλάκι του γλυκού .Ο μέσος πολίτης όμως λαμβάνει ημερησίως 10 γραμμάρια.

Μπορεί να αναγράφεται στην ετικέτα του ροζ αλατιού ότι είναι ποιοτικά καλό και ωφελεί την υγεία όπως το θαλασσινό ,αλλά θα πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο ,καθώς επιδρά εξίσου αρνητικά στην αρτηριακή πίεση, άρα και στην εμφάνιση καρδιαγγειακών νοσημάτων και στην αγορά να προτιμάμε αυτά που έχουν υποστεί τη λιγότερη επεξεργασία
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved