H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι !!
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι !!
Διαβάστηκε 198 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές έφτασαν και οι πειρασμοί αυξήθηκαν !!Αυτό δεν σημαίνει οτι για εκείνους που ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής οι γιορτές και τα ρεβεγιόν με τους αγαπημένους τους θα είναι διαφορετικά .

Έτσι λοιπόν θα είναι χρήσιμο να ακολουθήσουμε τους επόμενους ‘’κανόνες’’ προκειμένου να γιορτάσουμε μαζί με τους δικούς μας χωρίς να αισθανθούμε τύψεις και να μάθουμε πως μπορούμε να φτιάχνουμε το πιάτο μας ετσι ώστε να μην μας προσθέτει επιπλέων θερμίδες αλλα και να γευτούμε τις ιδιαίτερες γεύσεις του τραπεζιού αυτών των ημερών.

Όσα πιο πολλά βλέπεις στο τραπέζι τόσα περισσότερα θέλεις να βάλεις στο πιάτο σου .Δεν λέμε , αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις από όλα , απλά μπορείς να βάλεις σε μικρότερη προσότητα απο τα πιο θερμιδογόνα πιατά για να υπάρψχει μια ισορροπία .

Ξεκίνησε πάντα το φαγητό σου με σαλάτα, έτσι ώστε να σου φέρει κορεσμό και να φάς λιγότερο απο το κυρίως γεύμα που συνήθως αυτές τις μέρες έχει περισσότερες θερμίδες .
Επέλεξε άπαχη πρωτείνη και προσπάθησε να καταλαμβάνει το 1/4 του πιάτου του ώστε να σου φέρει κορεσμό .Μπορείς να διαλέξεις γαλοπούλα , κοτόπουλο , χοιρινό ή σολομό ανάλογα με αυτά που βρίσκονται στο τραπέζι σας .
Μην ξεχάσεις να φας σε μικρότερη ποσότητα τον υδατάνθρακα που σου αναλογή .Είναι σημαντικό να μην αποβάλουμε τον υδατάνθρακα απο την διατροφή μας .Επέλεξε να καταναλώσεις λίγες πατάτες φούρνου ή κατσαρόλας (οχι τηγανητές ).Ακόμη μπορέις να διαλέξεις 4-5 μεγάλες κουταλιές απο το ρύζι ή την γέμιση σου θα έχετε .Απέφυγε να φάς ψωμί με το κυρίος γεύμα σου αφου σίγουρα θα υπάρχουν τα συνοδευτικά .

Καλό είναι να ετοιμάσεις το πιάτο σου και να δείξεις μια εγκράτεια ώστε να μην το ξαναγεμίσεις γιατί το φαγητό δεν τελειώνει εδω .
Στην συνέχεια έρχετε το γλυκό ,φυσικά και θα δοκιμάσεις απο αυτό .Επέλεξε απο τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά 1 μελομακάρονο , ενώ εχει τις ίδιες ή παρόμοιες θερμίδες με τα υπόλοιπα ειναι ποιοτικά πιο αγνό .Αν έρθει κάποιο άλλο γλυκό με τις 3 κουταλίτσες θα είσαι ικανοποιημένη!
Μαζί με το φαγητό καλό θα ήταν α αποφύγεις τα αναψυκτικά που σε φουσκώνουν και καθηστερόυν την διαδικασία της πέψης .Αν πάλι θέλεις κατι μαζί καλό ειναι να επιλέξεις Light εκδοχές αυτών ! Αλλιώς 1-2 ποτηράκια λευκό κρασί ειναι αρκετά .

Αν έχετε κανονίσει για τραπέζι το βράδυ , καλό θα ήταν το μεσημέρι να προτιμήσετε ενα γεύμα ελαφρύ όπως μια σούπα λαχανικών , κάποια σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και κοτόπουλο.
Μην ξεχνάτε οτι αυτές οι μέρες ειναι για ξεκούραση και χρόνο με την οικογένεια μας. Το φαγητό δεν ειναι παράγοντας που χρειάζεται να σας στρεσάρει ,μόνο να θυμάστε την προσπάθεια που κάνατε μέχρι εδώ για να μην γίνουν υπερβολές .

Να περάσετε όλοι και όλες καλα !!!
Καλά Χριστούγεννα !!!!


Διάβασε επίσης

  • Ο μήνας της κολοκύθας
  • Πως μπορεί ένας φοιτητής να τρώει σωστά;
  • Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκετε στα τρόφιμα
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
  • Επιστροφή στο σχολείο με σωστή διατροφή
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι !!
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι !!
Διαβάστηκε 198 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές έφτασαν και οι πειρασμοί αυξήθηκαν !!Αυτό δεν σημαίνει οτι για εκείνους που ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής οι γιορτές και τα ρεβεγιόν με τους αγαπημένους τους θα είναι διαφορετικά .

Έτσι λοιπόν θα είναι χρήσιμο να ακολουθήσουμε τους επόμενους ‘’κανόνες’’ προκειμένου να γιορτάσουμε μαζί με τους δικούς μας χωρίς να αισθανθούμε τύψεις και να μάθουμε πως μπορούμε να φτιάχνουμε το πιάτο μας ετσι ώστε να μην μας προσθέτει επιπλέων θερμίδες αλλα και να γευτούμε τις ιδιαίτερες γεύσεις του τραπεζιού αυτών των ημερών.

Όσα πιο πολλά βλέπεις στο τραπέζι τόσα περισσότερα θέλεις να βάλεις στο πιάτο σου .Δεν λέμε , αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις από όλα , απλά μπορείς να βάλεις σε μικρότερη προσότητα απο τα πιο θερμιδογόνα πιατά για να υπάρψχει μια ισορροπία .

Ξεκίνησε πάντα το φαγητό σου με σαλάτα, έτσι ώστε να σου φέρει κορεσμό και να φάς λιγότερο απο το κυρίως γεύμα που συνήθως αυτές τις μέρες έχει περισσότερες θερμίδες .
Επέλεξε άπαχη πρωτείνη και προσπάθησε να καταλαμβάνει το 1/4 του πιάτου του ώστε να σου φέρει κορεσμό .Μπορείς να διαλέξεις γαλοπούλα , κοτόπουλο , χοιρινό ή σολομό ανάλογα με αυτά που βρίσκονται στο τραπέζι σας .
Μην ξεχάσεις να φας σε μικρότερη ποσότητα τον υδατάνθρακα που σου αναλογή .Είναι σημαντικό να μην αποβάλουμε τον υδατάνθρακα απο την διατροφή μας .Επέλεξε να καταναλώσεις λίγες πατάτες φούρνου ή κατσαρόλας (οχι τηγανητές ).Ακόμη μπορέις να διαλέξεις 4-5 μεγάλες κουταλιές απο το ρύζι ή την γέμιση σου θα έχετε .Απέφυγε να φάς ψωμί με το κυρίος γεύμα σου αφου σίγουρα θα υπάρχουν τα συνοδευτικά .

Καλό είναι να ετοιμάσεις το πιάτο σου και να δείξεις μια εγκράτεια ώστε να μην το ξαναγεμίσεις γιατί το φαγητό δεν τελειώνει εδω .
Στην συνέχεια έρχετε το γλυκό ,φυσικά και θα δοκιμάσεις απο αυτό .Επέλεξε απο τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά 1 μελομακάρονο , ενώ εχει τις ίδιες ή παρόμοιες θερμίδες με τα υπόλοιπα ειναι ποιοτικά πιο αγνό .Αν έρθει κάποιο άλλο γλυκό με τις 3 κουταλίτσες θα είσαι ικανοποιημένη!
Μαζί με το φαγητό καλό θα ήταν α αποφύγεις τα αναψυκτικά που σε φουσκώνουν και καθηστερόυν την διαδικασία της πέψης .Αν πάλι θέλεις κατι μαζί καλό ειναι να επιλέξεις Light εκδοχές αυτών ! Αλλιώς 1-2 ποτηράκια λευκό κρασί ειναι αρκετά .

Αν έχετε κανονίσει για τραπέζι το βράδυ , καλό θα ήταν το μεσημέρι να προτιμήσετε ενα γεύμα ελαφρύ όπως μια σούπα λαχανικών , κάποια σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και κοτόπουλο.
Μην ξεχνάτε οτι αυτές οι μέρες ειναι για ξεκούραση και χρόνο με την οικογένεια μας. Το φαγητό δεν ειναι παράγοντας που χρειάζεται να σας στρεσάρει ,μόνο να θυμάστε την προσπάθεια που κάνατε μέχρι εδώ για να μην γίνουν υπερβολές .

Να περάσετε όλοι και όλες καλα !!!
Καλά Χριστούγεννα !!!!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι !!
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι !!
Διαβάστηκε 198 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές έφτασαν και οι πειρασμοί αυξήθηκαν !!Αυτό δεν σημαίνει οτι για εκείνους που ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής οι γιορτές και τα ρεβεγιόν με τους αγαπημένους τους θα είναι διαφορετικά .

Έτσι λοιπόν θα είναι χρήσιμο να ακολουθήσουμε τους επόμενους ‘’κανόνες’’ προκειμένου να γιορτάσουμε μαζί με τους δικούς μας χωρίς να αισθανθούμε τύψεις και να μάθουμε πως μπορούμε να φτιάχνουμε το πιάτο μας ετσι ώστε να μην μας προσθέτει επιπλέων θερμίδες αλλα και να γευτούμε τις ιδιαίτερες γεύσεις του τραπεζιού αυτών των ημερών.

Όσα πιο πολλά βλέπεις στο τραπέζι τόσα περισσότερα θέλεις να βάλεις στο πιάτο σου .Δεν λέμε , αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις από όλα , απλά μπορείς να βάλεις σε μικρότερη προσότητα απο τα πιο θερμιδογόνα πιατά για να υπάρψχει μια ισορροπία .

Ξεκίνησε πάντα το φαγητό σου με σαλάτα, έτσι ώστε να σου φέρει κορεσμό και να φάς λιγότερο απο το κυρίως γεύμα που συνήθως αυτές τις μέρες έχει περισσότερες θερμίδες .
Επέλεξε άπαχη πρωτείνη και προσπάθησε να καταλαμβάνει το 1/4 του πιάτου του ώστε να σου φέρει κορεσμό .Μπορείς να διαλέξεις γαλοπούλα , κοτόπουλο , χοιρινό ή σολομό ανάλογα με αυτά που βρίσκονται στο τραπέζι σας .
Μην ξεχάσεις να φας σε μικρότερη ποσότητα τον υδατάνθρακα που σου αναλογή .Είναι σημαντικό να μην αποβάλουμε τον υδατάνθρακα απο την διατροφή μας .Επέλεξε να καταναλώσεις λίγες πατάτες φούρνου ή κατσαρόλας (οχι τηγανητές ).Ακόμη μπορέις να διαλέξεις 4-5 μεγάλες κουταλιές απο το ρύζι ή την γέμιση σου θα έχετε .Απέφυγε να φάς ψωμί με το κυρίος γεύμα σου αφου σίγουρα θα υπάρχουν τα συνοδευτικά .

Καλό είναι να ετοιμάσεις το πιάτο σου και να δείξεις μια εγκράτεια ώστε να μην το ξαναγεμίσεις γιατί το φαγητό δεν τελειώνει εδω .
Στην συνέχεια έρχετε το γλυκό ,φυσικά και θα δοκιμάσεις απο αυτό .Επέλεξε απο τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά 1 μελομακάρονο , ενώ εχει τις ίδιες ή παρόμοιες θερμίδες με τα υπόλοιπα ειναι ποιοτικά πιο αγνό .Αν έρθει κάποιο άλλο γλυκό με τις 3 κουταλίτσες θα είσαι ικανοποιημένη!
Μαζί με το φαγητό καλό θα ήταν α αποφύγεις τα αναψυκτικά που σε φουσκώνουν και καθηστερόυν την διαδικασία της πέψης .Αν πάλι θέλεις κατι μαζί καλό ειναι να επιλέξεις Light εκδοχές αυτών ! Αλλιώς 1-2 ποτηράκια λευκό κρασί ειναι αρκετά .

Αν έχετε κανονίσει για τραπέζι το βράδυ , καλό θα ήταν το μεσημέρι να προτιμήσετε ενα γεύμα ελαφρύ όπως μια σούπα λαχανικών , κάποια σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και κοτόπουλο.
Μην ξεχνάτε οτι αυτές οι μέρες ειναι για ξεκούραση και χρόνο με την οικογένεια μας. Το φαγητό δεν ειναι παράγοντας που χρειάζεται να σας στρεσάρει ,μόνο να θυμάστε την προσπάθεια που κάνατε μέχρι εδώ για να μην γίνουν υπερβολές .

Να περάσετε όλοι και όλες καλα !!!
Καλά Χριστούγεννα !!!!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved