H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά
Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά
Διαβάστηκε 214 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι σύγχρονοι ρυθμοί τις καθημερινότητας και οι υψηλές απαιτήσεις συχνά δημιουργούν ένα αίσθημα κόπωσης και εξάντλησης.Το αίσθημα αυτό είναι ακόμη πιο έντονο όταν έχουμε να βγάλουμε εις πέρας όλες τις καθημερινές μας απαιτήσεις και έχουμε ξεχάσει να τραφούμε σωστά.

Με μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή το αίσθημα της εξάντλησης όχι μόνο θα μειωθεί αλλά πιθανότατα να εξαφανισθεί. Πάμε να δούμε τα τρόφιμα που βοηθούν ώστε να κρατάμε τον οργανισμό μας γεμάτο ενέργεια και τι πρέπει να περιορίσουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
-Τρόφιμα ολικής άλεσης (δημητριακά, ψωμί,ζυμαρικά )
-Σύνθετοι υδατάνθρακες (αμυλώδη λαχανικά, όσπρια, δημητριακά πρωινού)
-Πρωτεΐνες ζωικής και φυτικής προέλευσης (άπαχο κοτόπουλο, ψάρι, τυρί,όσπρια)
-Περιορισμένη ποσότητα μονοακόρεστων και πολυακόρεστών λιπών (ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, σπόρους)
-Γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά (τυρί, γιαούρτι, γάλα)

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ
-Ζάχαρη και γλυκά .Προτιμήστε την κατανάλωση μελιού και φρουκτόζης.
-Καπνιστά τρόφιμα
-Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και καφεΐνης.
-Αποφύγετε επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα (σοκολάτες, πατατάκια, κρουασάν, έτοιμα κέικ)
-Ελαττώστε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών.
-Περιορίστε το επιπλέον αλάτι στο φαγητό.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε να πίνετε νερό 8-10 ποτήρια ημερησίως, καθώς και να συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας γιατρό για τυχών αλλαγές στην υγεία σας!

Διάβασε επίσης

  • Τα αυγά στην διατροφή σου και Ιδέες για σνακ
  • Μπορώ να φάω τα γλυκά του Πάσχα ενώ κάνω διατροφή;
  • Όμορφη σιλουέτα και υγεία μετά τα 40
  • Λόγοι για να βάλεις τα Goji berries στην διατροφή σου
  • Τελικά τα μακαρόνια παχαίνουν;
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά
Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά
Διαβάστηκε 214 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι σύγχρονοι ρυθμοί τις καθημερινότητας και οι υψηλές απαιτήσεις συχνά δημιουργούν ένα αίσθημα κόπωσης και εξάντλησης.Το αίσθημα αυτό είναι ακόμη πιο έντονο όταν έχουμε να βγάλουμε εις πέρας όλες τις καθημερινές μας απαιτήσεις και έχουμε ξεχάσει να τραφούμε σωστά.

Με μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή το αίσθημα της εξάντλησης όχι μόνο θα μειωθεί αλλά πιθανότατα να εξαφανισθεί. Πάμε να δούμε τα τρόφιμα που βοηθούν ώστε να κρατάμε τον οργανισμό μας γεμάτο ενέργεια και τι πρέπει να περιορίσουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
-Τρόφιμα ολικής άλεσης (δημητριακά, ψωμί,ζυμαρικά )
-Σύνθετοι υδατάνθρακες (αμυλώδη λαχανικά, όσπρια, δημητριακά πρωινού)
-Πρωτεΐνες ζωικής και φυτικής προέλευσης (άπαχο κοτόπουλο, ψάρι, τυρί,όσπρια)
-Περιορισμένη ποσότητα μονοακόρεστων και πολυακόρεστών λιπών (ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, σπόρους)
-Γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά (τυρί, γιαούρτι, γάλα)

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ
-Ζάχαρη και γλυκά .Προτιμήστε την κατανάλωση μελιού και φρουκτόζης.
-Καπνιστά τρόφιμα
-Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και καφεΐνης.
-Αποφύγετε επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα (σοκολάτες, πατατάκια, κρουασάν, έτοιμα κέικ)
-Ελαττώστε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών.
-Περιορίστε το επιπλέον αλάτι στο φαγητό.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε να πίνετε νερό 8-10 ποτήρια ημερησίως, καθώς και να συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας γιατρό για τυχών αλλαγές στην υγεία σας!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά
Τροφές που θα διώξουν την εξάντληση μακριά
Διαβάστηκε 214 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



Οι σύγχρονοι ρυθμοί τις καθημερινότητας και οι υψηλές απαιτήσεις συχνά δημιουργούν ένα αίσθημα κόπωσης και εξάντλησης.Το αίσθημα αυτό είναι ακόμη πιο έντονο όταν έχουμε να βγάλουμε εις πέρας όλες τις καθημερινές μας απαιτήσεις και έχουμε ξεχάσει να τραφούμε σωστά.

Με μια ισορροπημένη υγιεινή διατροφή το αίσθημα της εξάντλησης όχι μόνο θα μειωθεί αλλά πιθανότατα να εξαφανισθεί. Πάμε να δούμε τα τρόφιμα που βοηθούν ώστε να κρατάμε τον οργανισμό μας γεμάτο ενέργεια και τι πρέπει να περιορίσουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
-Τρόφιμα ολικής άλεσης (δημητριακά, ψωμί,ζυμαρικά )
-Σύνθετοι υδατάνθρακες (αμυλώδη λαχανικά, όσπρια, δημητριακά πρωινού)
-Πρωτεΐνες ζωικής και φυτικής προέλευσης (άπαχο κοτόπουλο, ψάρι, τυρί,όσπρια)
-Περιορισμένη ποσότητα μονοακόρεστων και πολυακόρεστών λιπών (ελαιόλαδο, ξηρούς καρπούς, σπόρους)
-Γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά (τυρί, γιαούρτι, γάλα)

ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ
-Ζάχαρη και γλυκά .Προτιμήστε την κατανάλωση μελιού και φρουκτόζης.
-Καπνιστά τρόφιμα
-Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και καφεΐνης.
-Αποφύγετε επεξεργασμένα και συσκευασμένα τρόφιμα (σοκολάτες, πατατάκια, κρουασάν, έτοιμα κέικ)
-Ελαττώστε την κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών.
-Περιορίστε το επιπλέον αλάτι στο φαγητό.

Δεν πρέπει να ξεχνάτε να πίνετε νερό 8-10 ποτήρια ημερησίως, καθώς και να συμβουλεύεστε τον προσωπικό σας γιατρό για τυχών αλλαγές στην υγεία σας!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved