H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
Διαβάστηκε 248 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μάθε τις θερμίδες των δημοφιλέστερων κοκτέιλ και ποιες είναι οι πιο υγιεινές επιλογές.

Δεν είναι λίγες οι φορές που βρίσκεσαι σε καλοκαιρινή έξοδο και όλοι έχουν διαλέξει το κοκτέιλ τους χωρίς να σκεφτούν θερμίδες, ενώ εσύ είσαι σε πρόγραμμα διατροφής και νοιώθεις περιορισμένη/ος. Εμείς ήμαστε εδώ για να σου πούμε ότι δεν χρειάζεται να νοιώθεις ότι πιέζεσαι γιατί υπάρχουν λύσεις και επιλογές που μπορείς να κάνεις χωρίς να βγεις εκτός προγράμματος και να δεις την ζυγαριά να ανεβαίνει.

Είναι αλήθεια πώς χωρίς να το καταλαβαίνεις μπορείς να καταναλώσεις αρκετές θερμίδες από τα ποτά του καλοκαιριού μιας και τα περισσότερα περιέχουν πολύ ζάχαρη ή σιρόπι φρούτων.

Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να επιλέξεις και να μειώσεις τις θερμίδες από ένα κοκτέιλ στο μισό, όπως:
-Επέλεξε ένα κοκτέιλ που η βάση του είναι από λευκό ποτό(βότκα,τζίν κτλ).
-Διάλεξε ένα κοκτέιλ με φρέσκα φρούτα και όχι με σιρόπια (π.χ. τη γρεναδίνη).
-Απέφυγε τα κοκτέιλ με την ζάχαρη στο χείλος του ποτηριού ή το mojito που η ζάχαρη είναι από τα βασικά συστατικά τους.
-Πλέον υπάρχουν κοκτέιλ και η δυνατότητα να φτιαχτεί κάποιο κοκτέιλ με γλυκαντικά όπως σιρόπι σφενδάμου ή αγαύης, ακόμη και μέλι. Αυτά θα ήταν η τέλεια επιλογή.
-Απέφυγε τα κοκτέιλ με λικέρ όπως και εκείνα με συσκευασμένους χυμούς και αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη.

Για παράδειγμα η θερμιδική αξία κάποιον γνωστόν κοκτέιλ:

Pina Colada 270 θερμίδες
Mai Tai 225
Pina Colada 260 θερμίδες
Margarita on the rocks 180
Caipirinha 140 θερμίδες
Sex on the Beach 250 θερμίδες
Mai Tai 120 θερμίδες
Tequila Sunrise 200 θερμίδες

Τα πιο αθώα από διατροφικής άποψης κοκτέιλ είναι :Margarita(175kcal) ,Daiquiri(160kcal) , Cosmopolitan(220kcal), Mojito(150kcal με 2 κγ καστανή ζάχαρη) ,Bloody Mary(140kcal), Watermelon Fizz(χωρίς σιρόπι 80kcal), Apple Martini(170kcal), Cuba Libre(120kcal με coca colla light).

Αν είσαι από εκείνους που προσέχουν την διατροφή και τα κιλά τους θα πρέπει να ελέγχεις τις ποσότητες αλκοόλ που θα καταναλώσεις, διότι κακά τα ψέματα η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι βασική αιτία αύξησης βάρους. Δεν είναι μόνο οι θερμίδες που κρύβει το κάθε ποτό ξεχωριστά, αλλά είναι και το γεγονός ότι το αλκοόλ κάνει το αίσθημα της πείνας πιο έντονο και μειώνει τις αντιστάσεις σου απέναντι σε «κακές» επιλογές. Επομένως, όσο λιγότερο, τόσο καλύτερα!

DO:
-Πιες αρκετή ποσότητα νερού μέσα στην ημέρα και ιδιαίτερα με την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
-Κατανάλωσε το κυρίως γεύμα σου πριν βγεις έξω.
-Διάλεξε ιδανικά ποτά όπως ένα ποτήρι κρασί, μπύρα ή λευκά ποτά χωρίς επιπρόσθετους χυμούς που περιέχουν ζάχαρη. Όπως ένα gin tonic ή vodka με σόδα που έχουν πολύ πιο λίγες θερμίδες από ένα κοκτέιλ ή ένα ποτό με χυμό.
-Μην ξεπεράσεις τα 2-3 κοκτέιλ την εβδομάδα.

Μην ξεχνάς ότι όλα χρειάζονται στην ζωή και ότι το μέτρο είναι το πάν!

Διάβασε επίσης

  • Η ασπίδα κατά των ελεύθερων ριζών βρίσκεται στα τρόφιμα
  • Πώς η διατροφή σου θα σε βοηθήσει στη μείωση του άγχους
  • Ωφελήσου από τη νηστεία
  • Συμβουλές για ισορροπημένη διατροφή και υγιές βάρος μέχρι τα Χριστούγεννα
  • Ό,τι πρέπει να ξέρει ένας χορτοφάγος και tips διατροφής
  • Οι κορυφαίες συνήθειες που έχουν οι υγιείς άνθρωποι
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
Διαβάστηκε 248 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μάθε τις θερμίδες των δημοφιλέστερων κοκτέιλ και ποιες είναι οι πιο υγιεινές επιλογές.

Δεν είναι λίγες οι φορές που βρίσκεσαι σε καλοκαιρινή έξοδο και όλοι έχουν διαλέξει το κοκτέιλ τους χωρίς να σκεφτούν θερμίδες, ενώ εσύ είσαι σε πρόγραμμα διατροφής και νοιώθεις περιορισμένη/ος. Εμείς ήμαστε εδώ για να σου πούμε ότι δεν χρειάζεται να νοιώθεις ότι πιέζεσαι γιατί υπάρχουν λύσεις και επιλογές που μπορείς να κάνεις χωρίς να βγεις εκτός προγράμματος και να δεις την ζυγαριά να ανεβαίνει.

Είναι αλήθεια πώς χωρίς να το καταλαβαίνεις μπορείς να καταναλώσεις αρκετές θερμίδες από τα ποτά του καλοκαιριού μιας και τα περισσότερα περιέχουν πολύ ζάχαρη ή σιρόπι φρούτων.

Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να επιλέξεις και να μειώσεις τις θερμίδες από ένα κοκτέιλ στο μισό, όπως:
-Επέλεξε ένα κοκτέιλ που η βάση του είναι από λευκό ποτό(βότκα,τζίν κτλ).
-Διάλεξε ένα κοκτέιλ με φρέσκα φρούτα και όχι με σιρόπια (π.χ. τη γρεναδίνη).
-Απέφυγε τα κοκτέιλ με την ζάχαρη στο χείλος του ποτηριού ή το mojito που η ζάχαρη είναι από τα βασικά συστατικά τους.
-Πλέον υπάρχουν κοκτέιλ και η δυνατότητα να φτιαχτεί κάποιο κοκτέιλ με γλυκαντικά όπως σιρόπι σφενδάμου ή αγαύης, ακόμη και μέλι. Αυτά θα ήταν η τέλεια επιλογή.
-Απέφυγε τα κοκτέιλ με λικέρ όπως και εκείνα με συσκευασμένους χυμούς και αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη.

Για παράδειγμα η θερμιδική αξία κάποιον γνωστόν κοκτέιλ:

Pina Colada 270 θερμίδες
Mai Tai 225
Pina Colada 260 θερμίδες
Margarita on the rocks 180
Caipirinha 140 θερμίδες
Sex on the Beach 250 θερμίδες
Mai Tai 120 θερμίδες
Tequila Sunrise 200 θερμίδες

Τα πιο αθώα από διατροφικής άποψης κοκτέιλ είναι :Margarita(175kcal) ,Daiquiri(160kcal) , Cosmopolitan(220kcal), Mojito(150kcal με 2 κγ καστανή ζάχαρη) ,Bloody Mary(140kcal), Watermelon Fizz(χωρίς σιρόπι 80kcal), Apple Martini(170kcal), Cuba Libre(120kcal με coca colla light).

Αν είσαι από εκείνους που προσέχουν την διατροφή και τα κιλά τους θα πρέπει να ελέγχεις τις ποσότητες αλκοόλ που θα καταναλώσεις, διότι κακά τα ψέματα η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι βασική αιτία αύξησης βάρους. Δεν είναι μόνο οι θερμίδες που κρύβει το κάθε ποτό ξεχωριστά, αλλά είναι και το γεγονός ότι το αλκοόλ κάνει το αίσθημα της πείνας πιο έντονο και μειώνει τις αντιστάσεις σου απέναντι σε «κακές» επιλογές. Επομένως, όσο λιγότερο, τόσο καλύτερα!

DO:
-Πιες αρκετή ποσότητα νερού μέσα στην ημέρα και ιδιαίτερα με την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
-Κατανάλωσε το κυρίως γεύμα σου πριν βγεις έξω.
-Διάλεξε ιδανικά ποτά όπως ένα ποτήρι κρασί, μπύρα ή λευκά ποτά χωρίς επιπρόσθετους χυμούς που περιέχουν ζάχαρη. Όπως ένα gin tonic ή vodka με σόδα που έχουν πολύ πιο λίγες θερμίδες από ένα κοκτέιλ ή ένα ποτό με χυμό.
-Μην ξεπεράσεις τα 2-3 κοκτέιλ την εβδομάδα.

Μην ξεχνάς ότι όλα χρειάζονται στην ζωή και ότι το μέτρο είναι το πάν!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
Τι ποτό να πιω το καλοκαίρι, αν κάνω δίαιτα;
Διαβάστηκε 248 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Μάθε τις θερμίδες των δημοφιλέστερων κοκτέιλ και ποιες είναι οι πιο υγιεινές επιλογές.

Δεν είναι λίγες οι φορές που βρίσκεσαι σε καλοκαιρινή έξοδο και όλοι έχουν διαλέξει το κοκτέιλ τους χωρίς να σκεφτούν θερμίδες, ενώ εσύ είσαι σε πρόγραμμα διατροφής και νοιώθεις περιορισμένη/ος. Εμείς ήμαστε εδώ για να σου πούμε ότι δεν χρειάζεται να νοιώθεις ότι πιέζεσαι γιατί υπάρχουν λύσεις και επιλογές που μπορείς να κάνεις χωρίς να βγεις εκτός προγράμματος και να δεις την ζυγαριά να ανεβαίνει.

Είναι αλήθεια πώς χωρίς να το καταλαβαίνεις μπορείς να καταναλώσεις αρκετές θερμίδες από τα ποτά του καλοκαιριού μιας και τα περισσότερα περιέχουν πολύ ζάχαρη ή σιρόπι φρούτων.

Υπάρχουν πράγματα που μπορείς να επιλέξεις και να μειώσεις τις θερμίδες από ένα κοκτέιλ στο μισό, όπως:
-Επέλεξε ένα κοκτέιλ που η βάση του είναι από λευκό ποτό(βότκα,τζίν κτλ).
-Διάλεξε ένα κοκτέιλ με φρέσκα φρούτα και όχι με σιρόπια (π.χ. τη γρεναδίνη).
-Απέφυγε τα κοκτέιλ με την ζάχαρη στο χείλος του ποτηριού ή το mojito που η ζάχαρη είναι από τα βασικά συστατικά τους.
-Πλέον υπάρχουν κοκτέιλ και η δυνατότητα να φτιαχτεί κάποιο κοκτέιλ με γλυκαντικά όπως σιρόπι σφενδάμου ή αγαύης, ακόμη και μέλι. Αυτά θα ήταν η τέλεια επιλογή.
-Απέφυγε τα κοκτέιλ με λικέρ όπως και εκείνα με συσκευασμένους χυμούς και αναψυκτικά που περιέχουν ζάχαρη.

Για παράδειγμα η θερμιδική αξία κάποιον γνωστόν κοκτέιλ:

Pina Colada 270 θερμίδες
Mai Tai 225
Pina Colada 260 θερμίδες
Margarita on the rocks 180
Caipirinha 140 θερμίδες
Sex on the Beach 250 θερμίδες
Mai Tai 120 θερμίδες
Tequila Sunrise 200 θερμίδες

Τα πιο αθώα από διατροφικής άποψης κοκτέιλ είναι :Margarita(175kcal) ,Daiquiri(160kcal) , Cosmopolitan(220kcal), Mojito(150kcal με 2 κγ καστανή ζάχαρη) ,Bloody Mary(140kcal), Watermelon Fizz(χωρίς σιρόπι 80kcal), Apple Martini(170kcal), Cuba Libre(120kcal με coca colla light).

Αν είσαι από εκείνους που προσέχουν την διατροφή και τα κιλά τους θα πρέπει να ελέγχεις τις ποσότητες αλκοόλ που θα καταναλώσεις, διότι κακά τα ψέματα η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ είναι βασική αιτία αύξησης βάρους. Δεν είναι μόνο οι θερμίδες που κρύβει το κάθε ποτό ξεχωριστά, αλλά είναι και το γεγονός ότι το αλκοόλ κάνει το αίσθημα της πείνας πιο έντονο και μειώνει τις αντιστάσεις σου απέναντι σε «κακές» επιλογές. Επομένως, όσο λιγότερο, τόσο καλύτερα!

DO:
-Πιες αρκετή ποσότητα νερού μέσα στην ημέρα και ιδιαίτερα με την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών.
-Κατανάλωσε το κυρίως γεύμα σου πριν βγεις έξω.
-Διάλεξε ιδανικά ποτά όπως ένα ποτήρι κρασί, μπύρα ή λευκά ποτά χωρίς επιπρόσθετους χυμούς που περιέχουν ζάχαρη. Όπως ένα gin tonic ή vodka με σόδα που έχουν πολύ πιο λίγες θερμίδες από ένα κοκτέιλ ή ένα ποτό με χυμό.
-Μην ξεπεράσεις τα 2-3 κοκτέιλ την εβδομάδα.

Μην ξεχνάς ότι όλα χρειάζονται στην ζωή και ότι το μέτρο είναι το πάν!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved