H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
Διαβάστηκε 60 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Υπάρχουν τρόποι να οργανώσεις την διατροφή σου ακόμη και αν λείπεις πολλές ώρες από το σπίτι, έτσι ώστε να τρέφεσαι σωστά και να μην χάνεις τον έλεγχο

Οι ώρες στο γραφείο και στις εξωτερικές δουλειές είναι πολλές και συχνά αγχωτικές με αποτέλεσμα να τρέφεσαι συνήθως με γεύματα εκτός σπιτιού ή να περνάς όλη τη μέρα νηστική/ος και στη συνέχεια να καταφεύγεις σε μεγάλη κατανάλωση θερμίδων όταν επιστρέφεις στο σπίτι.
Αυτός είναι ο λόγος που μας έκανε να σου δώσουμε μερικές συμβουλές για το πώς μπορείς να οργανώσεις την διατροφή σου, προκειμένου να έχεις ένα πλάνο διατροφής ακόμη και στην πιο απαιτητική ημέρα εκτός σπιτιού.

Πριν τη δουλειά αφιέρωσε λίγο χρόνο για το πρωινό. Το πρωινό δίνει ενέργεια, σε βοηθάει να ξυπνήσεις και σε κρατάει χορτάτη/ο για αρκετές ώρες, αποφεύγοντας έτσι άσκοπα τσιμπολογήματα και επιδρομές σε φούρνους. Ακόμα και αν δεν προλαβαίνεις να το πάρεις στο σπίτι, μπορείς με το που θα φτάσεις στην εργασία σου να το καταναλώσεις, είτε προμυθεύοντας το απο το σπίτι ή αγοράζοντας το.
Κάποιες εύκολες επιλογές είναι:
-Γιαούρτι 2% με 2 κουταλιές βρώμη-ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα (τα οποία θα έχεις βάλει απο βραδύς σε ενα μικρό ταπεράκι).
-1 ποτήρι χυμό με 1 τόστ γαλοπούλα-τυρί light

Το φαγητό στο γραφείο είναι ένα γεύμα που πρέπει:
*να σε χορταίνει και να σου δίνει ενέργεια για να αποδώσεις σωστά στη δουλειά
*να μην σε βαραίνει σε σημείο που να μην μπορείς να δουλέψεις
*να μπορείς ενδεχομένος κάποιες φορές να το βρείς έξω
*να σου προσφέρει θρεπτικά συστατικά
*να είναι εύκολο στη μεταφορά

Μερικές υγιεινές προτάσεις, είναι οι εξής:
-Αραβική πίτα με κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, μαρούλι και ψητό κοτόπουλο
-Τοστ με μαρούλι,αγούρι,τόνο και ελιές
-Σαντουιτσάκι με πέστο βασιλικού ,σολομό καπνιστό και ρόκα
-Γιαούρτι με φρούτα και μέλι
-Ντάκο με ντομάτα και φέτα
-Φρέσκια πράσινη σαλάτα με cottage, κοτόπουλο, τόνο ή σολομό και λαχανικά επιλογής
-Φακές σαλάτα με λαχανικά και μυρωδικά
-Πράσινη σαλάτα με κινόα
-Σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα
-Mακαρονοσαλάτα με ζυμαρικά ολικής αλέσεως και λαχανικά
-Μπιφτέκια με πράσινη σαλάτα

Είναι σημαντικό να μην ξεχνάς τα σνάκ που θα μετριάσουν την πείνα σου και θα βοηθούν τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί. Μπορείς να έχεις μια μπάρα δημητριακών στην τσάντα σου ή ένα ταπεράκι με ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα.

Τέλος να πίνεις υγρά και κυρίως νερό κατά τη διάρκεια της εργασιακής ημέρας. Ένα μπουκαλάκι μέσα στην τσάντα σου, δίπλα στον υπολογιστή σου, θα σε βοηθήσει να θυμάσαι ότι πρέπει να διατηρείς τον εαυτό σου ενυδατωμένο και να μην το ξεχνάς.

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
  • Αλλαγές στην κουζίνα που θα σε βοηθήσουν στον έλεγχο του βάρους σου!
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
Διαβάστηκε 60 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Υπάρχουν τρόποι να οργανώσεις την διατροφή σου ακόμη και αν λείπεις πολλές ώρες από το σπίτι, έτσι ώστε να τρέφεσαι σωστά και να μην χάνεις τον έλεγχο

Οι ώρες στο γραφείο και στις εξωτερικές δουλειές είναι πολλές και συχνά αγχωτικές με αποτέλεσμα να τρέφεσαι συνήθως με γεύματα εκτός σπιτιού ή να περνάς όλη τη μέρα νηστική/ος και στη συνέχεια να καταφεύγεις σε μεγάλη κατανάλωση θερμίδων όταν επιστρέφεις στο σπίτι.
Αυτός είναι ο λόγος που μας έκανε να σου δώσουμε μερικές συμβουλές για το πώς μπορείς να οργανώσεις την διατροφή σου, προκειμένου να έχεις ένα πλάνο διατροφής ακόμη και στην πιο απαιτητική ημέρα εκτός σπιτιού.

Πριν τη δουλειά αφιέρωσε λίγο χρόνο για το πρωινό. Το πρωινό δίνει ενέργεια, σε βοηθάει να ξυπνήσεις και σε κρατάει χορτάτη/ο για αρκετές ώρες, αποφεύγοντας έτσι άσκοπα τσιμπολογήματα και επιδρομές σε φούρνους. Ακόμα και αν δεν προλαβαίνεις να το πάρεις στο σπίτι, μπορείς με το που θα φτάσεις στην εργασία σου να το καταναλώσεις, είτε προμυθεύοντας το απο το σπίτι ή αγοράζοντας το.
Κάποιες εύκολες επιλογές είναι:
-Γιαούρτι 2% με 2 κουταλιές βρώμη-ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα (τα οποία θα έχεις βάλει απο βραδύς σε ενα μικρό ταπεράκι).
-1 ποτήρι χυμό με 1 τόστ γαλοπούλα-τυρί light

Το φαγητό στο γραφείο είναι ένα γεύμα που πρέπει:
*να σε χορταίνει και να σου δίνει ενέργεια για να αποδώσεις σωστά στη δουλειά
*να μην σε βαραίνει σε σημείο που να μην μπορείς να δουλέψεις
*να μπορείς ενδεχομένος κάποιες φορές να το βρείς έξω
*να σου προσφέρει θρεπτικά συστατικά
*να είναι εύκολο στη μεταφορά

Μερικές υγιεινές προτάσεις, είναι οι εξής:
-Αραβική πίτα με κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, μαρούλι και ψητό κοτόπουλο
-Τοστ με μαρούλι,αγούρι,τόνο και ελιές
-Σαντουιτσάκι με πέστο βασιλικού ,σολομό καπνιστό και ρόκα
-Γιαούρτι με φρούτα και μέλι
-Ντάκο με ντομάτα και φέτα
-Φρέσκια πράσινη σαλάτα με cottage, κοτόπουλο, τόνο ή σολομό και λαχανικά επιλογής
-Φακές σαλάτα με λαχανικά και μυρωδικά
-Πράσινη σαλάτα με κινόα
-Σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα
-Mακαρονοσαλάτα με ζυμαρικά ολικής αλέσεως και λαχανικά
-Μπιφτέκια με πράσινη σαλάτα

Είναι σημαντικό να μην ξεχνάς τα σνάκ που θα μετριάσουν την πείνα σου και θα βοηθούν τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί. Μπορείς να έχεις μια μπάρα δημητριακών στην τσάντα σου ή ένα ταπεράκι με ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα.

Τέλος να πίνεις υγρά και κυρίως νερό κατά τη διάρκεια της εργασιακής ημέρας. Ένα μπουκαλάκι μέσα στην τσάντα σου, δίπλα στον υπολογιστή σου, θα σε βοηθήσει να θυμάσαι ότι πρέπει να διατηρείς τον εαυτό σου ενυδατωμένο και να μην το ξεχνάς.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
Διαβάστηκε 60 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Υπάρχουν τρόποι να οργανώσεις την διατροφή σου ακόμη και αν λείπεις πολλές ώρες από το σπίτι, έτσι ώστε να τρέφεσαι σωστά και να μην χάνεις τον έλεγχο

Οι ώρες στο γραφείο και στις εξωτερικές δουλειές είναι πολλές και συχνά αγχωτικές με αποτέλεσμα να τρέφεσαι συνήθως με γεύματα εκτός σπιτιού ή να περνάς όλη τη μέρα νηστική/ος και στη συνέχεια να καταφεύγεις σε μεγάλη κατανάλωση θερμίδων όταν επιστρέφεις στο σπίτι.
Αυτός είναι ο λόγος που μας έκανε να σου δώσουμε μερικές συμβουλές για το πώς μπορείς να οργανώσεις την διατροφή σου, προκειμένου να έχεις ένα πλάνο διατροφής ακόμη και στην πιο απαιτητική ημέρα εκτός σπιτιού.

Πριν τη δουλειά αφιέρωσε λίγο χρόνο για το πρωινό. Το πρωινό δίνει ενέργεια, σε βοηθάει να ξυπνήσεις και σε κρατάει χορτάτη/ο για αρκετές ώρες, αποφεύγοντας έτσι άσκοπα τσιμπολογήματα και επιδρομές σε φούρνους. Ακόμα και αν δεν προλαβαίνεις να το πάρεις στο σπίτι, μπορείς με το που θα φτάσεις στην εργασία σου να το καταναλώσεις, είτε προμυθεύοντας το απο το σπίτι ή αγοράζοντας το.
Κάποιες εύκολες επιλογές είναι:
-Γιαούρτι 2% με 2 κουταλιές βρώμη-ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα (τα οποία θα έχεις βάλει απο βραδύς σε ενα μικρό ταπεράκι).
-1 ποτήρι χυμό με 1 τόστ γαλοπούλα-τυρί light

Το φαγητό στο γραφείο είναι ένα γεύμα που πρέπει:
*να σε χορταίνει και να σου δίνει ενέργεια για να αποδώσεις σωστά στη δουλειά
*να μην σε βαραίνει σε σημείο που να μην μπορείς να δουλέψεις
*να μπορείς ενδεχομένος κάποιες φορές να το βρείς έξω
*να σου προσφέρει θρεπτικά συστατικά
*να είναι εύκολο στη μεταφορά

Μερικές υγιεινές προτάσεις, είναι οι εξής:
-Αραβική πίτα με κίτρινο τυρί χαμηλών λιπαρών, μαρούλι και ψητό κοτόπουλο
-Τοστ με μαρούλι,αγούρι,τόνο και ελιές
-Σαντουιτσάκι με πέστο βασιλικού ,σολομό καπνιστό και ρόκα
-Γιαούρτι με φρούτα και μέλι
-Ντάκο με ντομάτα και φέτα
-Φρέσκια πράσινη σαλάτα με cottage, κοτόπουλο, τόνο ή σολομό και λαχανικά επιλογής
-Φακές σαλάτα με λαχανικά και μυρωδικά
-Πράσινη σαλάτα με κινόα
-Σπιτική τυρόπιτα ή σπανακόπιτα
-Mακαρονοσαλάτα με ζυμαρικά ολικής αλέσεως και λαχανικά
-Μπιφτέκια με πράσινη σαλάτα

Είναι σημαντικό να μην ξεχνάς τα σνάκ που θα μετριάσουν την πείνα σου και θα βοηθούν τον μεταβολισμό σου να λειτουργεί. Μπορείς να έχεις μια μπάρα δημητριακών στην τσάντα σου ή ένα ταπεράκι με ξηρούς καρπούς και ξερά φρούτα.

Τέλος να πίνεις υγρά και κυρίως νερό κατά τη διάρκεια της εργασιακής ημέρας. Ένα μπουκαλάκι μέσα στην τσάντα σου, δίπλα στον υπολογιστή σου, θα σε βοηθήσει να θυμάσαι ότι πρέπει να διατηρείς τον εαυτό σου ενυδατωμένο και να μην το ξεχνάς.
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved