H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τι θα προσφέρεις στο σώμα σου τρώγοντας φράουλες; Μερικές Ιδέες snack
Τι θα προσφέρεις στο σώμα σου τρώγοντας φράουλες; Μερικές Ιδέες snack
Διαβάστηκε 106 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Aποτελούν εξαιρετικό φρούτο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος καθώς είναι χαμηλής θερμιδικής αξίας

Οι φράουλες παρ’ όλο το μικρό μέγεθος τους είναι ένα τρόφιμο με πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Η προτεινόμενη κατανάλωση τους είναι τους μήνες που είναι η εποχή τους, δηλαδή από τον μήνα Μάιο μέχρι τον Ιούλιο.

Τα οφέλη;

- Μια κούπα φράουλες έχει μόνο 53 θερμίδες. Αποτελούν εξαιρετικό φρούτο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος καθώς είναι χαμηλής θερμιδικής αξία.

-Έχουν υψηλή αντιοξειδωτική δράση που βοηθάει στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών και στην προστασία των κυττάρων από την πρόωρη γήρανση και στην τόνωση της επιδερμίδας.

-Συμβάλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.

-Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που μπορεί να καλύψει την απαραίτητη ημερήσια δόση που χρειάζεται ο οργανισμός και να επιταχύνει το μεταβολισμό έτσι ώστε να βοηθήσει το σώμα να κάψει ακόμα περισσότερες θερμίδες.

-Περιέχουν επίσης βιταμίνη Κ, μαγγάνιο και φυτικές ίνες που βοηθούν στον κορεσμό και στη καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

-Περιέχουν φαινόλες, που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.

-Τα συστατικά τους συμμετέχουν στην προστασία των ματιών, στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, στην προστασία από αρθρίτιδα και ουρική αρθρίτιδα.

-Τα αντιοξειδωτικά, που βρίσκονται σε καλές ποσότητες στον καρπό τους, έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και διατηρούν το δέρμα καθαρό και χωρίς ρυτίδες για περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο. Οι φράουλες είναι ακόμα φυσική πηγή σαλικυλικού οξέος, το οποίο είναι ιδανικό για την αντιμετώπιση της ακμής.

Προτεινόμενοι τρόποι να τις καταναλώσεις:

-1 γιαούρτι (2% λιπαρά) με 4 φράουλες και φλέικς αμυγδάλου
-Μιλκσέικ με φράουλες, 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή καρύδας και 1 μπανάνα
-2 φρυγανιές ολικής άλεσης με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο και φράουλες σε φέτες και λίγο μέλι ή σιρόπι αγαύης από πάνω
-1 φέτα ψωμί πολύσπορο,1 στρώση αβοκάντο, φράουλες σε κομματάκια και λίγες σταγόνες lime
-Δοκίμασε να προσθέσεις λίγα κομμάτια φράουλας σε σαλάτες,όπως σε ρόκα με λίγο τριμμένο καρύδι και 30γρ τυρί.

Προτίμησε να αγοράζεις βιολογικές μικρές φράουλες ακανόνιστου σχήματος για να αποφύγεις τα φυτοφάρμακα όσο το δυνατόν περισσότερο.

Διάβασε επίσης

  • Πως τα καλά λιπαρά θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Να τι πρέπει να αποφύγεις την άνοιξη αν θέλεις να χάσεις βάρος
  • Ενυδάτωση και εξάλειψη της κυτταρίτιδας
  • Βιταμίνη D: Όσα πρέπει να γνωρίζεις για τη βιταμίνη του ήλιου
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τι θα προσφέρεις στο σώμα σου τρώγοντας φράουλες; Μερικές Ιδέες snack
Τι θα προσφέρεις στο σώμα σου τρώγοντας φράουλες; Μερικές Ιδέες snack
Διαβάστηκε 106 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Aποτελούν εξαιρετικό φρούτο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος καθώς είναι χαμηλής θερμιδικής αξίας

Οι φράουλες παρ’ όλο το μικρό μέγεθος τους είναι ένα τρόφιμο με πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Η προτεινόμενη κατανάλωση τους είναι τους μήνες που είναι η εποχή τους, δηλαδή από τον μήνα Μάιο μέχρι τον Ιούλιο.

Τα οφέλη;

- Μια κούπα φράουλες έχει μόνο 53 θερμίδες. Αποτελούν εξαιρετικό φρούτο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος καθώς είναι χαμηλής θερμιδικής αξία.

-Έχουν υψηλή αντιοξειδωτική δράση που βοηθάει στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών και στην προστασία των κυττάρων από την πρόωρη γήρανση και στην τόνωση της επιδερμίδας.

-Συμβάλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.

-Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που μπορεί να καλύψει την απαραίτητη ημερήσια δόση που χρειάζεται ο οργανισμός και να επιταχύνει το μεταβολισμό έτσι ώστε να βοηθήσει το σώμα να κάψει ακόμα περισσότερες θερμίδες.

