H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι
Διαβάστηκε 552 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές έφτασαν και οι πειρασμοί αυξήθηκαν. Αυτό δεν σημαίνει ότι για εκείνους που ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής οι γιορτές και το τραπέζι με τους αγαπημένους τους θα είναι διαφορετικά.

Έτσι λοιπόν θα είναι χρήσιμο να ακολουθήσεις τους επόμενους ‘’κανόνες’’ προκειμένου να γιορτάσεις με τους δικούς σου χωρίς να αισθάνεσαι τύψεις και να μάθεις πως μπορείς να φτιάξεις το πιάτο σου έτσι ώστε να μην μας προσθέτει επιπλέων θερμίδες αλλά και να γευτείς τις ιδιαίτερες γεύσεις του τραπεζιού αυτών των ημερών.

Όσα πιο πολλά βλέπεις στο τραπέζι τόσα περισσότερα θέλεις να βάλεις στο πιάτο σου. Δεν λέμε, αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις από όλα, απλά μπορείς να βάλεις σε μικρότερη ποσότητα από τα πιο θερμιδογόνα πιάτα για να υπάρχει μια ισορροπία .

Ξεκίνησε πάντα το φαγητό σου με σαλάτα, έτσι ώστε να σου φέρει κορεσμό και να φας λιγότερο από το κυρίως γεύμα που συνήθως αυτές τις μέρες έχει περισσότερες θερμίδες.

Επέλεξε άπαχη πρωτεΐνη και προσπάθησε να καταλαμβάνει το 1/4 του πιάτου του ώστε να σου φέρει κορεσμό. Μπορείς να διαλέξεις γαλοπούλα, κοτόπουλο, χοιρινό ή σολομό ανάλογα με αυτά που βρίσκονται στο τραπέζι.

Μην ξεχάσεις να φας σε μικρότερη ποσότητα τον υδατάνθρακα που σου αναλογεί. Επίλεξε να καταναλώσεις λίγες πατάτες φούρνου ή κατσαρόλας (όχι τηγανητές ). Ακόμη μπορείς να διαλέξεις 4-5 μεγάλες κουταλιές από το ρύζι ή την γέμιση. Απέφυγε να φας ψωμί με το κυρίως γεύμα σου αφού σίγουρα θα υπάρχουν τα συνοδευτικά.

Καλό είναι να ετοιμάσεις το πιάτο σου και να δείξεις μια εγκράτεια ώστε να μην το ξαναγεμίσεις γιατί το φαγητό δεν τελειώνει εδώ.
Στην συνέχεια έρχεται το γλυκό και φυσικά και θα δοκιμάσεις απο αυτό. Επίλεξε από τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά 1 μελομακάρονο, ενώ έχει τις ίδιες ή παρόμοιες θερμίδες με τα υπόλοιπα είναι ποιοτικά πιο αγνό. Αν έρθει κάποιο άλλο γλυκό με τις 3 κουταλίτσες θα είσαι ικανοποιημένη/ος.

Μαζί με το φαγητό καλό θα ήταν να αποφύγεις τα αναψυκτικά που σε φουσκώνουν και καθυστερούν την διαδικασία της πέψης. Άν πάλι θέλεις κάτι μαζί καλό είναι να επιλέξεις Light εκδοχές αυτών. Αλλιώς 1-2 ποτηράκια λευκό κρασί είναι αρκετά.

Αν έχεις κανονίσει για τραπέζι το βράδυ, καλό θα ήταν το μεσημέρι να προτιμήσεις ένα γεύμα ελαφρύ όπως μια σούπα λαχανικών, κάποια σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και κοτόπουλο.

Μην ξεχνάς ότι αυτές οι μέρες είναι για ξεκούραση και χρόνο με την οικογένεια μας. Το φαγητό δεν είναι παράγοντας που χρειάζεται να σε στρεσάρει, μόνο να θυμάσαι την προσπάθεια που κάνεις μέχρι εδώ για να μην γίνουν υπερβολές.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά.
Καλά Χριστούγεννα!


Διάβασε επίσης

  • Τελικά συνδέονται ο ύπνος με την διατροφή;
  • Μήπως ο καφές σου σε παχαίνει;
  • Να τρέφεσαι υγιεινά δεν σημαίνει να κάνεις δίαιτα
  • Διατροφή και το τραπέζι της Τσικνοπέμπτης. Συνδυάζονται;
  • Να γιατί υπάρχει λόγος, να τρως γιαούρτι το πρωί
  • Οι κορυφαίες συνήθειες που έχουν οι υγιείς άνθρωποι
Health Nutrition Balance © 2021 All rights reserved

menu
  
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι
Διαβάστηκε 552 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές έφτασαν και οι πειρασμοί αυξήθηκαν. Αυτό δεν σημαίνει ότι για εκείνους που ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής οι γιορτές και το τραπέζι με τους αγαπημένους τους θα είναι διαφορετικά.

Έτσι λοιπόν θα είναι χρήσιμο να ακολουθήσεις τους επόμενους ‘’κανόνες’’ προκειμένου να γιορτάσεις με τους δικούς σου χωρίς να αισθάνεσαι τύψεις και να μάθεις πως μπορείς να φτιάξεις το πιάτο σου έτσι ώστε να μην μας προσθέτει επιπλέων θερμίδες αλλά και να γευτείς τις ιδιαίτερες γεύσεις του τραπεζιού αυτών των ημερών.

Όσα πιο πολλά βλέπεις στο τραπέζι τόσα περισσότερα θέλεις να βάλεις στο πιάτο σου. Δεν λέμε, αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις από όλα, απλά μπορείς να βάλεις σε μικρότερη ποσότητα από τα πιο θερμιδογόνα πιάτα για να υπάρχει μια ισορροπία .

Ξεκίνησε πάντα το φαγητό σου με σαλάτα, έτσι ώστε να σου φέρει κορεσμό και να φας λιγότερο από το κυρίως γεύμα που συνήθως αυτές τις μέρες έχει περισσότερες θερμίδες.

Επέλεξε άπαχη πρωτεΐνη και προσπάθησε να καταλαμβάνει το 1/4 του πιάτου του ώστε να σου φέρει κορεσμό. Μπορείς να διαλέξεις γαλοπούλα, κοτόπουλο, χοιρινό ή σολομό ανάλογα με αυτά που βρίσκονται στο τραπέζι.

Μην ξεχάσεις να φας σε μικρότερη ποσότητα τον υδατάνθρακα που σου αναλογεί. Επίλεξε να καταναλώσεις λίγες πατάτες φούρνου ή κατσαρόλας (όχι τηγανητές ). Ακόμη μπορείς να διαλέξεις 4-5 μεγάλες κουταλιές από το ρύζι ή την γέμιση. Απέφυγε να φας ψωμί με το κυρίως γεύμα σου αφού σίγουρα θα υπάρχουν τα συνοδευτικά.

Καλό είναι να ετοιμάσεις το πιάτο σου και να δείξεις μια εγκράτεια ώστε να μην το ξαναγεμίσεις γιατί το φαγητό δεν τελειώνει εδώ.
Στην συνέχεια έρχεται το γλυκό και φυσικά και θα δοκιμάσεις απο αυτό. Επίλεξε από τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά 1 μελομακάρονο, ενώ έχει τις ίδιες ή παρόμοιες θερμίδες με τα υπόλοιπα είναι ποιοτικά πιο αγνό. Αν έρθει κάποιο άλλο γλυκό με τις 3 κουταλίτσες θα είσαι ικανοποιημένη/ος.

Μαζί με το φαγητό καλό θα ήταν να αποφύγεις τα αναψυκτικά που σε φουσκώνουν και καθυστερούν την διαδικασία της πέψης. Άν πάλι θέλεις κάτι μαζί καλό είναι να επιλέξεις Light εκδοχές αυτών. Αλλιώς 1-2 ποτηράκια λευκό κρασί είναι αρκετά.

Αν έχεις κανονίσει για τραπέζι το βράδυ, καλό θα ήταν το μεσημέρι να προτιμήσεις ένα γεύμα ελαφρύ όπως μια σούπα λαχανικών, κάποια σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και κοτόπουλο.

Μην ξεχνάς ότι αυτές οι μέρες είναι για ξεκούραση και χρόνο με την οικογένεια μας. Το φαγητό δεν είναι παράγοντας που χρειάζεται να σε στρεσάρει, μόνο να θυμάσαι την προσπάθεια που κάνεις μέχρι εδώ για να μην γίνουν υπερβολές.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά.
Καλά Χριστούγεννα!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2021 All rights reserved

menu
  
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι
Τι να φάω στο γιορτινό τραπέζι
Διαβάστηκε 552 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι γιορτές έφτασαν και οι πειρασμοί αυξήθηκαν. Αυτό δεν σημαίνει ότι για εκείνους που ακολουθούν πρόγραμμα διατροφής οι γιορτές και το τραπέζι με τους αγαπημένους τους θα είναι διαφορετικά.

Έτσι λοιπόν θα είναι χρήσιμο να ακολουθήσεις τους επόμενους ‘’κανόνες’’ προκειμένου να γιορτάσεις με τους δικούς σου χωρίς να αισθάνεσαι τύψεις και να μάθεις πως μπορείς να φτιάξεις το πιάτο σου έτσι ώστε να μην μας προσθέτει επιπλέων θερμίδες αλλά και να γευτείς τις ιδιαίτερες γεύσεις του τραπεζιού αυτών των ημερών.

Όσα πιο πολλά βλέπεις στο τραπέζι τόσα περισσότερα θέλεις να βάλεις στο πιάτο σου. Δεν λέμε, αν θέλεις μπορείς να δοκιμάσεις από όλα, απλά μπορείς να βάλεις σε μικρότερη ποσότητα από τα πιο θερμιδογόνα πιάτα για να υπάρχει μια ισορροπία .

Ξεκίνησε πάντα το φαγητό σου με σαλάτα, έτσι ώστε να σου φέρει κορεσμό και να φας λιγότερο από το κυρίως γεύμα που συνήθως αυτές τις μέρες έχει περισσότερες θερμίδες.

Επέλεξε άπαχη πρωτεΐνη και προσπάθησε να καταλαμβάνει το 1/4 του πιάτου του ώστε να σου φέρει κορεσμό. Μπορείς να διαλέξεις γαλοπούλα, κοτόπουλο, χοιρινό ή σολομό ανάλογα με αυτά που βρίσκονται στο τραπέζι.

Μην ξεχάσεις να φας σε μικρότερη ποσότητα τον υδατάνθρακα που σου αναλογεί. Επίλεξε να καταναλώσεις λίγες πατάτες φούρνου ή κατσαρόλας (όχι τηγανητές ). Ακόμη μπορείς να διαλέξεις 4-5 μεγάλες κουταλιές από το ρύζι ή την γέμιση. Απέφυγε να φας ψωμί με το κυρίως γεύμα σου αφού σίγουρα θα υπάρχουν τα συνοδευτικά.

Καλό είναι να ετοιμάσεις το πιάτο σου και να δείξεις μια εγκράτεια ώστε να μην το ξαναγεμίσεις γιατί το φαγητό δεν τελειώνει εδώ.
Στην συνέχεια έρχεται το γλυκό και φυσικά και θα δοκιμάσεις απο αυτό. Επίλεξε από τα Χριστουγεννιάτικα γλυκά 1 μελομακάρονο, ενώ έχει τις ίδιες ή παρόμοιες θερμίδες με τα υπόλοιπα είναι ποιοτικά πιο αγνό. Αν έρθει κάποιο άλλο γλυκό με τις 3 κουταλίτσες θα είσαι ικανοποιημένη/ος.

Μαζί με το φαγητό καλό θα ήταν να αποφύγεις τα αναψυκτικά που σε φουσκώνουν και καθυστερούν την διαδικασία της πέψης. Άν πάλι θέλεις κάτι μαζί καλό είναι να επιλέξεις Light εκδοχές αυτών. Αλλιώς 1-2 ποτηράκια λευκό κρασί είναι αρκετά.

Αν έχεις κανονίσει για τραπέζι το βράδυ, καλό θα ήταν το μεσημέρι να προτιμήσεις ένα γεύμα ελαφρύ όπως μια σούπα λαχανικών, κάποια σαλάτα με πολύχρωμα λαχανικά και κοτόπουλο.

Μην ξεχνάς ότι αυτές οι μέρες είναι για ξεκούραση και χρόνο με την οικογένεια μας. Το φαγητό δεν είναι παράγοντας που χρειάζεται να σε στρεσάρει, μόνο να θυμάσαι την προσπάθεια που κάνεις μέχρι εδώ για να μην γίνουν υπερβολές.

Να περάσετε όλοι και όλες καλά.
Καλά Χριστούγεννα!

T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2021 All rights reserved