H ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.
Εφόσον πλοηγήστε σε αυτήν και χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το κατάλαβα
×
ΑΡΧΙΚΗ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ MEDIA Ε-DIET


  
    ☎ 2107243290
info@hnbdiet.gr

Τσάι : « Χορταίνει» & «Λεπταίνει»
Τσάι : « Χορταίνει» & «Λεπταίνει»
Διαβάστηκε 515 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΤΣΑΙ : « ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ» ΚΑΙ «ΛΕΠΤΑΙΝΕΙ»

Σύμφωνα με σουηδική έρευνα ,1 φλιτζάνι τσάι μετά το γεύμα αυξάνει την αίσθηση του κορεσμού και βοηθάει να νιώσετε πιο χορτάτοι μέχρι και για 90 λεπτά περισσότερο συγκριτικά με την κατανάλωση της ίδιας ποσότητας νερού .
Το πράσινο τσάι ξεγελάει το μυαλό ,κάνοντας το να πιστεύει ότι έχει καταναλώσει μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού.
Επίσης αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι ότι η καφεΐνη του τσαγιού είναι 2 και περισσότερες φορές λιγότερη από αυτή που περιέχεται στον καφέ .
Το φθόριο ,το μαγγάνιο ,το κάλιο , η βιταμίνη Β3 και η βιταμίνη C βοηθούν στην σωστή λειτουργία του οργανισμού χαρίζοντας του ευεξία και ζωντάνια όλη την μέρα.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το τσάι δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με περιττές θερμίδες και προσφέρει πλούσια ενυδάτωση στην επιδερμίδα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού .

Ακόμη ενεργοποιεί μηχανισμούς που κάνουν τον μεταβολισμό μας να λειτουργεί καλύτερα και να «καίμε» πιο εύκολα θερμίδες .
Επίσης έρευνες έχουν δείξει ότι οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι , ενεργοποιούν τα γονίδια καύσης του λίπους της κοιλιάς και επιταχύνουν την απώλεια βάρους!!

Προσοχή!Δεν πρέπει να αντικαθιστούμε το νερό με το τσάι ,αντίθετα να πίνουμε το ανάλογο νερό διότι λόγο της αποτοξίνωσης του οργανισμού αποβάλουμε και αρκετά υγρά του σώματος !!

Διάβασε επίσης

  • Πως μπορείς να προσλαμβάνεις πρωτεΐνη σε περίοδο νηστείας
  • Όλα όσα πρέπει να ξέρουμε για τα θαλασσινά της νηστείας
  • Μπορώ να φάω brunch, ενώ κάνω διατροφή;
  • Tips και τροφές που θα αυξήσουν τον μεταβολισμό σου
  • Tips για να οργανώσεις την διατροφή σου, ακόμη και έξω από το σπίτι
  • 5 καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τσάι : « Χορταίνει» & «Λεπταίνει»
Τσάι : « Χορταίνει» & «Λεπταίνει»
Διαβάστηκε 515 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΤΣΑΙ : « ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ» ΚΑΙ «ΛΕΠΤΑΙΝΕΙ»

Σύμφωνα με σουηδική έρευνα ,1 φλιτζάνι τσάι μετά το γεύμα αυξάνει την αίσθηση του κορεσμού και βοηθάει να νιώσετε πιο χορτάτοι μέχρι και για 90 λεπτά περισσότερο συγκριτικά με την κατανάλωση της ίδιας ποσότητας νερού .
Το πράσινο τσάι ξεγελάει το μυαλό ,κάνοντας το να πιστεύει ότι έχει καταναλώσει μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού.
Επίσης αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι ότι η καφεΐνη του τσαγιού είναι 2 και περισσότερες φορές λιγότερη από αυτή που περιέχεται στον καφέ .
Το φθόριο ,το μαγγάνιο ,το κάλιο , η βιταμίνη Β3 και η βιταμίνη C βοηθούν στην σωστή λειτουργία του οργανισμού χαρίζοντας του ευεξία και ζωντάνια όλη την μέρα.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το τσάι δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με περιττές θερμίδες και προσφέρει πλούσια ενυδάτωση στην επιδερμίδα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού .

Ακόμη ενεργοποιεί μηχανισμούς που κάνουν τον μεταβολισμό μας να λειτουργεί καλύτερα και να «καίμε» πιο εύκολα θερμίδες .
Επίσης έρευνες έχουν δείξει ότι οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι , ενεργοποιούν τα γονίδια καύσης του λίπους της κοιλιάς και επιταχύνουν την απώλεια βάρους!!

Προσοχή!Δεν πρέπει να αντικαθιστούμε το νερό με το τσάι ,αντίθετα να πίνουμε το ανάλογο νερό διότι λόγο της αποτοξίνωσης του οργανισμού αποβάλουμε και αρκετά υγρά του σώματος !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved

menu
  
Τσάι : « Χορταίνει» & «Λεπταίνει»
Τσάι : « Χορταίνει» & «Λεπταίνει»
Διαβάστηκε 515 φορές
Από την Ελευθερία Κεφάλα



ΤΣΑΙ : « ΧΟΡΤΑΙΝΕΙ» ΚΑΙ «ΛΕΠΤΑΙΝΕΙ»

Σύμφωνα με σουηδική έρευνα ,1 φλιτζάνι τσάι μετά το γεύμα αυξάνει την αίσθηση του κορεσμού και βοηθάει να νιώσετε πιο χορτάτοι μέχρι και για 90 λεπτά περισσότερο συγκριτικά με την κατανάλωση της ίδιας ποσότητας νερού .
Το πράσινο τσάι ξεγελάει το μυαλό ,κάνοντας το να πιστεύει ότι έχει καταναλώσει μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού.
Επίσης αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι ότι η καφεΐνη του τσαγιού είναι 2 και περισσότερες φορές λιγότερη από αυτή που περιέχεται στον καφέ .
Το φθόριο ,το μαγγάνιο ,το κάλιο , η βιταμίνη Β3 και η βιταμίνη C βοηθούν στην σωστή λειτουργία του οργανισμού χαρίζοντας του ευεξία και ζωντάνια όλη την μέρα.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι το τσάι δεν επιβαρύνει τον οργανισμό με περιττές θερμίδες και προσφέρει πλούσια ενυδάτωση στην επιδερμίδα χωρίς προσθήκη ζάχαρης ή μελιού .

Ακόμη ενεργοποιεί μηχανισμούς που κάνουν τον μεταβολισμό μας να λειτουργεί καλύτερα και να «καίμε» πιο εύκολα θερμίδες .
Επίσης έρευνες έχουν δείξει ότι οι κατεχίνες που περιέχονται στο πράσινο τσάι , ενεργοποιούν τα γονίδια καύσης του λίπους της κοιλιάς και επιταχύνουν την απώλεια βάρους!!

Προσοχή!Δεν πρέπει να αντικαθιστούμε το νερό με το τσάι ,αντίθετα να πίνουμε το ανάλογο νερό διότι λόγο της αποτοξίνωσης του οργανισμού αποβάλουμε και αρκετά υγρά του σώματος !!
T. 2107243290 - info@hnbdiet.gr
Health Nutrition Balance © 2019 All rights reserved