H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
Διαβάστηκε 285 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θεωρείται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχει αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεϊνών .
Οι πρωτεΐνες του μανιταριού- λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων-είναι υψηλής ποιότητας, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρείται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελεί ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχει ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμ.).

Το ελάχιστο νάτριο, που βρίσκουμε σε αυτό , το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό σε όσους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε αλάτι. Αντίθετα, χρειάζεται προσοχή, γιατί θα πρέπει να αποφεύγεται από όσους πάσχουν από υπερουριχαιμία, καθώς περιέχει αρκετά μεγάλη ποσότητα ουρικού οξέος.

Το μανιτάρι αποτελεί πηγή πλούσια σε βιταμίνες τύπου Β, ιδιαίτερα σε ριβοφλαβίνη, νιασίνη και παντοθενικό οξύ.
Η ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) έχει σημαντικό ρόλο για υγιές δέρμα και καλή όραση.Το παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5) έχει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή των ορμονών και για το νευρικό σύστημα. Η νιασίνη (βιταμίνη Β3) βοηθά στην καλή λειτουργία του νευρικού και πεπτικού συστήματος.

Περιέχει βιταμίνη C και D, μεταλλικά ιχνοστοιχεία καθώς είναι πλούσιο σε σελήνιο, κάλιο, χαλκό και σίδηρο.

Προτάσεις κατανάλωσης :
-Quesadillas με τυρί και μανιτάρια, κρεμμύδι και πολύχρωμες πιπεριές ιδανική για το μικρό γεύμα της ημέρας
-Συνοδεύουν εκπληκτικά το ψητό κοτόπουλο σας
-Μπορείτε να τα προσθέσετε στο ριζότο για πρωτεΐνη και στις σαλάτες σας
-Ακόμη μπορείτε να φτιάξετε μπρουσκέτες με ψητά μανιτάρια και λίγες σταγόνες μπαλσάμικου.
Δοκιμάστε τα !!

Διάβασε επίσης

  • ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΖΥΓΑΡΙΑ ΣΟΥ ;;
  • Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΞΕTΑΣΕΩΝ !!
  • 5 ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΣΑΛΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΓΕΥΜΑ ΣΑΣ !!
  • ΤΟ ΡΟΦΗΜΑ ΠΟΥ ΕΞΑΛΕΙΦΕΙ ΤΗΝ ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ!!
  • ΑΒΟΚΑΝΤΟ ΕΝΑΣ ΘΡΕΠΤΙΚΟΣ ΚΑΡΠΟΣ !!
  • ΠΩΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΟΥ!!
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
Διαβάστηκε 285 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θεωρείται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχει αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεϊνών .
Οι πρωτεΐνες του μανιταριού- λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων-είναι υψηλής ποιότητας, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρείται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελεί ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχει ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμ.).

Το ελάχιστο νάτριο, που βρίσκουμε σε αυτό , το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό σε όσους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε αλάτι. Αντίθετα, χρειάζεται προσοχή, γιατί θα πρέπει να αποφεύγεται από όσους πάσχουν από υπερουριχαιμία, καθώς περιέχει αρκετά μεγάλη ποσότητα ουρικού οξέος.

Το μανιτάρι αποτελεί πηγή πλούσια σε βιταμίνες τύπου Β, ιδιαίτερα σε ριβοφλαβίνη, νιασίνη και παντοθενικό οξύ.
Η ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) έχει σημαντικό ρόλο για υγιές δέρμα και καλή όραση.Το παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5) έχει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή των ορμονών και για το νευρικό σύστημα. Η νιασίνη (βιταμίνη Β3) βοηθά στην καλή λειτουργία του νευρικού και πεπτικού συστήματος.

Περιέχει βιταμίνη C και D, μεταλλικά ιχνοστοιχεία καθώς είναι πλούσιο σε σελήνιο, κάλιο, χαλκό και σίδηρο.

Προτάσεις κατανάλωσης :
-Quesadillas με τυρί και μανιτάρια, κρεμμύδι και πολύχρωμες πιπεριές ιδανική για το μικρό γεύμα της ημέρας
-Συνοδεύουν εκπληκτικά το ψητό κοτόπουλο σας
-Μπορείτε να τα προσθέσετε στο ριζότο για πρωτεΐνη και στις σαλάτες σας
-Ακόμη μπορείτε να φτιάξετε μπρουσκέτες με ψητά μανιτάρια και λίγες σταγόνες μπαλσάμικου.
Δοκιμάστε τα !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved

menu
  
ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
ΤΟ ΜΑΝΙΤΑΡΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!
Διαβάστηκε 285 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θεωρείται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχει αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεϊνών .
Οι πρωτεΐνες του μανιταριού- λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων-είναι υψηλής ποιότητας, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρείται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελεί ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχει ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμ.).

Το ελάχιστο νάτριο, που βρίσκουμε σε αυτό , το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό σε όσους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε αλάτι. Αντίθετα, χρειάζεται προσοχή, γιατί θα πρέπει να αποφεύγεται από όσους πάσχουν από υπερουριχαιμία, καθώς περιέχει αρκετά μεγάλη ποσότητα ουρικού οξέος.

Το μανιτάρι αποτελεί πηγή πλούσια σε βιταμίνες τύπου Β, ιδιαίτερα σε ριβοφλαβίνη, νιασίνη και παντοθενικό οξύ.
Η ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) έχει σημαντικό ρόλο για υγιές δέρμα και καλή όραση.Το παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5) έχει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή των ορμονών και για το νευρικό σύστημα. Η νιασίνη (βιταμίνη Β3) βοηθά στην καλή λειτουργία του νευρικού και πεπτικού συστήματος.

Περιέχει βιταμίνη C και D, μεταλλικά ιχνοστοιχεία καθώς είναι πλούσιο σε σελήνιο, κάλιο, χαλκό και σίδηρο.

Προτάσεις κατανάλωσης :
-Quesadillas με τυρί και μανιτάρια, κρεμμύδι και πολύχρωμες πιπεριές ιδανική για το μικρό γεύμα της ημέρας
-Συνοδεύουν εκπληκτικά το ψητό κοτόπουλο σας
-Μπορείτε να τα προσθέσετε στο ριζότο για πρωτεΐνη και στις σαλάτες σας
-Ακόμη μπορείτε να φτιάξετε μπρουσκέτες με ψητά μανιτάρια και λίγες σταγόνες μπαλσάμικου.
Δοκιμάστε τα !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2018 All rights reserved