H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τι είναι το mindful snacking;

Τι είναι το mindful snacking;

Διαβάστηκε 63 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μήπως υπάρχουν στιγμές που νιώθεις ότι ξεκινάς να τρως ένα γεύμα/σνακ και δεν μπορείς να σταματήσεις ή επιλέγεις κάτι που δεν το χρειάζεται πραγματικά;

Υπάρχουν κάποια σημεία που μπορείς να εστιάσεις και, τελικά, να αλλάξεις τον τρόπο που καταναλώνεις τα γεύματα/σνακ σου. Το mindful eating/snacking δεν είναι κάτι παραπάνω από το να τρως με συνειδητότητα με σκοπό να προσφέρεις στον εαυτό σου ό,τι χρειάζεται για να παραμείνει υγιής.

5 σημεία που αξίζει να σταθείς.

- Παρατήρησε τον εαυτό σου. Σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι; Είσαι αγχωμένος/η ή στρεσαρισμένος/η, νιώθεις μοναξιά ή πλήξη; Δώσε στον εαυτό σου χρόνο να χαλαρώσει ή να βγει από αυτή την κατάσταση και έπειτα απόλαυσε το γεύμα/σνακ σου.

- Είναι ωφέλιμο αυτό που τρως για το σώμα και την υγεία σου; To φαγητό δεν είναι μόνο θερμίδες, περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και σε κρατάει υγιή.

- Πώς σε κάνει η επιλογή σου να νιώθεις μετά; Αν αισθάνεσαι τύψεις, δυσφορία ή έχεις κακή διάθεση όλη την υπόλοιπη ημέρα σίγουρα δεν σε βοηθάει να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες και δεν είναι κατάλληλο για εσένα.

- Ρώτα τον εαυτό σου αν πεινάει πραγματικά. Έτσι θα μπορείς να διακρίνεις με τον καιρό τη βιολογική από τη συναισθηματική πείνα και να αποφύγεις τσιμπολογήματα και υπερφαγικά γεύματα.

Η διαδικασία αυτή θα σε βοηθήσει μακροπρόθεσμα να υιοθετήσεις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να δημιουργήσεις μία ισορροπημένη σχέση με το φαγητό.

Διάβασε επίσης

  • Αυξήθηκε η ζυγαριά, ενώ τρως ισορροπημένα; 5+1 λόγοι που μπορεί να συμβαίνει αυτό.
  • Μήπως πρέπει να επανεξετάσεις τη σχέση σου με το φαγητό;
  • Οι σπόροι chia βοηθάνε στο αδυνάτισμα
  • Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει;
  • Το ανοσοποιητικό σύμμαχος ενάντια στο κρυολόγημα
  • Πώς θα φτιάξεις ένα πλήρες, θρεπτικό νηστίσιμο γεύμα;
Health Nutrition Balance © 2021 All rights reserved

menu
  
Τι είναι το mindful snacking;

Τι είναι το mindful snacking;

Διαβάστηκε 63 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μήπως υπάρχουν στιγμές που νιώθεις ότι ξεκινάς να τρως ένα γεύμα/σνακ και δεν μπορείς να σταματήσεις ή επιλέγεις κάτι που δεν το χρειάζεται πραγματικά;

Υπάρχουν κάποια σημεία που μπορείς να εστιάσεις και, τελικά, να αλλάξεις τον τρόπο που καταναλώνεις τα γεύματα/σνακ σου. Το mindful eating/snacking δεν είναι κάτι παραπάνω από το να τρως με συνειδητότητα με σκοπό να προσφέρεις στον εαυτό σου ό,τι χρειάζεται για να παραμείνει υγιής.

5 σημεία που αξίζει να σταθείς.

- Παρατήρησε τον εαυτό σου. Σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι; Είσαι αγχωμένος/η ή στρεσαρισμένος/η, νιώθεις μοναξιά ή πλήξη; Δώσε στον εαυτό σου χρόνο να χαλαρώσει ή να βγει από αυτή την κατάσταση και έπειτα απόλαυσε το γεύμα/σνακ σου.

- Είναι ωφέλιμο αυτό που τρως για το σώμα και την υγεία σου; To φαγητό δεν είναι μόνο θερμίδες, περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και σε κρατάει υγιή.

- Πώς σε κάνει η επιλογή σου να νιώθεις μετά; Αν αισθάνεσαι τύψεις, δυσφορία ή έχεις κακή διάθεση όλη την υπόλοιπη ημέρα σίγουρα δεν σε βοηθάει να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες και δεν είναι κατάλληλο για εσένα.

- Ρώτα τον εαυτό σου αν πεινάει πραγματικά. Έτσι θα μπορείς να διακρίνεις με τον καιρό τη βιολογική από τη συναισθηματική πείνα και να αποφύγεις τσιμπολογήματα και υπερφαγικά γεύματα.

Η διαδικασία αυτή θα σε βοηθήσει μακροπρόθεσμα να υιοθετήσεις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να δημιουργήσεις μία ισορροπημένη σχέση με το φαγητό.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2021 All rights reserved

menu
  
Τι είναι το mindful snacking;

Τι είναι το mindful snacking;

Διαβάστηκε 63 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μήπως υπάρχουν στιγμές που νιώθεις ότι ξεκινάς να τρως ένα γεύμα/σνακ και δεν μπορείς να σταματήσεις ή επιλέγεις κάτι που δεν το χρειάζεται πραγματικά;

Υπάρχουν κάποια σημεία που μπορείς να εστιάσεις και, τελικά, να αλλάξεις τον τρόπο που καταναλώνεις τα γεύματα/σνακ σου. Το mindful eating/snacking δεν είναι κάτι παραπάνω από το να τρως με συνειδητότητα με σκοπό να προσφέρεις στον εαυτό σου ό,τι χρειάζεται για να παραμείνει υγιής.

5 σημεία που αξίζει να σταθείς.

- Παρατήρησε τον εαυτό σου. Σε ποια κατάσταση βρίσκεσαι; Είσαι αγχωμένος/η ή στρεσαρισμένος/η, νιώθεις μοναξιά ή πλήξη; Δώσε στον εαυτό σου χρόνο να χαλαρώσει ή να βγει από αυτή την κατάσταση και έπειτα απόλαυσε το γεύμα/σνακ σου.

- Είναι ωφέλιμο αυτό που τρως για το σώμα και την υγεία σου; To φαγητό δεν είναι μόνο θερμίδες, περιέχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών και σε κρατάει υγιή.

- Πώς σε κάνει η επιλογή σου να νιώθεις μετά; Αν αισθάνεσαι τύψεις, δυσφορία ή έχεις κακή διάθεση όλη την υπόλοιπη ημέρα σίγουρα δεν σε βοηθάει να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες και δεν είναι κατάλληλο για εσένα.

- Ρώτα τον εαυτό σου αν πεινάει πραγματικά. Έτσι θα μπορείς να διακρίνεις με τον καιρό τη βιολογική από τη συναισθηματική πείνα και να αποφύγεις τσιμπολογήματα και υπερφαγικά γεύματα.

Η διαδικασία αυτή θα σε βοηθήσει μακροπρόθεσμα να υιοθετήσεις πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να δημιουργήσεις μία ισορροπημένη σχέση με το φαγητό.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2021 All rights reserved