H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Το μανιτάρι στην διατροφή μας!!
Το μανιτάρι στην διατροφή μας!!
Διαβάστηκε 488 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θεωρείται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχει αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεϊνών .
Οι πρωτεΐνες του μανιταριού- λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων-είναι υψηλής ποιότητας, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρείται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελεί ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχει ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμ.).

Το ελάχιστο νάτριο, που βρίσκουμε σε αυτό , το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό σε όσους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε αλάτι. Αντίθετα, χρειάζεται προσοχή, γιατί θα πρέπει να αποφεύγεται από όσους πάσχουν από υπερουριχαιμία, καθώς περιέχει αρκετά μεγάλη ποσότητα ουρικού οξέος.

Το μανιτάρι αποτελεί πηγή πλούσια σε βιταμίνες τύπου Β, ιδιαίτερα σε ριβοφλαβίνη, νιασίνη και παντοθενικό οξύ.
Η ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) έχει σημαντικό ρόλο για υγιές δέρμα και καλή όραση.Το παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5) έχει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή των ορμονών και για το νευρικό σύστημα. Η νιασίνη (βιταμίνη Β3) βοηθά στην καλή λειτουργία του νευρικού και πεπτικού συστήματος.

Περιέχει βιταμίνη C και D, μεταλλικά ιχνοστοιχεία καθώς είναι πλούσιο σε σελήνιο, κάλιο, χαλκό και σίδηρο.

Προτάσεις κατανάλωσης :
-Quesadillas με τυρί και μανιτάρια, κρεμμύδι και πολύχρωμες πιπεριές ιδανική για το μικρό γεύμα της ημέρας
-Συνοδεύουν εκπληκτικά το ψητό κοτόπουλο σας
-Μπορείτε να τα προσθέσετε στο ριζότο για πρωτεΐνη και στις σαλάτες σας
-Ακόμη μπορείτε να φτιάξετε μπρουσκέτες με ψητά μανιτάρια και λίγες σταγόνες μπαλσάμικου.
Δοκιμάστε τα !!

Διάβασε επίσης

  • Τα αυγά στην διατροφή σου και Ιδέες για σνακ
  • Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Το μανιτάρι στην διατροφή μας!!
Το μανιτάρι στην διατροφή μας!!
Διαβάστηκε 488 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θεωρείται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχει αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεϊνών .
Οι πρωτεΐνες του μανιταριού- λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων-είναι υψηλής ποιότητας, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρείται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελεί ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχει ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμ.).

Το ελάχιστο νάτριο, που βρίσκουμε σε αυτό , το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό σε όσους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε αλάτι. Αντίθετα, χρειάζεται προσοχή, γιατί θα πρέπει να αποφεύγεται από όσους πάσχουν από υπερουριχαιμία, καθώς περιέχει αρκετά μεγάλη ποσότητα ουρικού οξέος.

Το μανιτάρι αποτελεί πηγή πλούσια σε βιταμίνες τύπου Β, ιδιαίτερα σε ριβοφλαβίνη, νιασίνη και παντοθενικό οξύ.
Η ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) έχει σημαντικό ρόλο για υγιές δέρμα και καλή όραση.Το παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5) έχει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή των ορμονών και για το νευρικό σύστημα. Η νιασίνη (βιταμίνη Β3) βοηθά στην καλή λειτουργία του νευρικού και πεπτικού συστήματος.

Περιέχει βιταμίνη C και D, μεταλλικά ιχνοστοιχεία καθώς είναι πλούσιο σε σελήνιο, κάλιο, χαλκό και σίδηρο.

Προτάσεις κατανάλωσης :
-Quesadillas με τυρί και μανιτάρια, κρεμμύδι και πολύχρωμες πιπεριές ιδανική για το μικρό γεύμα της ημέρας
-Συνοδεύουν εκπληκτικά το ψητό κοτόπουλο σας
-Μπορείτε να τα προσθέσετε στο ριζότο για πρωτεΐνη και στις σαλάτες σας
-Ακόμη μπορείτε να φτιάξετε μπρουσκέτες με ψητά μανιτάρια και λίγες σταγόνες μπαλσάμικου.
Δοκιμάστε τα !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Το μανιτάρι στην διατροφή μας!!
Το μανιτάρι στην διατροφή μας!!
Διαβάστηκε 488 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Θεωρείται εξαιρετική τροφή, καθώς περιέχει αμελητέες ποσότητες λίπους και σακχάρων, αλλά σημαντικές ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεϊνών .
Οι πρωτεΐνες του μανιταριού- λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων-είναι υψηλής ποιότητας, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών (υψηλής βιολογικής αξίας), χωρίς όμως τις τοξίνες, τα λίπη και τη χοληστερόλη που βρίσκονται σε αυτό, επομένως θεωρείται ιδανικά για τους χορτοφάγους. Αποτελεί ακόμη, ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν βάρος, αφού περιέχει ελάχιστες θερμίδες (13 θερμίδες ανά 100 γραμ.).

Το ελάχιστο νάτριο, που βρίσκουμε σε αυτό , το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό σε όσους είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν διατροφή φτωχή σε αλάτι. Αντίθετα, χρειάζεται προσοχή, γιατί θα πρέπει να αποφεύγεται από όσους πάσχουν από υπερουριχαιμία, καθώς περιέχει αρκετά μεγάλη ποσότητα ουρικού οξέος.

Το μανιτάρι αποτελεί πηγή πλούσια σε βιταμίνες τύπου Β, ιδιαίτερα σε ριβοφλαβίνη, νιασίνη και παντοθενικό οξύ.
Η ριβοφλαβίνη (βιταμίνη Β2) έχει σημαντικό ρόλο για υγιές δέρμα και καλή όραση.Το παντοθενικό οξύ (βιταμίνη Β5) έχει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή των ορμονών και για το νευρικό σύστημα. Η νιασίνη (βιταμίνη Β3) βοηθά στην καλή λειτουργία του νευρικού και πεπτικού συστήματος.

Περιέχει βιταμίνη C και D, μεταλλικά ιχνοστοιχεία καθώς είναι πλούσιο σε σελήνιο, κάλιο, χαλκό και σίδηρο.

Προτάσεις κατανάλωσης :
-Quesadillas με τυρί και μανιτάρια, κρεμμύδι και πολύχρωμες πιπεριές ιδανική για το μικρό γεύμα της ημέρας
-Συνοδεύουν εκπληκτικά το ψητό κοτόπουλο σας
-Μπορείτε να τα προσθέσετε στο ριζότο για πρωτεΐνη και στις σαλάτες σας
-Ακόμη μπορείτε να φτιάξετε μπρουσκέτες με ψητά μανιτάρια και λίγες σταγόνες μπαλσάμικου.
Δοκιμάστε τα !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved