H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!
Διαβάστηκε 779 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!
Στις μεγάλες πόλεις συνηθίζεται να έχουμε το κυρίως γεύμα μας μαζί ,λόγω των ωρών που βρισκόμαστε στον χώρο που εργαζόμαστε . Όμως πολλές φορές δεν είναι εφικτό ,είτε γιατί δεν έχουμε προλάβει να μαγειρέψουμε ,είτε θέλουμε να φάμε ζεστό το φαγητό μας το βράδυ .Εμείς σας έχουμε βρει λύση και προτείνουμε υγιεινά γεύματα που μπορείτε να έχετε μαζί στην δουλεία σας για να μην μένετε ώρες νηστικοί και κυρίως για να αποφεύγονται τα τσιμπολογήματα από τα κεράσματα που μπορεί να υπάρχουν στον χώρο ή οι σφολιάτες από τους φούρνους .
Το πιο εύκολο γεύμα είναι τα σάντουιτς που μπορείτε να έχετε μαζί σας και δεν εννοούμε τις τεράστιες μπακέτες με τις παχυντικές σως που υπάρχουν στο εμπόριο αλλά αυτά που θα φτιάξετε το πολύ σε 10 λεπτά στο σπίτι σας πριν την δουλειά ή το προηγούμενο βράδυ .

Επιλέξτε ανάμεσα σε
-2 φέτες ψωμί πολύσπορο ,1 φέτα γαλοπούλα ,1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών ,μαρούλι ,1 κγ πάστα ελιάς
-2 φέτες ψωμί με σολομό καπνιστό – φέτες αβοκάντο –ντοματίνια
-2 φέτες ψωμί ολικής με πέστο βασιλικού –φλέικς κίτρινου τυριού –ντομάτα –μαρούλι
-Αραβική με κομματάκια κοτόπουλο –αγγούρι –μουστάρδα-τυρί-πιπεριές

Ακόμη εύκολες σαλάτες σε ένα μεγάλο βαζάκι ψυγείου μπορούν να σας λύσουν τα χέρια :
-Μακαρονοσαλάτα με τόνο ,κόκκινη πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη –κρεμμυδάκι ξερό –ντομάτα και αγγούρι ψιλοκομμένο –σως από μουστάρδα-λεμόνι –ελαιόλαδο
-Σαλάτα με κινόα και λαχανικά –καρότο-κολοκύθι-ντομάτα –μπρόκολο και πιπεριές + λαχανικά επιλογής με σως από μυλόξιδο –ταχίνι-ελαιόλαδο –λαιμ
-Σαλάτα με φακές ή φασόλια .Φακές –κρεμμύδι-πιπεριές φλωρίνης –άνιθο-ρόκα-ντομάτα-κόλιανδρο –ελαιόλαδο –ξύδι

Αν ο χώρος εργασίας σας έχει ψυγείο για ένα ελαφρύ γεύμα μπορείτε απλά να πάρετε ένα γιαούρτι 2% και το mix που θα έχετε φτιάξει από το σπίτι το οποίο μπορεί να περιέχει :

-2κουταλιές βρώμη – 1 κουταλιά mix ξηρών καρπών – σταφίδες και cranberries -1 stick μέλι
-3 κουταλιές δημητριακά επιλογής – φλέικς αμύγδαλου –μύρτιλα – κομματάκια μπανάνας και σιρόπι σβενδάμου
-2 κουταλιές muesli –ακτινίδιο –μήλο –καρύδια -1 stick μέλι

Διάβασε επίσης

  • Τα αυγά στην διατροφή σου και Ιδέες για σνακ
  • Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • 5+1 Λόγοι για να πεις όχι στα junk food
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!
Διαβάστηκε 779 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!
Στις μεγάλες πόλεις συνηθίζεται να έχουμε το κυρίως γεύμα μας μαζί ,λόγω των ωρών που βρισκόμαστε στον χώρο που εργαζόμαστε . Όμως πολλές φορές δεν είναι εφικτό ,είτε γιατί δεν έχουμε προλάβει να μαγειρέψουμε ,είτε θέλουμε να φάμε ζεστό το φαγητό μας το βράδυ .Εμείς σας έχουμε βρει λύση και προτείνουμε υγιεινά γεύματα που μπορείτε να έχετε μαζί στην δουλεία σας για να μην μένετε ώρες νηστικοί και κυρίως για να αποφεύγονται τα τσιμπολογήματα από τα κεράσματα που μπορεί να υπάρχουν στον χώρο ή οι σφολιάτες από τους φούρνους .
Το πιο εύκολο γεύμα είναι τα σάντουιτς που μπορείτε να έχετε μαζί σας και δεν εννοούμε τις τεράστιες μπακέτες με τις παχυντικές σως που υπάρχουν στο εμπόριο αλλά αυτά που θα φτιάξετε το πολύ σε 10 λεπτά στο σπίτι σας πριν την δουλειά ή το προηγούμενο βράδυ .

Επιλέξτε ανάμεσα σε
-2 φέτες ψωμί πολύσπορο ,1 φέτα γαλοπούλα ,1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών ,μαρούλι ,1 κγ πάστα ελιάς
-2 φέτες ψωμί με σολομό καπνιστό – φέτες αβοκάντο –ντοματίνια
-2 φέτες ψωμί ολικής με πέστο βασιλικού –φλέικς κίτρινου τυριού –ντομάτα –μαρούλι
-Αραβική με κομματάκια κοτόπουλο –αγγούρι –μουστάρδα-τυρί-πιπεριές

Ακόμη εύκολες σαλάτες σε ένα μεγάλο βαζάκι ψυγείου μπορούν να σας λύσουν τα χέρια :
-Μακαρονοσαλάτα με τόνο ,κόκκινη πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη –κρεμμυδάκι ξερό –ντομάτα και αγγούρι ψιλοκομμένο –σως από μουστάρδα-λεμόνι –ελαιόλαδο
-Σαλάτα με κινόα και λαχανικά –καρότο-κολοκύθι-ντομάτα –μπρόκολο και πιπεριές + λαχανικά επιλογής με σως από μυλόξιδο –ταχίνι-ελαιόλαδο –λαιμ
-Σαλάτα με φακές ή φασόλια .Φακές –κρεμμύδι-πιπεριές φλωρίνης –άνιθο-ρόκα-ντομάτα-κόλιανδρο –ελαιόλαδο –ξύδι

Αν ο χώρος εργασίας σας έχει ψυγείο για ένα ελαφρύ γεύμα μπορείτε απλά να πάρετε ένα γιαούρτι 2% και το mix που θα έχετε φτιάξει από το σπίτι το οποίο μπορεί να περιέχει :

-2κουταλιές βρώμη – 1 κουταλιά mix ξηρών καρπών – σταφίδες και cranberries -1 stick μέλι
-3 κουταλιές δημητριακά επιλογής – φλέικς αμύγδαλου –μύρτιλα – κομματάκια μπανάνας και σιρόπι σβενδάμου
-2 κουταλιές muesli –ακτινίδιο –μήλο –καρύδια -1 stick μέλι
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!
ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!!
Διαβάστηκε 779 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ !!
Στις μεγάλες πόλεις συνηθίζεται να έχουμε το κυρίως γεύμα μας μαζί ,λόγω των ωρών που βρισκόμαστε στον χώρο που εργαζόμαστε . Όμως πολλές φορές δεν είναι εφικτό ,είτε γιατί δεν έχουμε προλάβει να μαγειρέψουμε ,είτε θέλουμε να φάμε ζεστό το φαγητό μας το βράδυ .Εμείς σας έχουμε βρει λύση και προτείνουμε υγιεινά γεύματα που μπορείτε να έχετε μαζί στην δουλεία σας για να μην μένετε ώρες νηστικοί και κυρίως για να αποφεύγονται τα τσιμπολογήματα από τα κεράσματα που μπορεί να υπάρχουν στον χώρο ή οι σφολιάτες από τους φούρνους .
Το πιο εύκολο γεύμα είναι τα σάντουιτς που μπορείτε να έχετε μαζί σας και δεν εννοούμε τις τεράστιες μπακέτες με τις παχυντικές σως που υπάρχουν στο εμπόριο αλλά αυτά που θα φτιάξετε το πολύ σε 10 λεπτά στο σπίτι σας πριν την δουλειά ή το προηγούμενο βράδυ .

Επιλέξτε ανάμεσα σε
-2 φέτες ψωμί πολύσπορο ,1 φέτα γαλοπούλα ,1 φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών ,μαρούλι ,1 κγ πάστα ελιάς
-2 φέτες ψωμί με σολομό καπνιστό – φέτες αβοκάντο –ντοματίνια
-2 φέτες ψωμί ολικής με πέστο βασιλικού –φλέικς κίτρινου τυριού –ντομάτα –μαρούλι
-Αραβική με κομματάκια κοτόπουλο –αγγούρι –μουστάρδα-τυρί-πιπεριές

Ακόμη εύκολες σαλάτες σε ένα μεγάλο βαζάκι ψυγείου μπορούν να σας λύσουν τα χέρια :
-Μακαρονοσαλάτα με τόνο ,κόκκινη πράσινη πιπεριά ψιλοκομμένη –κρεμμυδάκι ξερό –ντομάτα και αγγούρι ψιλοκομμένο –σως από μουστάρδα-λεμόνι –ελαιόλαδο
-Σαλάτα με κινόα και λαχανικά –καρότο-κολοκύθι-ντομάτα –μπρόκολο και πιπεριές + λαχανικά επιλογής με σως από μυλόξιδο –ταχίνι-ελαιόλαδο –λαιμ
-Σαλάτα με φακές ή φασόλια .Φακές –κρεμμύδι-πιπεριές φλωρίνης –άνιθο-ρόκα-ντομάτα-κόλιανδρο –ελαιόλαδο –ξύδι

Αν ο χώρος εργασίας σας έχει ψυγείο για ένα ελαφρύ γεύμα μπορείτε απλά να πάρετε ένα γιαούρτι 2% και το mix που θα έχετε φτιάξει από το σπίτι το οποίο μπορεί να περιέχει :

-2κουταλιές βρώμη – 1 κουταλιά mix ξηρών καρπών – σταφίδες και cranberries -1 stick μέλι
-3 κουταλιές δημητριακά επιλογής – φλέικς αμύγδαλου –μύρτιλα – κομματάκια μπανάνας και σιρόπι σβενδάμου
-2 κουταλιές muesli –ακτινίδιο –μήλο –καρύδια -1 stick μέλι
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved