H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ !!!
ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ !!!
Διαβάστηκε 93 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το Ασβέστιο είναι ένα από τα περισσότερο χρήσιμα στοιχεία του οργανισμού. Η χρόνια έλλειψή του οδηγεί στην εμφάνιση Οστεοπόρωσης και καταγμάτων των οστών.
Ακόμη είναι απαραίτητο για τη λειτουργία της καρδιάς, των μυών και του εγκεφάλου. Χωρίς το ασβέστιο η πήξη του αίματος είναι ελατωματική ενώ μειώνεται σημαντικά και η άμυνα του οργανισμού μας στα διάφορα μικρόβια και ιούς.
Οι διαταραχές του ασβεστίου στο αίμα μπορούν να προκαλέσουν αδυναμία, κακή λειτουργία της καρδιάς, συνεχή υπνηλία, δυσκοιλιότητα και άλλες περισσότερο σπάνιες καταστάσεις.

Στις ομάδες του πληθυσμού που βρίσκονται σε κίνδυνο ανεπαρκούς διαιτητικής πρόσληψης ανήκουν:

-Οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση
-Οι γυναίκες με αμηνόρροια και οι γυναίκες αθλήτριες που παρουσιάζουν «γυναικεία αθλητική τριάδα» (female athlete triad). Όρος αυτός αναφέρεται στο συνδυασμό διαταραγμένης διατροφής, αμηνόρροιας και οστεοπόρωσης.
-Άτομα με δυσανοχή στη λακτόζη ή αλλεργία στο αγελαδινό γάλα.

Το Food and Nutrition Board of the Institute of Medicine κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για τον προσδιορισμό της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (RDA) για το ασβέστιο. Αντίθετα, καθιέρωσαν τις επαρκείς προσλήψεις (ΑΙ), οι οποίες είναι οι ποσότητες που θεωρούνται επαρκείς για τη διατήρηση της υγείας των οστών σε υγιείς ανθρώπους. Το AI για ενήλικες έως 50 ετών είναι 1.000 mg ασβεστίου ανά ημέρα από τρόφιμα και συμπληρώματα. Για τους ενήλικες ηλικίας 51 ετών και άνω, είναι 1.200 mg. Όμως, οι περισσότεροι ενήλικες δεν πληρούν αυτές τις απαιτήσεις, ακόμα και όταν λαμβάνουν συμπληρώματα.

Η βιταμίνη D αυξάνει την απορρόφηση του ασβεστίου από το έντερο. Έχει δηλαδή άμεση δράση στη δημιουργία των οστών. Η χρόνια έλλειψη βιταμίνης D εκδηλώνεται σαν οστεοπόρωση.
Η χορήγηση συνδυασμού ασβεστίου και βιταμίνης D σε άτομα με υποβιταμίνωση D μειώνει όχι μόνο τα κατάγματα της σπονδυλικής στήλης αλλά και τα κατάγματα του ισχίου.

Η απορρόφηση του ασβεστίου από τα τρόφιμα ποικίλλει σημαντικά, Έτσι τα λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών) έχουν ποσοστό απορρόφησης >50%, τα γαλακτοκομικά περίπου 30%, τα φασόλια, τα αμύγδαλα, το σουσάμι περίπου 20%.

Χτίσε γερό σώμα για μια καλύτερη ζωή !!!

Διάβασε επίσης

  • TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΕΒΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ!!
  • ΤΟ ΥΓΙΕΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΑΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ!!!
  • ΤΑ SUPERFOODS ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΑΣ!!!
  • ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΥΔΑΤΑΝΔΡΑΚΕΣ???
  • ΤΣΑΙ : « ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ» ΚΑΙ «ΛΕΠΤΑΙΝΕΙ»
  • ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΒΑΡΗ ,ΚΑΙΩ ΛΙΠΟΣ;;
Εγγραφή στο Newsletter





Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ !!!
ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ !!!
Διαβάστηκε 93 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το Ασβέστιο είναι ένα από τα περισσότερο χρήσιμα στοιχεία του οργανισμού. Η χρόνια έλλειψή του οδηγεί στην εμφάνιση Οστεοπόρωσης και καταγμάτων των οστών.
Ακόμη είναι απαραίτητο για τη λειτουργία της καρδιάς, των μυών και του εγκεφάλου. Χωρίς το ασβέστιο η πήξη του αίματος είναι ελατωματική ενώ μειώνεται σημαντικά και η άμυνα του οργανισμού μας στα διάφορα μικρόβια και ιούς.
Οι διαταραχές του ασβεστίου στο αίμα μπορούν να προκαλέσουν αδυναμία, κακή λειτουργία της καρδιάς, συνεχή υπνηλία, δυσκοιλιότητα και άλλες περισσότερο σπάνιες καταστάσεις.

Στις ομάδες του πληθυσμού που βρίσκονται σε κίνδυνο ανεπαρκούς διαιτητικής πρόσληψης ανήκουν:

-Οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση
-Οι γυναίκες με αμηνόρροια και οι γυναίκες αθλήτριες που παρουσιάζουν «γυναικεία αθλητική τριάδα» (female athlete triad). Όρος αυτός αναφέρεται στο συνδυασμό διαταραγμένης διατροφής, αμηνόρροιας και οστεοπόρωσης.
-Άτομα με δυσανοχή στη λακτόζη ή αλλεργία στο αγελαδινό γάλα.

Το Food and Nutrition Board of the Institute of Medicine κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για τον προσδιορισμό της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (RDA) για το ασβέστιο. Αντίθετα, καθιέρωσαν τις επαρκείς προσλήψεις (ΑΙ), οι οποίες είναι οι ποσότητες που θεωρούνται επαρκείς για τη διατήρηση της υγείας των οστών σε υγιείς ανθρώπους. Το AI για ενήλικες έως 50 ετών είναι 1.000 mg ασβεστίου ανά ημέρα από τρόφιμα και συμπληρώματα. Για τους ενήλικες ηλικίας 51 ετών και άνω, είναι 1.200 mg. Όμως, οι περισσότεροι ενήλικες δεν πληρούν αυτές τις απαιτήσεις, ακόμα και όταν λαμβάνουν συμπληρώματα.

Η βιταμίνη D αυξάνει την απορρόφηση του ασβεστίου από το έντερο. Έχει δηλαδή άμεση δράση στη δημιουργία των οστών. Η χρόνια έλλειψη βιταμίνης D εκδηλώνεται σαν οστεοπόρωση.
Η χορήγηση συνδυασμού ασβεστίου και βιταμίνης D σε άτομα με υποβιταμίνωση D μειώνει όχι μόνο τα κατάγματα της σπονδυλικής στήλης αλλά και τα κατάγματα του ισχίου.

Η απορρόφηση του ασβεστίου από τα τρόφιμα ποικίλλει σημαντικά, Έτσι τα λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών) έχουν ποσοστό απορρόφησης >50%, τα γαλακτοκομικά περίπου 30%, τα φασόλια, τα αμύγδαλα, το σουσάμι περίπου 20%.

Χτίσε γερό σώμα για μια καλύτερη ζωή !!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ !!!
ΤΟ ΑΣΒΕΣΤΙΟ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗΣ !!!
Διαβάστηκε 93 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το Ασβέστιο είναι ένα από τα περισσότερο χρήσιμα στοιχεία του οργανισμού. Η χρόνια έλλειψή του οδηγεί στην εμφάνιση Οστεοπόρωσης και καταγμάτων των οστών.
Ακόμη είναι απαραίτητο για τη λειτουργία της καρδιάς, των μυών και του εγκεφάλου. Χωρίς το ασβέστιο η πήξη του αίματος είναι ελατωματική ενώ μειώνεται σημαντικά και η άμυνα του οργανισμού μας στα διάφορα μικρόβια και ιούς.
Οι διαταραχές του ασβεστίου στο αίμα μπορούν να προκαλέσουν αδυναμία, κακή λειτουργία της καρδιάς, συνεχή υπνηλία, δυσκοιλιότητα και άλλες περισσότερο σπάνιες καταστάσεις.

Στις ομάδες του πληθυσμού που βρίσκονται σε κίνδυνο ανεπαρκούς διαιτητικής πρόσληψης ανήκουν:

-Οι γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση
-Οι γυναίκες με αμηνόρροια και οι γυναίκες αθλήτριες που παρουσιάζουν «γυναικεία αθλητική τριάδα» (female athlete triad). Όρος αυτός αναφέρεται στο συνδυασμό διαταραγμένης διατροφής, αμηνόρροιας και οστεοπόρωσης.
-Άτομα με δυσανοχή στη λακτόζη ή αλλεργία στο αγελαδινό γάλα.

Το Food and Nutrition Board of the Institute of Medicine κατέληξε στο συμπέρασμα ότι δεν υπάρχουν επαρκή στοιχεία για τον προσδιορισμό της Συνιστώμενης Ημερήσιας Πρόσληψης (RDA) για το ασβέστιο. Αντίθετα, καθιέρωσαν τις επαρκείς προσλήψεις (ΑΙ), οι οποίες είναι οι ποσότητες που θεωρούνται επαρκείς για τη διατήρηση της υγείας των οστών σε υγιείς ανθρώπους. Το AI για ενήλικες έως 50 ετών είναι 1.000 mg ασβεστίου ανά ημέρα από τρόφιμα και συμπληρώματα. Για τους ενήλικες ηλικίας 51 ετών και άνω, είναι 1.200 mg. Όμως, οι περισσότεροι ενήλικες δεν πληρούν αυτές τις απαιτήσεις, ακόμα και όταν λαμβάνουν συμπληρώματα.

Η βιταμίνη D αυξάνει την απορρόφηση του ασβεστίου από το έντερο. Έχει δηλαδή άμεση δράση στη δημιουργία των οστών. Η χρόνια έλλειψη βιταμίνης D εκδηλώνεται σαν οστεοπόρωση.
Η χορήγηση συνδυασμού ασβεστίου και βιταμίνης D σε άτομα με υποβιταμίνωση D μειώνει όχι μόνο τα κατάγματα της σπονδυλικής στήλης αλλά και τα κατάγματα του ισχίου.

Η απορρόφηση του ασβεστίου από τα τρόφιμα ποικίλλει σημαντικά, Έτσι τα λαχανικά (μπρόκολο, κουνουπίδι, λάχανο, λαχανάκια Βρυξελλών) έχουν ποσοστό απορρόφησης >50%, τα γαλακτοκομικά περίπου 30%, τα φασόλια, τα αμύγδαλα, το σουσάμι περίπου 20%.

Χτίσε γερό σώμα για μια καλύτερη ζωή !!!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved