H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!
TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!
Διαβάστηκε 314 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Καλημέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή !!Σήμερα η μέρα μας προδιαθέτει για εκδρομή ,για χαλάρωση ,παραδοσιακά εδέσματα, συγκεντρώσεις φίλων και συγγενών .
Το μόνο που δεν θέλουμε είναι να υπάρχουν απαγορεύσεις και πράγματα που θα πρέπει να στερηθούμε. Δεν υπάρχει όμως λόγος να μπείτε σε αυτή την διαδικασία αφού το μέτρο είναι η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις . Εμείς θα σας δώσουμε μια πρόταση σχετικά για το πως μπορείτε να κινηθείτε μέσα στην μέρα από την στιγμή που έχετε την διάθεση να προσέξετε το πρόγραμμα σας και να σας επισημάνουμε τι θα ήταν καλό να αποφύγετε ,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ιδανικό για όλους και πρέπει να το τηρήσετε αυστηρά !

Ημερήσιο Πρόγραμμα Διατροφής
Πρωινό : 1 κομμάτι λαγάνα με επάλειψη ταχίνι με μέλι ,τριμμένο αμύγδαλο και 1 ποτήρι φυσικό ανάμεικτο χυμό .
Εναλλακτικά : 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης μουλιασμένες σε βραστό νερό, με 1 κουταλιά λιναρόσπορο, 1 κουταλάκι ταχίνι ολικής, λίγο μέλι ,1 κουταλιά cranberries και κανέλα.

Δεκατιανό :1 φρούτο επιλογής και 10 αμύγδαλα ανάλατα

Μεσημεριανό : 1 μερίδα θαλασσινά επιλογής με πράσινη σαλάτα ,3 κουταλιές ταραμοσαλάτα , 1-2 κουταλιές της σούπας όσπρια (π.χ. φάβα ή φασόλια), 5-6 ελιές και 1 φέτα λαγάνα .
Εναλλακτικά: 1 Μερίδα γαρίδες με σως μουστάρδας, κινόα με πολύχρωμα λαχανικά και ντιπ από ταχίνι και ελαιόλαδο, Σαλάτα σπαράγγια.

Απογευματινό :30γρ χαλβά και 1 φρούτο επιλογής
Εναλλακτικά : 1 μπανάνα μικρή με 1 κουταλάκι ανάλατο φυστικοβούτυρο και κανέλα

Βραδινό : 1 μικρή μερίδα ψητά θαλασσινά ,σαλάτα επιλογής με 1 κουταλιά λάδι και 1 κομμάτι λαγάνα
Εναλλακτικά : 1 πιάτο μανιταρόσουπα με καστανό ρύζι, ψωμί ζέας , 4 ελιές, σαλάτα βραστά λαχανικά με λεμόνι ,αλατοπίπερο και 1 κουταλιά λάδι .

Μην ξεχνάτε :
- Να πιείτε αρκετό νερό (2L).
- Να ξεκινήσετε το γεύμα σας με την σαλάτα.
-Να καταναλώσετε μέχρι 3 ποτήρια κρασί με δεδομένο ότι δεν θα ξανά πιείτε μέσα στην εβδομάδα .
-Μην το παρακάνετε με τον χαλβά ,την ταραμοσαλάτα και την λαγάνα .
-Προτιμησετε ψητά θαλασσινά αντί για τηγανητά .
-Να καταναλώνετε τα γεύματα σας κάθε 3-3,5 ώρες .

Να περάσετε όλοι και όλες καλά !!

Διάβασε επίσης

  • Γιατί να μην βγάλεις από την διατροφή σου τους υδατάνθρακες ;;
  • Χάσε 2 κιλά μέχρι το ρεβεγιόν των Χριστουγέννων !!!
  • Πως οφελούν τον οργανισμό μας τα αμύγδαλα ;;
  • Light προτάσεις για να αγαπήσετε την κολοκύθα !!
  • Κόκκινο λάχανο .Ο κόκκινος θησαυρός !!
  • Η σοκολάτα μας κρατάει νέους !!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!
TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!
Διαβάστηκε 314 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Καλημέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή !!Σήμερα η μέρα μας προδιαθέτει για εκδρομή ,για χαλάρωση ,παραδοσιακά εδέσματα, συγκεντρώσεις φίλων και συγγενών .
Το μόνο που δεν θέλουμε είναι να υπάρχουν απαγορεύσεις και πράγματα που θα πρέπει να στερηθούμε. Δεν υπάρχει όμως λόγος να μπείτε σε αυτή την διαδικασία αφού το μέτρο είναι η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις . Εμείς θα σας δώσουμε μια πρόταση σχετικά για το πως μπορείτε να κινηθείτε μέσα στην μέρα από την στιγμή που έχετε την διάθεση να προσέξετε το πρόγραμμα σας και να σας επισημάνουμε τι θα ήταν καλό να αποφύγετε ,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ιδανικό για όλους και πρέπει να το τηρήσετε αυστηρά !

Ημερήσιο Πρόγραμμα Διατροφής
Πρωινό : 1 κομμάτι λαγάνα με επάλειψη ταχίνι με μέλι ,τριμμένο αμύγδαλο και 1 ποτήρι φυσικό ανάμεικτο χυμό .
Εναλλακτικά : 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης μουλιασμένες σε βραστό νερό, με 1 κουταλιά λιναρόσπορο, 1 κουταλάκι ταχίνι ολικής, λίγο μέλι ,1 κουταλιά cranberries και κανέλα.

Δεκατιανό :1 φρούτο επιλογής και 10 αμύγδαλα ανάλατα

Μεσημεριανό : 1 μερίδα θαλασσινά επιλογής με πράσινη σαλάτα ,3 κουταλιές ταραμοσαλάτα , 1-2 κουταλιές της σούπας όσπρια (π.χ. φάβα ή φασόλια), 5-6 ελιές και 1 φέτα λαγάνα .
Εναλλακτικά: 1 Μερίδα γαρίδες με σως μουστάρδας, κινόα με πολύχρωμα λαχανικά και ντιπ από ταχίνι και ελαιόλαδο, Σαλάτα σπαράγγια.

Απογευματινό :30γρ χαλβά και 1 φρούτο επιλογής
Εναλλακτικά : 1 μπανάνα μικρή με 1 κουταλάκι ανάλατο φυστικοβούτυρο και κανέλα

Βραδινό : 1 μικρή μερίδα ψητά θαλασσινά ,σαλάτα επιλογής με 1 κουταλιά λάδι και 1 κομμάτι λαγάνα
Εναλλακτικά : 1 πιάτο μανιταρόσουπα με καστανό ρύζι, ψωμί ζέας , 4 ελιές, σαλάτα βραστά λαχανικά με λεμόνι ,αλατοπίπερο και 1 κουταλιά λάδι .

Μην ξεχνάτε :
- Να πιείτε αρκετό νερό (2L).
- Να ξεκινήσετε το γεύμα σας με την σαλάτα.
-Να καταναλώσετε μέχρι 3 ποτήρια κρασί με δεδομένο ότι δεν θα ξανά πιείτε μέσα στην εβδομάδα .
-Μην το παρακάνετε με τον χαλβά ,την ταραμοσαλάτα και την λαγάνα .
-Προτιμησετε ψητά θαλασσινά αντί για τηγανητά .
-Να καταναλώνετε τα γεύματα σας κάθε 3-3,5 ώρες .

Να περάσετε όλοι και όλες καλά !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!
TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!
Διαβάστηκε 314 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Καλημέρα σε όλους και καλή Σαρακοστή !!Σήμερα η μέρα μας προδιαθέτει για εκδρομή ,για χαλάρωση ,παραδοσιακά εδέσματα, συγκεντρώσεις φίλων και συγγενών .
Το μόνο που δεν θέλουμε είναι να υπάρχουν απαγορεύσεις και πράγματα που θα πρέπει να στερηθούμε. Δεν υπάρχει όμως λόγος να μπείτε σε αυτή την διαδικασία αφού το μέτρο είναι η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις . Εμείς θα σας δώσουμε μια πρόταση σχετικά για το πως μπορείτε να κινηθείτε μέσα στην μέρα από την στιγμή που έχετε την διάθεση να προσέξετε το πρόγραμμα σας και να σας επισημάνουμε τι θα ήταν καλό να αποφύγετε ,χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι ιδανικό για όλους και πρέπει να το τηρήσετε αυστηρά !

Ημερήσιο Πρόγραμμα Διατροφής
Πρωινό : 1 κομμάτι λαγάνα με επάλειψη ταχίνι με μέλι ,τριμμένο αμύγδαλο και 1 ποτήρι φυσικό ανάμεικτο χυμό .
Εναλλακτικά : 2 κουταλιές νιφάδες βρώμης μουλιασμένες σε βραστό νερό, με 1 κουταλιά λιναρόσπορο, 1 κουταλάκι ταχίνι ολικής, λίγο μέλι ,1 κουταλιά cranberries και κανέλα.

Δεκατιανό :1 φρούτο επιλογής και 10 αμύγδαλα ανάλατα

Μεσημεριανό : 1 μερίδα θαλασσινά επιλογής με πράσινη σαλάτα ,3 κουταλιές ταραμοσαλάτα , 1-2 κουταλιές της σούπας όσπρια (π.χ. φάβα ή φασόλια), 5-6 ελιές και 1 φέτα λαγάνα .
Εναλλακτικά: 1 Μερίδα γαρίδες με σως μουστάρδας, κινόα με πολύχρωμα λαχανικά και ντιπ από ταχίνι και ελαιόλαδο, Σαλάτα σπαράγγια.

Απογευματινό :30γρ χαλβά και 1 φρούτο επιλογής
Εναλλακτικά : 1 μπανάνα μικρή με 1 κουταλάκι ανάλατο φυστικοβούτυρο και κανέλα

Βραδινό : 1 μικρή μερίδα ψητά θαλασσινά ,σαλάτα επιλογής με 1 κουταλιά λάδι και 1 κομμάτι λαγάνα
Εναλλακτικά : 1 πιάτο μανιταρόσουπα με καστανό ρύζι, ψωμί ζέας , 4 ελιές, σαλάτα βραστά λαχανικά με λεμόνι ,αλατοπίπερο και 1 κουταλιά λάδι .

Μην ξεχνάτε :
- Να πιείτε αρκετό νερό (2L).
- Να ξεκινήσετε το γεύμα σας με την σαλάτα.
-Να καταναλώσετε μέχρι 3 ποτήρια κρασί με δεδομένο ότι δεν θα ξανά πιείτε μέσα στην εβδομάδα .
-Μην το παρακάνετε με τον χαλβά ,την ταραμοσαλάτα και την λαγάνα .
-Προτιμησετε ψητά θαλασσινά αντί για τηγανητά .
-Να καταναλώνετε τα γεύματα σας κάθε 3-3,5 ώρες .

Να περάσετε όλοι και όλες καλά !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved