H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Tips για την διατροφή των διακοπών
Tips για την διατροφή των διακοπών
Διαβάστηκε 108 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι απλές συμβουλές και μερικά tips θα σε βοηθήσουν ώστε να μην επιστρέψεις στις παλιές κακές σου συνήθειες και να μην πάρεις κιλά στις διακοπές σου.

Είμαστε στις αρχές του Αυγούστου και οι βαλίτσες έχουν βγει από τις αποθήκες για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Κάποιοι από εσάς βρίσκεστε σε πρόγραμμα διατροφής, άλλοι σε δίαιτα, και άλλοι σε μια προσπάθεια διατήρησης του στόχου σας.
Σε όποιο στάδιο και να είσαι στις διακοπές θα ισχύουν κάποια πράγματα που αν τα ακολουθήσεις θα μπορείς να διατηρήσεις τον στόχο σου, να χάσεις βάρος ή να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες.

Οι μέρες των διακοπών είναι για χαλάρωση, ξεγνοιασιά και ξεκούραση, οπότε αν μη τι άλλο θα ήθελε κάποιος να περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα με αυστηρούς κανόνες και επιλογές τροφίμων μέσα στην ημέρα του, κάτι που είναι σχεδόν αδύνατον και δεν το συνιστούμε ούτε εμείς.
Γι’ αυτό και θα σου προτείνουμε να βγάλεις από το μυαλό σου την εμμονή με το νούμερο της ζυγαριάς και να ξεκουραστείς, ώστε από Σεπτέμβριο να έχεις την όρεξη και την διάθεση να συνεχίσεις την προσπάθεια σου και να μπορείς να επιστρέψεις δυναμικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στις καλοκαιρινές διακοπές ο κόπος και η προσπάθεια σου θα πάνε χαμένα.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι:
-Να τρως ένα καλό πρωινό και σε καμία περίπτωση να μην το παραλείπεις. Ξέρουμε το έχεις ακούσει πολλές φορές, όμως είναι όσο σημαντικό ακούγετε. Δώσε λίγο χρόνο στο πρωινό σου, έτσι ώστε να κρατήσεις τον μεταβολισμό ψηλά, να ρυθμίσεις την όρεξη σου για φαγητό και ξεκινήσεις την ημέρα σου με ενέργεια.
Ένα καλό πρωινό περιλαμβάνει σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, βιταμίνες και καλά λιπαρά. Πριν βάλεις στο πιάτο σου τα τηγανιτά μπέικον και τα λουκανικάκια που προσφέρουν στα ξενοδοχεία σκέψου τι θα μπορούσε αυτό που θα επιλέξεις να προσφέρει στον οργανισμό σου και το σώμα σου.

- Έπειτα εφοδιάσου με 2-3 σνακ που δεν χρειάζονται ψυγείο γιατί κανείς δεν ξέρει πότε θα καθίσεις για το κυρίως γεύμα σου. Έτσι δεν θα πεινάς στην παραλία ώστε να παραγγείλεις κάτι που δεν θα έτρωγες υπό άλλες συνθήκες. Επίλεξε φρέσκα φρούτα εποχής καθώς και ξηρούς καρπούς που θα σε κρατήσουν χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα σου και θα σου προσφέρουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία ή μπορείς να προμηθευτείς πολύσπορα κριτσίνια από κάποιον φούρνο ή κάποια μπάρα δημητριακών που θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια.

-Όταν θα έρθει η ώρα του κυρίως γεύματος που θα καθίσεις σε κάποια ταβέρνα, καλό είναι να μην επιλέξεις όλα αυτά που δεν μπόρεσες να καταναλώσεις αυτόν το καιρό αλλά να περιοριστείς σε αυτά που όντως έχεις όρεξη να φας. Μπορείς επίσης να διαλέξεις ψητά αντί για τηγανιτά φαγητά, να περιοριστείς σε μια φέτα από το ψωμί και να μην ανακατέψτε πολλές διάφορες τροφές αλλά να έχεις το κυρίως γέυμα σου πάντα συνοδευόμενο απο σαλάτα. Ακόμη καλό είναι να αποφύγεις τα αναψυκτικά με το φαγητό και να προτιμήσεις νερό ή ένα ποτήρι από το αλκοολούχο ποτό που θα έχει πάρει η παρέα.



Tips:
-Επίλεξε μια σαλάτα με τυρί ή κοτόπουλο για ένα από τα δύο κυρίως γεύματα σου.
-Κατανάλωσε 1 φορά την εβδομάδα παγωτό.
-Κάνε 5 γεύματα την ημέρα.
-Κατανάλωσε 6 μερίδες φρούτων και λαχανικών μέσα στην ημέρα.
-Πιες 8-10 ποτήρια νερό.
-Μην σκέφτεσαι ότι κάνεις δίαιτα.
-Πρόσεξε τα 3 κύρια γεύματα σου να περιέχουν πρωτεΐνη.

Σίγουρα θα υπάρχουν μέρες που δεν θα κάνεις τίποτα από όλα αυτά αλλά φρόντισε την επόμενη να είσαι περισσότερο προσεκτικός/ή.

Να περάσετε ωραία και να ξεκουραστείτε.
Καλές διακοπές!

Διάβασε επίσης

  • Ήξερες ότι υπάρχουν τροφές που σε ενυδατώνουν;
  • Διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν στους γάμους του καλοκαιριού
  • Προτάσεις για υγιεινά σνακ στην παραλία
  • 8 λόγοι για να τρως πεπόνι κάθε μέρα
  • Τι γλυκό μπορώ να φάω ενώ κάνω διατροφή;
  • Να γιατί υπάρχει λόγος, να τρως γιαούρτι το πρωί
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Tips για την διατροφή των διακοπών
Tips για την διατροφή των διακοπών
Διαβάστηκε 108 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι απλές συμβουλές και μερικά tips θα σε βοηθήσουν ώστε να μην επιστρέψεις στις παλιές κακές σου συνήθειες και να μην πάρεις κιλά στις διακοπές σου.

Είμαστε στις αρχές του Αυγούστου και οι βαλίτσες έχουν βγει από τις αποθήκες για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Κάποιοι από εσάς βρίσκεστε σε πρόγραμμα διατροφής, άλλοι σε δίαιτα, και άλλοι σε μια προσπάθεια διατήρησης του στόχου σας.
Σε όποιο στάδιο και να είσαι στις διακοπές θα ισχύουν κάποια πράγματα που αν τα ακολουθήσεις θα μπορείς να διατηρήσεις τον στόχο σου, να χάσεις βάρος ή να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες.

Οι μέρες των διακοπών είναι για χαλάρωση, ξεγνοιασιά και ξεκούραση, οπότε αν μη τι άλλο θα ήθελε κάποιος να περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα με αυστηρούς κανόνες και επιλογές τροφίμων μέσα στην ημέρα του, κάτι που είναι σχεδόν αδύνατον και δεν το συνιστούμε ούτε εμείς.
Γι’ αυτό και θα σου προτείνουμε να βγάλεις από το μυαλό σου την εμμονή με το νούμερο της ζυγαριάς και να ξεκουραστείς, ώστε από Σεπτέμβριο να έχεις την όρεξη και την διάθεση να συνεχίσεις την προσπάθεια σου και να μπορείς να επιστρέψεις δυναμικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στις καλοκαιρινές διακοπές ο κόπος και η προσπάθεια σου θα πάνε χαμένα.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι:
-Να τρως ένα καλό πρωινό και σε καμία περίπτωση να μην το παραλείπεις. Ξέρουμε το έχεις ακούσει πολλές φορές, όμως είναι όσο σημαντικό ακούγετε. Δώσε λίγο χρόνο στο πρωινό σου, έτσι ώστε να κρατήσεις τον μεταβολισμό ψηλά, να ρυθμίσεις την όρεξη σου για φαγητό και ξεκινήσεις την ημέρα σου με ενέργεια.
Ένα καλό πρωινό περιλαμβάνει σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, βιταμίνες και καλά λιπαρά. Πριν βάλεις στο πιάτο σου τα τηγανιτά μπέικον και τα λουκανικάκια που προσφέρουν στα ξενοδοχεία σκέψου τι θα μπορούσε αυτό που θα επιλέξεις να προσφέρει στον οργανισμό σου και το σώμα σου.

- Έπειτα εφοδιάσου με 2-3 σνακ που δεν χρειάζονται ψυγείο γιατί κανείς δεν ξέρει πότε θα καθίσεις για το κυρίως γεύμα σου. Έτσι δεν θα πεινάς στην παραλία ώστε να παραγγείλεις κάτι που δεν θα έτρωγες υπό άλλες συνθήκες. Επίλεξε φρέσκα φρούτα εποχής καθώς και ξηρούς καρπούς που θα σε κρατήσουν χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα σου και θα σου προσφέρουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία ή μπορείς να προμηθευτείς πολύσπορα κριτσίνια από κάποιον φούρνο ή κάποια μπάρα δημητριακών που θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια.

-Όταν θα έρθει η ώρα του κυρίως γεύματος που θα καθίσεις σε κάποια ταβέρνα, καλό είναι να μην επιλέξεις όλα αυτά που δεν μπόρεσες να καταναλώσεις αυτόν το καιρό αλλά να περιοριστείς σε αυτά που όντως έχεις όρεξη να φας. Μπορείς επίσης να διαλέξεις ψητά αντί για τηγανιτά φαγητά, να περιοριστείς σε μια φέτα από το ψωμί και να μην ανακατέψτε πολλές διάφορες τροφές αλλά να έχεις το κυρίως γέυμα σου πάντα συνοδευόμενο απο σαλάτα. Ακόμη καλό είναι να αποφύγεις τα αναψυκτικά με το φαγητό και να προτιμήσεις νερό ή ένα ποτήρι από το αλκοολούχο ποτό που θα έχει πάρει η παρέα.



Tips:
-Επίλεξε μια σαλάτα με τυρί ή κοτόπουλο για ένα από τα δύο κυρίως γεύματα σου.
-Κατανάλωσε 1 φορά την εβδομάδα παγωτό.
-Κάνε 5 γεύματα την ημέρα.
-Κατανάλωσε 6 μερίδες φρούτων και λαχανικών μέσα στην ημέρα.
-Πιες 8-10 ποτήρια νερό.
-Μην σκέφτεσαι ότι κάνεις δίαιτα.
-Πρόσεξε τα 3 κύρια γεύματα σου να περιέχουν πρωτεΐνη.

Σίγουρα θα υπάρχουν μέρες που δεν θα κάνεις τίποτα από όλα αυτά αλλά φρόντισε την επόμενη να είσαι περισσότερο προσεκτικός/ή.

Να περάσετε ωραία και να ξεκουραστείτε.
Καλές διακοπές!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Tips για την διατροφή των διακοπών
Tips για την διατροφή των διακοπών
Διαβάστηκε 108 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα




Οι απλές συμβουλές και μερικά tips θα σε βοηθήσουν ώστε να μην επιστρέψεις στις παλιές κακές σου συνήθειες και να μην πάρεις κιλά στις διακοπές σου.

Είμαστε στις αρχές του Αυγούστου και οι βαλίτσες έχουν βγει από τις αποθήκες για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Κάποιοι από εσάς βρίσκεστε σε πρόγραμμα διατροφής, άλλοι σε δίαιτα, και άλλοι σε μια προσπάθεια διατήρησης του στόχου σας.
Σε όποιο στάδιο και να είσαι στις διακοπές θα ισχύουν κάποια πράγματα που αν τα ακολουθήσεις θα μπορείς να διατηρήσεις τον στόχο σου, να χάσεις βάρος ή να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες.

Οι μέρες των διακοπών είναι για χαλάρωση, ξεγνοιασιά και ξεκούραση, οπότε αν μη τι άλλο θα ήθελε κάποιος να περιορίζεται σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα με αυστηρούς κανόνες και επιλογές τροφίμων μέσα στην ημέρα του, κάτι που είναι σχεδόν αδύνατον και δεν το συνιστούμε ούτε εμείς.
Γι’ αυτό και θα σου προτείνουμε να βγάλεις από το μυαλό σου την εμμονή με το νούμερο της ζυγαριάς και να ξεκουραστείς, ώστε από Σεπτέμβριο να έχεις την όρεξη και την διάθεση να συνεχίσεις την προσπάθεια σου και να μπορείς να επιστρέψεις δυναμικά, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι στις καλοκαιρινές διακοπές ο κόπος και η προσπάθεια σου θα πάνε χαμένα.

Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι:
-Να τρως ένα καλό πρωινό και σε καμία περίπτωση να μην το παραλείπεις. Ξέρουμε το έχεις ακούσει πολλές φορές, όμως είναι όσο σημαντικό ακούγετε. Δώσε λίγο χρόνο στο πρωινό σου, έτσι ώστε να κρατήσεις τον μεταβολισμό ψηλά, να ρυθμίσεις την όρεξη σου για φαγητό και ξεκινήσεις την ημέρα σου με ενέργεια.
Ένα καλό πρωινό περιλαμβάνει σύνθετους υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, βιταμίνες και καλά λιπαρά. Πριν βάλεις στο πιάτο σου τα τηγανιτά μπέικον και τα λουκανικάκια που προσφέρουν στα ξενοδοχεία σκέψου τι θα μπορούσε αυτό που θα επιλέξεις να προσφέρει στον οργανισμό σου και το σώμα σου.

- Έπειτα εφοδιάσου με 2-3 σνακ που δεν χρειάζονται ψυγείο γιατί κανείς δεν ξέρει πότε θα καθίσεις για το κυρίως γεύμα σου. Έτσι δεν θα πεινάς στην παραλία ώστε να παραγγείλεις κάτι που δεν θα έτρωγες υπό άλλες συνθήκες. Επίλεξε φρέσκα φρούτα εποχής καθώς και ξηρούς καρπούς που θα σε κρατήσουν χορτάτους μέχρι το επόμενο γεύμα σου και θα σου προσφέρουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία ή μπορείς να προμηθευτείς πολύσπορα κριτσίνια από κάποιον φούρνο ή κάποια μπάρα δημητριακών που θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια.

-Όταν θα έρθει η ώρα του κυρίως γεύματος που θα καθίσεις σε κάποια ταβέρνα, καλό είναι να μην επιλέξεις όλα αυτά που δεν μπόρεσες να καταναλώσεις αυτόν το καιρό αλλά να περιοριστείς σε αυτά που όντως έχεις όρεξη να φας. Μπορείς επίσης να διαλέξεις ψητά αντί για τηγανιτά φαγητά, να περιοριστείς σε μια φέτα από το ψωμί και να μην ανακατέψτε πολλές διάφορες τροφές αλλά να έχεις το κυρίως γέυμα σου πάντα συνοδευόμενο απο σαλάτα. Ακόμη καλό είναι να αποφύγεις τα αναψυκτικά με το φαγητό και να προτιμήσεις νερό ή ένα ποτήρι από το αλκοολούχο ποτό που θα έχει πάρει η παρέα.



Tips:
-Επίλεξε μια σαλάτα με τυρί ή κοτόπουλο για ένα από τα δύο κυρίως γεύματα σου.
-Κατανάλωσε 1 φορά την εβδομάδα παγωτό.
-Κάνε 5 γεύματα την ημέρα.
-Κατανάλωσε 6 μερίδες φρούτων και λαχανικών μέσα στην ημέρα.
-Πιες 8-10 ποτήρια νερό.
-Μην σκέφτεσαι ότι κάνεις δίαιτα.
-Πρόσεξε τα 3 κύρια γεύματα σου να περιέχουν πρωτεΐνη.

Σίγουρα θα υπάρχουν μέρες που δεν θα κάνεις τίποτα από όλα αυτά αλλά φρόντισε την επόμενη να είσαι περισσότερο προσεκτικός/ή.

Να περάσετε ωραία και να ξεκουραστείτε.
Καλές διακοπές!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved