Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας στον ιστότοπό μας. Σε αυτά περιλαμβάνονται cookies απαραίτητα για τις βασικές λειτουργίες του δικτυακού μας τόπου, cookies στατιστικής ανάλυσης, όπως και cookies που μας βοηθούν να παρέχουμε περιεχόμενο προσαρμοσμένο στις προτιμήσεις σας.
Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ποιες κατηγορίες cookies θέλετε να αποδεχτείτε από την Διαχείριση επιλογών.
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Το μανταρίνι, ο θησαυρός του χειμώνα

Το μανταρίνι, ο θησαυρός του χειμώνα

Διαβάστηκε 2966 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το μανταρίνι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, μεταλλικά στοιχεία όπως ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο και πλούσιο σε βιταμίνη C και φυλλικό οξύ, διατηρεί υγιή τα οστά μας, προστατεύει την καρδιαγγειακή υγεία μας, βοηθάει να έχουμε ένα δέρμα υγιές και λαμπερό και είναι ιδανικό για αποτοξίνωση.

Η πλούσια περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, βοηθάει τον οργανισμό μας να έχει την αίσθηση του κορεσμού για αρκετή ώρα ,μας δίνει ενέργεια και δύναμη για όλη την ημέρα για αυτό είναι ιδανικό για όσους ακολουθούν ένα υγιεινό πλάνο διατροφής.

Έχει ευεργετικά οφέλη για την υγεία μας καθώς η καθημερινή κατανάλωση μανταρινιού βοηθά στη θωράκιση της άμυνας του οργανισμού απέναντι σε λοιμώξεις του αναπνευστικού και του ουρολογικού συστήματος.

Βοηθά στην πέψη της τροφής, αλλά και στην καταπολέμηση των διαταραχών ύπνου. Η συχνή κατανάλωσή του ηρεμεί το στομάχι και το νευρικό σύστημα, προσφέροντας έναν ήρεμο και ευχάριστο ύπνο.

Ακόμη ο φλοιός του μανταρινιού έχει θεραπευτικές ιδιότητες, διευκολύνει την πέψη και κάνει καλό στην κοιλιά. Η αποξηραμένη φλούδα του φρούτου χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική.

Η γλυκιά γεύση των μανταρινιών τα καθιστά νόστιμα, είτε τα τρώτε μόνα τους, είτε τα χρησιμοποιείτε σε διάφορες συνταγές.

-Πρόσθεσε τεμαχισμένα τμήματα μανταρινιών και ψημένη καρύδα στα πρωινά δημητριακά ή στο πληγούρι βρώμης.
-Συνδύασε το με σπανάκι, καρύδα και κακάο σε ένα μπλέντερ για ένα θρεπτικό smoothie.
-Σε σαλάτα με μαρούλι,ροκά,2 μανταρίνια,1 ντομάτα,1 καρότο (και ότι άλλο επιθυμείς),αλάτι,λάδι,ξύδι βαλσάμικο.

Διάβασε επίσης

  • Μήπως πρέπει να επανεξετάσεις τη σχέση σου με το φαγητό;
  • O διαιτολόγος-διατροφολόγος που μου ταιριάζει
  • Πώς θα φτιάξεις ένα πλήρες, θρεπτικό νηστίσιμο γεύμα;
  • Τροφές που δημιουργούν υψηλό αίσθημα κορεσμού
  • 5 οδηγίες που πρέπει να έχεις υπόψη σου πριν ξεκινήσεις vegan διατροφή
  • Tροφές που κάνουν καλό στην επιδερμίδα

menu
  
Το μανταρίνι, ο θησαυρός του χειμώνα

Το μανταρίνι, ο θησαυρός του χειμώνα

Διαβάστηκε 2966 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το μανταρίνι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, μεταλλικά στοιχεία όπως ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο και πλούσιο σε βιταμίνη C και φυλλικό οξύ, διατηρεί υγιή τα οστά μας, προστατεύει την καρδιαγγειακή υγεία μας, βοηθάει να έχουμε ένα δέρμα υγιές και λαμπερό και είναι ιδανικό για αποτοξίνωση.

Η πλούσια περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, βοηθάει τον οργανισμό μας να έχει την αίσθηση του κορεσμού για αρκετή ώρα ,μας δίνει ενέργεια και δύναμη για όλη την ημέρα για αυτό είναι ιδανικό για όσους ακολουθούν ένα υγιεινό πλάνο διατροφής.

Έχει ευεργετικά οφέλη για την υγεία μας καθώς η καθημερινή κατανάλωση μανταρινιού βοηθά στη θωράκιση της άμυνας του οργανισμού απέναντι σε λοιμώξεις του αναπνευστικού και του ουρολογικού συστήματος.

Βοηθά στην πέψη της τροφής, αλλά και στην καταπολέμηση των διαταραχών ύπνου. Η συχνή κατανάλωσή του ηρεμεί το στομάχι και το νευρικό σύστημα, προσφέροντας έναν ήρεμο και ευχάριστο ύπνο.

Ακόμη ο φλοιός του μανταρινιού έχει θεραπευτικές ιδιότητες, διευκολύνει την πέψη και κάνει καλό στην κοιλιά. Η αποξηραμένη φλούδα του φρούτου χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική.

Η γλυκιά γεύση των μανταρινιών τα καθιστά νόστιμα, είτε τα τρώτε μόνα τους, είτε τα χρησιμοποιείτε σε διάφορες συνταγές.

-Πρόσθεσε τεμαχισμένα τμήματα μανταρινιών και ψημένη καρύδα στα πρωινά δημητριακά ή στο πληγούρι βρώμης.
-Συνδύασε το με σπανάκι, καρύδα και κακάο σε ένα μπλέντερ για ένα θρεπτικό smoothie.
-Σε σαλάτα με μαρούλι,ροκά,2 μανταρίνια,1 ντομάτα,1 καρότο (και ότι άλλο επιθυμείς),αλάτι,λάδι,ξύδι βαλσάμικο.

menu
  
Το μανταρίνι, ο θησαυρός του χειμώνα

Το μανταρίνι, ο θησαυρός του χειμώνα

Διαβάστηκε 2966 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Το μανταρίνι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά, μεταλλικά στοιχεία όπως ασβέστιο, μαγνήσιο, κάλιο, φώσφορο και πλούσιο σε βιταμίνη C και φυλλικό οξύ, διατηρεί υγιή τα οστά μας, προστατεύει την καρδιαγγειακή υγεία μας, βοηθάει να έχουμε ένα δέρμα υγιές και λαμπερό και είναι ιδανικό για αποτοξίνωση.

Η πλούσια περιεκτικότητα του σε φυτικές ίνες, βοηθάει τον οργανισμό μας να έχει την αίσθηση του κορεσμού για αρκετή ώρα ,μας δίνει ενέργεια και δύναμη για όλη την ημέρα για αυτό είναι ιδανικό για όσους ακολουθούν ένα υγιεινό πλάνο διατροφής.

Έχει ευεργετικά οφέλη για την υγεία μας καθώς η καθημερινή κατανάλωση μανταρινιού βοηθά στη θωράκιση της άμυνας του οργανισμού απέναντι σε λοιμώξεις του αναπνευστικού και του ουρολογικού συστήματος.

Βοηθά στην πέψη της τροφής, αλλά και στην καταπολέμηση των διαταραχών ύπνου. Η συχνή κατανάλωσή του ηρεμεί το στομάχι και το νευρικό σύστημα, προσφέροντας έναν ήρεμο και ευχάριστο ύπνο.

Ακόμη ο φλοιός του μανταρινιού έχει θεραπευτικές ιδιότητες, διευκολύνει την πέψη και κάνει καλό στην κοιλιά. Η αποξηραμένη φλούδα του φρούτου χρησιμοποιείται στην παραδοσιακή κινεζική ιατρική.

Η γλυκιά γεύση των μανταρινιών τα καθιστά νόστιμα, είτε τα τρώτε μόνα τους, είτε τα χρησιμοποιείτε σε διάφορες συνταγές.

-Πρόσθεσε τεμαχισμένα τμήματα μανταρινιών και ψημένη καρύδα στα πρωινά δημητριακά ή στο πληγούρι βρώμης.
-Συνδύασε το με σπανάκι, καρύδα και κακάο σε ένα μπλέντερ για ένα θρεπτικό smoothie.
-Σε σαλάτα με μαρούλι,ροκά,2 μανταρίνια,1 ντομάτα,1 καρότο (και ότι άλλο επιθυμείς),αλάτι,λάδι,ξύδι βαλσάμικο.
ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
Λ.Δεκελείας 91
Τ.Κ.:143 41
ΤΗΛ. 2102585592
KOΛΩΝΑΚΙ
Πλουτάρχου 13
Τ.Κ.:106 75
ΤΗΛ. 2107243290
Ακολουθήστε μας
  
Ενημερωθείτε
Εγγραφή στο Newsletter
Health Nutrition Balance © 2016 - 2024 All rights reserved