-Περιέχουν επίσης βιταμίνη Κ, μαγγάνιο και φυτικές ίνες που βοηθούν στον κορεσμό και στη καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

-Περιέχουν φαινόλες, που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.

-Τα συστατικά τους συμμετέχουν στην προστασία των ματιών, στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, στην προστασία από αρθρίτιδα και ουρική αρθρίτιδα.

-Τα αντιοξειδωτικά, που βρίσκονται σε καλές ποσότητες στον καρπό τους, έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και διατηρούν το δέρμα καθαρό και χωρίς ρυτίδες για περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο. Οι φράουλες είναι ακόμα φυσική πηγή σαλικυλικού οξέος, το οποίο είναι ιδανικό για την αντιμετώπιση της ακμής.

Προτεινόμενοι τρόποι να τις καταναλώσεις:

-1 γιαούρτι (2% λιπαρά) με 4 φράουλες και φλέικς αμυγδάλου
-Μιλκσέικ με φράουλες, 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή καρύδας και 1 μπανάνα
-2 φρυγανιές ολικής άλεσης με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο και φράουλες σε φέτες και λίγο μέλι ή σιρόπι αγαύης από πάνω
-1 φέτα ψωμί πολύσπορο,1 στρώση αβοκάντο, φράουλες σε κομματάκια και λίγες σταγόνες lime
-Δοκίμασε να προσθέσεις λίγα κομμάτια φράουλας σε σαλάτες,όπως σε ρόκα με λίγο τριμμένο καρύδι και 30γρ τυρί.

Προτίμησε να αγοράζεις βιολογικές μικρές φράουλες ακανόνιστου σχήματος για να αποφύγεις τα φυτοφάρμακα όσο το δυνατόν περισσότερο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τι θα προσφέρεις στο σώμα σου τρώγοντας φράουλες; Μερικές Ιδέες snack
Τι θα προσφέρεις στο σώμα σου τρώγοντας φράουλες; Μερικές Ιδέες snack
Διαβάστηκε 106 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Aποτελούν εξαιρετικό φρούτο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος καθώς είναι χαμηλής θερμιδικής αξίας

Οι φράουλες παρ’ όλο το μικρό μέγεθος τους είναι ένα τρόφιμο με πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Η προτεινόμενη κατανάλωση τους είναι τους μήνες που είναι η εποχή τους, δηλαδή από τον μήνα Μάιο μέχρι τον Ιούλιο.

Τα οφέλη;

- Μια κούπα φράουλες έχει μόνο 53 θερμίδες. Αποτελούν εξαιρετικό φρούτο για όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος καθώς είναι χαμηλής θερμιδικής αξία.

-Έχουν υψηλή αντιοξειδωτική δράση που βοηθάει στην καταπολέμηση των ελευθέρων ριζών και στην προστασία των κυττάρων από την πρόωρη γήρανση και στην τόνωση της επιδερμίδας.

-Συμβάλουν στην αποτοξίνωση του οργανισμού.

-Έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C που μπορεί να καλύψει την απαραίτητη ημερήσια δόση που χρειάζεται ο οργανισμός και να επιταχύνει το μεταβολισμό έτσι ώστε να βοηθήσει το σώμα να κάψει ακόμα περισσότερες θερμίδες.

-Περιέχουν επίσης βιταμίνη Κ, μαγγάνιο και φυτικές ίνες που βοηθούν στον κορεσμό και στη καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

-Περιέχουν φαινόλες, που έχουν αντιφλεγμονώδη δράση.

-Τα συστατικά τους συμμετέχουν στην προστασία των ματιών, στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου, στην προστασία από αρθρίτιδα και ουρική αρθρίτιδα.

-Τα αντιοξειδωτικά, που βρίσκονται σε καλές ποσότητες στον καρπό τους, έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και διατηρούν το δέρμα καθαρό και χωρίς ρυτίδες για περισσότερο χρόνο από το αναμενόμενο. Οι φράουλες είναι ακόμα φυσική πηγή σαλικυλικού οξέος, το οποίο είναι ιδανικό για την αντιμετώπιση της ακμής.

Προτεινόμενοι τρόποι να τις καταναλώσεις:

-1 γιαούρτι (2% λιπαρά) με 4 φράουλες και φλέικς αμυγδάλου
-Μιλκσέικ με φράουλες, 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου ή καρύδας και 1 μπανάνα
-2 φρυγανιές ολικής άλεσης με ταχίνι ή φυστικοβούτυρο και φράουλες σε φέτες και λίγο μέλι ή σιρόπι αγαύης από πάνω
-1 φέτα ψωμί πολύσπορο,1 στρώση αβοκάντο, φράουλες σε κομματάκια και λίγες σταγόνες lime
-Δοκίμασε να προσθέσεις λίγα κομμάτια φράουλας σε σαλάτες,όπως σε ρόκα με λίγο τριμμένο καρύδι και 30γρ τυρί.

Προτίμησε να αγοράζεις βιολογικές μικρές φράουλες ακανόνιστου σχήματος για να αποφύγεις τα φυτοφάρμακα όσο το δυνατόν περισσότερο.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved